برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

حساس ترین گل‌های علی انصاریان برای پرسپولیس و استقلال تهران + ویدئو

  • کد خبر: ۵۷۶۹۹
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
حساس ترین گل‌های علی انصاریان برای پرسپولیس و استقلال تهران + ویدئو
علی انصاریان در دوران پرفراز‌و‌نشیب فوتبال خود گل‌های حساسی برای استقلال تهران و پرسپولیس تهران به ثمر رساند که در ادامه سه گل را مشاهده می‌کنید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی انصاریان بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران خاطرات شیرینی را برای هواداران فوتبال ایران در دوران حضور در میادین ساخت.


بیشتر بخوانید:

تکان دهنده از بیمارستان فرهیختگان: علی انصاریان به خواب مادرش رفت!

او که در پرسپولیس به آقای بخیه مشهور بود، یکی از باتعصب‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه لقب گرفت و بیش از ۱۰۰ بار برای سرخپوشان پایتخت به میدان رفت. انصاریان در پرسپولیس ۱۳۶ بار در بازی‌های رسمی به میدان رفت و ۲۱ بار دروازه رقبا را گشود. مرد اول پنالتی‌ها علاوه بر آمار بی‌نظیر در ثبت گل از روی نقطه پنالتی، تعدادی از گل‌هایش را روی ضربات سر تمام کننده به ثمر رساند.

انصاریان در استقلال فقط ۱ فصل به میدان رفت و ۴ بار موفق شد دروازه رقبا را برای آبی‌های پایتخت باز کند. مهم‌ترین گل او به ملوان بود که در انزلی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و باعث شد تا شاگردان مرفاوی با دست پر از انزلی به تهران برگردند.

ویدئوی گل‌های خاطره انگیز علی انصاریان برای پرسپولیس

 
تعداد بازدید : 11530
 
تعداد بازدید : 10164
 

ویدئوی گل عی انصاریان برای استقلال

تعداد بازدید : 9848
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->