اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
سرخط خبرها

ادامه صدرنشینی تیم عنایتی در لیگ‌یک

  • کد خبر: ۵۷۶۲۰
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
ادامه صدرنشینی تیم عنایتی در لیگ‌یک
پیروزی «هوادار» در روز توقف مدعیان، فاصله این تیم را با رقیبان بیشتر کرد و خیال عنایتی بابت صدرنشینی راحت تر شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته دوازدهم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران عصر دیروز در شهر‌های مختلف برگزار شد. در یکی از بازی‌های حساس دیروز، تیم هوادار موفق شد با یک گل خیبر خرم‌آباد را شکست دهد. مس کرمان با نتیجه ۲ بریک برابر بادران تن به شکست داد و فجرسپاسی هم توانست با پیروزی برابر رایکای بابل، خود را به رده سوم جدول برساند. در این هفته از مسابقات، ملوان با تساوی بدون‌گل برابر خوشه‌طلایی ساوه متوقف شد و چوکای تالش هم با نتیجه ۲ بریک نود ارومیه را از پیش‌رو برداشت.

استقلال خوزستان که تا چند هفته قبل جدی‌ترین مدعی صعود به لیگ‌برتر محسوب می‌شد، دیروز درحالی مقابل شاهین قرارگرفت که برای حفظ جایگاه در بین مدعیان نیاز مبرمی به پیروزی داشت، اما شاگردان امیر خلیفه‌اصل نتوانستند به برد دست پیدا کنند و امتیاز‌ها را با میهمان تقسیم کردند.
در دیگر بازی دیروز پارس‌جنوبی امیدوار بود در بازی خانگی ۳ امتیاز را از تیم نه‌چندان قدرتمند استقلال ملاثانی بگیرد و به رتبه سوم جدول برسد، اما نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

ملوان انزلی که با کسب پیروزی در مسابقه خانگی مقابل خوشه‌طلایی می‌توانست صعود چهارپله‌ای در جدول داشته باشد و به رده پنجم برسد، در روزی که یک اخراجی داد، به یک امتیاز برابر شاگردان بیاتلو بسنده کرد.
قشقایی که تا پیش از این بازی ۸‌امتیاز کسب کرده بود، در دیدار خانگی توانست شهرداری آستارا را شکست دهد. این برد سبب شد تا شاگردان داریوش هرمزی از گل‌ریحان عبور کنند و به رتبه شانزدهم جدول برسند.
در دیگر بازی دیروز آرمان‌گهر سیرجان میزبان گل‌ریحان بود و با ۳ گل سجاد حسامی، اسماعیل کیانی و علی نظری موفق به کسب ۳ امتیاز بازی شد. شاگردان شهبا که روز سختی نداشتند، یک‌بار هم توسط امین عباسی به تیر زدند تا شایستگی خود برای پیروزی را بیش از پیش نشان دهند.

عنایتی صدر را دودستی چسبید

رضا عنایتی یک پیروزی حیاتی دیگر هم کسب کرد تا با توجه به نتایج دیگر بازی‌ها، این هفته را هم با صدرنشینی به پایان برساند. هوادار دیروز با یک گل از سد میزبان خود خیبر گذشت. تک‌گل هوادار را در این بازی امیرحسین فشنگچی با یک والی زیبا در دقیقه ۲۱ زد و بعد از آن بازی هم این شاگردان عنایتی بودند که توانستند بازی را به‌خوبی کنترل کنند و در طول ۹۰ دقیقه موقعیت جدی به حریف سخت‌کوش خود ندادند.
 
هوادار در نیمه اول به‌خوبی باز را کنترل کرد و در نیمه دوم روی ضدحملات یکی‌دو موقعیت خوب به‌دست آورد، اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند تا بازی با همان نتیجه یک‌برصفر تمام شود. تیم فوتبال هوادار با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و با توجه به شکست مس کرمان، توانست با فاصله ۳ امتیاز نسبت به این تیم به صدر جدول رده‌بندی تکیه بزند. خیبر هم اولین شکستش را با عبدا... ویسی تجربه کرد و فاصله‌اش با صدر جدول رده‌بندی به ۹ امتیاز رسید.

باخت بدموقع مهاجری

شاگردان محسن عاشوری موفق شدند برد ارزشمندی برابر مس کرمان کسب کنند. در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته، نارنجی‌پوشان بادران میزبان تیم خوب مس کرمان بودند. شاگردان رضا مهاجری ابتدا با یک گل از حریف پیش افتادند، اما عقب‌نشینی آن‌ها در نیمه زمین خودی و بازی با صبروحوصله بادرانی‌ها، درنهایت نتیجه را به سود میزبان عوض کرد. تیم فوتبال بادران تهران با برد ۲بریک در بازی دیروز ۱۹ امتیازی شد و تا رده چهارم جدول صعود کرد و مس کرمان هم با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول لیگ یک ماند.

پیروزی شیرین فجر

رایکا دیروز در خانه میزبان فجرسپاسی بود و درنهایت با ۲ گل بازی را به میهمان خود واگذار کرد. شاگردان دست‌نشان در صورت کسب پیروزی در این بازی خانگی می‌توانستند به جمع مدعیان لیگ برتر صعود کنند، اما شکست بدموقع مقابل فجر سبب شد تا در میانه‌های جدول باقی بمانند.
 
در دقیقه ۸ این بازی سعید زارع موفق به بازکردن دروازه ابوالفضل درویش‌وند شد و در دقیقه ۸۰ نیز خود او دومین گل تیمش را زد تا تیم علی‌اصغر کلانتری با کسب یک برد شیرین به رتبه سوم صعود کند. آن‌ها از ۱۲ بازی ۲۰ امتیاز گرفته‌اند و حالا فرصت خوبی برای صعود به رتبه اول و دوم هم خواهند داشت. فجرسپاسی هفته آینده دیدار حساس و سرنوشت‌سازی را مقابل استقلال خوزستان خواهد داشت و با کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی، می‌تواند تا رتبه دوم بالا بیاید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->