کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

دانایی: با هوادار لیگ‌برتری می شوم

  • کد خبر: ۵۷۵۰۹
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
دانایی: با هوادار لیگ‌برتری می شوم
سجاد دانایی، مدافع مشهدی که امسال در تیم هوادار تهران در لیگ دسته یک خوش می درخشد امیدوار است تا به همراه رضا عنایتی و هوادار تهران به لیگ برتر فوتبال بازگردد.
مرتضی اخوان/ شهرآرانیوز، شماره ۳۳ جناح راست دفاعی را برای مهاجمان حریف ناامن کرده است. جایی که عبور از چغر بدبدن مشهدی غیرممکن شده است و رفت‌وآمد‌های مکرر او در طول مستطیل سبز، نشان از آمادگی بدنی این مدافع تیم فوتبال هوادار تهران دارد. مدافع ۲۴ ساله صدرنشین لیگ دسته‌یک فوتبال کشور در ۱۱ هفته گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده و همشهری‌بودن او با سرمربی و مالک تیم سبب شده است تا انگیزه‌هایش برای درخشش دوچندان شود.
 
سجاد دانایی که فوتبال را از تیم آستان‌قدس مشهد آغاز کرده است، در باشگاه سایپای مشهد به رشد و بلوغ رسید و در ادامه مسیر برای سیاه‌جامگان بازی کرد و درست در مقطعی که باید ره لیگ‌برتری را می‌پیمود، سرباز شد تا یکی‌دو سالی را به فجرسپاسی بپیوندد. او حالا بعد از پایان دوران خدمتش، شاگرد رضا عنایتی در تیم هوادار شده و تا به اینجا عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته است.


*بچه‌محله خواجه‌ربیع مشهد فوتبالش را از کجا آغاز کرد؟

یادم نمی‌رود، اکبر میثاقیان با آرمین رهبر و رمضان شکری یک تست استعدادیابی برای تیم فوتبال سیاه‌جامگان گذاشته بودند و من هم در آن تست شرکت کردم. حدود ۷۰۰ نفر از سراسر مشهد و حتی شهر‌های اطراف آمده بودند. در آن آزمون استعدادیابی من انتخاب شدم و مسیر زندگی‌ام عوض شد.

 

*از آن ۷۰۰ نفر چند نفر انتخاب شدند؟

از آن جمع ۳ نفر را انتخاب کردند؛ من و امیرحسین صالحی و مجید کیانی که هرسه برای سیاه‌جامگان بازی کردیم. البته این را هم بگویم که من فوتبالم را مدیون خلیل لطفعلی هستم. مربی وقت تیم‌های پایه باشگاه سایپای مشهد که خیلی از فوتبالیست‌های جوان این شهر مدیون او هستند.

 

*یکی از اتفاقات بدی که در همان سال بازی در سیاه‌جامگان برایت افتاد، سرباز شدنت بود.

درست است. من آن سال می‌توانستم به یک تیم لیگ‌برتری بروم و مسیر آینده فوتبالی‌ام عوض شود، اما متأسفانه سربازشدنم باعث شد کمی عقب بمانم. البته در فجر هم زیر نظر مهابادی چیز‌های زیادی یاد گرفتم، اما چند پیشنهاد لیگ‌برتری داشتم و اگر در این لیگ بازی می‌کردم، شاید الان اوضاعم خیلی فرق می‌کرد.

 

*کارکردن با رضا عنایتی در هوادار چطور است؟

رضا عنایتی از نظر مدیریتی و فنی به‌روز و آینده‌دار است. مربی درجه یکی است و فکر می‌کنم آینده روشنی در فوتبال داشته باشد. یکی از ویژگی‌های مهم رضا عنایتی آن است که با بچه‌ها رفیق است. البته در کارش هم خیلی جدی است، اما بیرون زمین با بازیکنان رفاقت می‌کند.

 

* اوضاع تیمتان هم در جدول مساعد است.

همین‌طور است. ما تمرینات پیش‌فصل خیلی خوبی داشتیم و کادرفنی هم برنامه‌ریزی خوبی داشتند و فکر می‌کنم از این حیث از دیگر تیم‌ها جلوتر هستیم.

 

* فکر می‌کنی با هوادار بتوانید به لیگ برتر صعود کنید؟

هنوز خیلی زود است که بخواهیم در این‌باره صحبت کنیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و به جدول و جایگاه خودمان و تیم‌ها کاری نداریم. آقارضا گفته است وقتی می‌خواهید وارد زمین شوید، فکر کنید امروز بازی فینال مسابقات است و با همه وجود بازی کنید. البته من فکر می‌کنم با عنایتی لیگ‌برتری هستیم.

 

*لیگ امسال خیلی فشرده و امتیازات تیم‌ها به هم نزدیک است. کیفیت مسابقات لیگ دسته‌یک را چطور می‌بینی؟

شاید امسال فقط دوسه تیم مهره‌های خیلی خوب نداشته باشند و دیگر تیم‌ها در یک سطح هستند. با نگاه به جدول متوجه می‌شوید که حتی تیم دوازدهم هم شانس صعود به لیگ‌برتر را دارد. لیگ امسال بسیار جذاب است و به نظر من همین موضوع باعث شده است که کمی کار سخت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

 

*کرونا بر مسابقات چه تأثیری داشته است؟

حقیقت آن است که کرونا شادابی و نشاط را از مسابقات گرفته است. فوتبال با هوادارانش زیباست و وقتی تماشاگران نیستند، انگار یک چیزی کم است. اگر رقابت‌های نزدیک و جذاب این فصل با حضور تماشاگران برگزار می‌شد، خیلی لذت‌بخش و جذاب بود.
 


*امروز با خیبر خرم‌آباد بازی دارید.

بله، اما متأسفانه من چهاراخطاره هستم و از این بازی محرومم.

 

*تا به اینجای فصل چند گل زدی و چند پاس گل داشتی؟

یک گل در بازی با ملوان به ثمر رساندم و ۲ پاس گل هم در بازی مقابل قشقایی و نود ارومیه دادم.

 

*پس عنایتی باید از تو راضی باشد؟

این را باید از خود آقارضا بپرسید، اما به‌هرحال بازیکن ثابت تیم هستم و فکر می‌کنم کادرفنی از عملکردم رضایت دارند. البته خودم معتقدم به اندازه سال قبل خوب نیستم. این هم طبیعی است. زیرا فشار روی تیم ما خیلی زیاد است و انتظارات از تیم هوادار بالا رفته است. همه می‌گویند شما باید لیگ‌برتری شوید و این فشار را روی ما زیاد کرده است.

 

*چه آینده فوتبالی را برای خودت ترسیم کرده‌ای؟

دوست دارم در یکی از تیم‌های سرخابی پایتخت بازی کنم و مطمئنم به این هدفم می‌رسم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->