ویدئو | شادی مردم هرات پس از راهیابی تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی ویدئو | هیجان گزارشگر افغانستانی پس از صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد مشهد خانه فوتسال افغانستان مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد پخش زنده بازی افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عیادت رئیسی از بیماران افغانستانی در بازدید از بیمارستان شهدای یافت‌آباد + عکس معاون وزارت خارجه آمریکا برای گفتگو درباره افغانستان به قطر و پاکستان سفر می‌کند تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
سرخط خبرها

مردم افغانستان هم برای سلامتی علی انصاریان دعا می‌کنند + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۵۷۷۷۱
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
مردم افغانستان هم برای سلامتی علی انصاریان دعا می‌کنند + فیلم و عکس
فیروز مشعوف، مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال افغانستان، که در گذشته به سخنان علی انصاریان در یکی از برنامه‌های تلویزیونی واکنش نشان داده بود، با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: ما در افغانستان برای سلامتی علی انصاریان دعا می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ماجرا از آنجا آغاز شد که دو سال قبل علی انصاریان در یک برنامه تلویزیونی به سخنان گزارشگر فوتبال افغانستانی واکنش نشان داد.

 

اینجا ببینید 

 
تعداد بازدید : 1882

 

پس از آن فیروز مشعوف، همان گزارشگر فوتبال، که حالا مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال افغانستان است به این سخنان علی انصاریان واکنش نشان داد.

 

اینجا ببینید

 

تعداد بازدید : 1194

 

 

با انتشار ویدئوی اظهارات علی انصاریان در فضای مجازی مردم افغانستان و مهاجران افغانستانی ساکن ایران به این سختان واکنش‌های زیادی نشان داده شد، و علی انصاریان در برنامه بعدی از همه افغانستانی‌ها عذرخواهی کرد.

 

اینجا ببینید

 
تعداد بازدید : 1179

 

هر چند که در همان روزها هم اتفاق خوبی افتاد و همدلی و برادری بین مردم ایران و افغانستان محکم‌تر از همیشه ادامه یافت، اما حالا فیروز مشعوف و محمدکاظم کاظمی، شاعر نام‌آشنای افغانستانی، در پیام‌هایی جداگانه برای علی انصاریان آرزوی سلامتی کردند. 

 

استوری فیروز مشعوف

 

ما در افغانستان برای سلامتی علی انصاریان دعا می‌کنیم + تصاویر

 

سخت آرزومند سلامتی‌اش هستم

محمدکاظم کاظمی، شاعر و پژوهشگر افغانستانی، هم در پستی اینستاگرامی برای علی انصاریان نوشت: مردم افغانستان دل‌خور شدند. با شجاعت عذرخواهی کرد و دل‌جویی کرد. نه توجیه کرد و نه برف را به بام دیگران انداخت. من هم در آن جریان یادداشتی نوشتم. نمی‌دانم یادداشت مرا دید یا نه. سخت آرزومند سلامتی‌اش هستم و امیدوارم دل‌گیر نباشد.

 

واکنش محمد کاظم کاظمی

 

ما در افغانستان برای سلامتی علی انصاریان دعا می‌کنیم + تصاویر

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->