نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ماجرای برخورد بزرگان پرسپولیس با علی انصاریان چه بود؟

  • کد خبر: ۵۷۷۰۳
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
  • ۱
ماجرای برخورد بزرگان پرسپولیس با علی انصاریان چه بود؟
مدت ها قبل وقتی علی انصاریان در پرسپولیس زیر نظر علی پروین فعالیت می کرد، پس از شکست در دربی علیه هم تیمی هایش مصاحبه کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی انصاریان از جمله بازیکنانی بود که همواره سمبل تعصب و غیرت بودند. تعداد بخیه‌های سر مجروح انصاریان در دوران بازی برای پرسپولیس همیشه جزو کری‌های محبوب پرسپولیسی‌ها بود و به تعداد آن‌ها افتخار می‌کردند.

در دربی معروف سال ۸۳ که پرسپولیس بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ و گل دقیقه آخری پیروز قربانی به رقیب سنتی واگذار کرد، علی انصاریان در مصاحبه‌ای تند علیه همبازیانش مدعی شد برخی از بازیکنان پرسپولیس به پیراهن این تیم تعصب ندارند! همان تک جمله کافی بود تا کریم باقری، بهروز رهبری فرد، محمدرضا مهدوی و حتی یحیی گل محمدی علیه علی انصاریان موضع گیری کنند.

انصاریان زود احساساتی می شود!

حمید استیلی، دستیار سوبل در آن روزها در خصوص صحبت های انصاریان گفته بود: البته انصاریان بازیکن متعصبی است که خیلی زود احساساتی می‌شود ولی نباید چنین صحبت‌هایی را انجام دهد.

استیلی در ادامه در اظهارنظری جالب گفت: البته با وجود زحمت‌هایی که بازیکنان کشیدند انتظار این بود که بازی متعصبانه و با غیرت‌تری را انجام دهند، اما در شش دقیقه پایانی بازیکنان، بازی را تمام شده فرض کردند و عقب نشستند.

وی افزود: در چنین بازی مهمی از نفرات انتظار بیشتری وجود دارد ولی بازیکنان ما از وظایف خود غافل شدند و باعث شد تا استقلالی‌ها به خوبی توپسازی کنند و بازی را ببرند.

باقری: انصاریان سیلی می خواهد!

کریم باقری، مربی فعلی سرخپوشان تهرانی که آن زمان هم جزو بازیکنان آرام و بدون حاشیه پرسپولیس بود، نیز گفت: این بچه دوست دارد یک سیلی بخورد تا بزرگ شود، اما به او بگویید من زیر گوشش نمی‌زنم که بزرگ شود!
 
جالب اینکه یحیی گل محمدی که در این دیدار حضور نداشت هم پس از مصاحبه انصاریان علیه برخی از همبازیانش نسبت به این موضوع موضع گیری کرد. علاوه بر گل محمدی، رهبری فرد نیز در مصاحبه ای از اقدام علی انصاریان گله کرد و گفت با ده تا انصاریان هم دربی را می باختیم زیرا توپ هایی که استقلالی ها روی دروازه ما آوردند غیرقابل مهار بود!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
خداحافظ مردباتعصب
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->