شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
سرخط خبرها

شنیده شدن صدای آژیر خطر در تهران + فیلم

  • کد خبر: ۵۷۲۶۳
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
  • ۱۱
شنیده شدن صدای آژیر خطر در تهران + فیلم
بامداد ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در برخی از مناطق غربی تهران صدای آژیر خطر شنیده شده است.

شهرآرانیوز؛ به گزارش کاربران شبکه های اجتماعی بامداد ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در برخی مناطق غرب تهران صدای آژیر خطر شنیده شده است.

 

تعداد بازدید : 15842

 

تعداد بازدید : 11410

 

کن نیوز منبع اخبار هوانوردی مدعی شده، شنیده شدن آژیر در مناطقی از غرب تهران و همچنین هولدینگ (در انتظار فرود) تعدادی از پروازهای ورودی به فرودگاه امام خمینی روی تهران این شائبه را برای برخی از رسانه‌ها بوجود آورده که شاید این دو موضوع به هم ارتباط داشته باشد. اما استعلام کن‌نیوز نشان می‌دهد هولدینگ پروازها به علت وضعیت نامناسب آب و هوایی تهران بوده و ربطی به آژیر شنیده شده ندارد.

 

شنیده شدن صدای آژیر خطر در تهران + فیلم

 

سایت خبری رکنا اما مدعی شده است برق مناطق اطراف فرودگاه امام باقرشهر و بهشت زهرا قطع شده و پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی متوقف شده است؛ و مشکل فنی هواپیمای A321-271NX ایرلاین ترکیش‌ایر بر فراز مناطق غربی تهران و احتمال سقوط علت فعال شدن آژیر هشدار بوده است.

 

طبق اطلاعات راداری، پرواز استانبول به تهران، پس از چندین مرتبه چرخش بر فراز تهران، گویا به سمت باکو تغییر مسیر داده است.

 

«حمیدرضا گودرزی» معاون امنیتی استانداری تهران در گفت‌وگو با تسنیم‌ مدعی شده است: درخصوص شنیدن شدن آژیرخطر در برخی مناطق غربی تهران، این صدا به دلیل اختلال در یکی از سیستم‌های صوتی (دزدگير) یکی از مراکز در حوالی شهرک آزمایش بوده كه بعد از چند دقيقه نيز قطع شده است. هيچ مشكل امنيتی نيز وجود ندارد و مردم نگران نباشند.

 

تکذیب شایعه احتمال سقوط هواپیمای مسافربری در فرودگاه امام خمینی


مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی: شایعه احتمال سقوط پرواز ترکیش ایر به هیچ وجه صحت ندارد و خلبان این شرکت هواپیمایی تصمیم به فرود نیامدن در این شرایط جوی نامساعد گرفت.

در چنین شرایطی تنها خلبان است که می‌تواند بر اساس قانون تصمیم بگیرد که می‌تواند فرود بیاید یا خیر و به دلیل شرایط جوی نامساعد و وجود ابر‌های خطرناک CB این خلبان تصمیم گرفته که به سمت باکو برود و اعلام کرد که پس از مساعد شدن آب و هوا دوباره به فرودگاه امام خمینی باز خواهد گشت.

پس از فرود نیامدن هواپیمای ترکیش ایر، دیگر پرواز‌ها در این فرودگاه به زمین نشستند که می‌توان به ایران ایر اشاره کرد و لحظاتی دیگر نیز هواپیمای ماهان از استانبول در فرودگاه امام خمینی خواهد نشست. / ایسنا

 

تعداد بازدید : 2893
 
گزارش شبکه خبر از شنیده شدن صدای آژیر خطر در غرب تهران

 

تکمیل می شود...

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
6
علت شنیدن صدا چیه
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
سلام می خواهد جنگ شود ایران با آمریکا آژیر چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
1
چی شده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
8
میگن هواپیمای اف ۳۵ وارد تهران شدن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
9
هروقت میگن مردم نگران نباشن یعنی مردم خیلی هم نگران باشن...
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
7
ترسیدیم چ وضعشه آخه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
2
صدا سایرن هد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
2
چرا باید برده باکو؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
1
بوی باقالی با خردل اشتباه گرفته اژیربصدا درآورده بعد فهمیده کار رفیق شه بعد میگن نگران نباشین آقا شب غذا سبک‌تر بخور تااینجوری گوزت با گاز شیمیایی اشتباه نگیرن
ب ت چ
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
شک ندارم صدای سایرین هد بودع
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
اگه نوع ۵۶ متریش وارد شهر و روستا و جنگل بشه ممکنه یک میلیون انسان بمیرن؟!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->