حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

عقب‌نشینی باشگاه استقلال در مقابل اعتراض بازیکنان

  • کد خبر: ۵۷۷۹۰
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
عقب‌نشینی باشگاه استقلال در مقابل اعتراض بازیکنان
صحبت‌های احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، نشان می‌دهد که او و دیگر مدیران استقلال به بازیکنان حق می‌دهند به مسائل مالی خود معترض باشند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، باشگاه استقلال درمقابل اعتراض‌های پی‌درپی بازیکنان این تیم به بد‌قولی‌های مکرر و پرداخت‌نشدن مطالبات‌شان چیست؟

احمد مددی، مدیرعامل استقلال، پیرامون این موضوع حرف‌های تازه‌ای به زبان آورده است: «بازیکنان و کادر فنی حق دارند که مطالباتشان را بخواهند و قطعا باشگاه در تلاش است که هر چه زودتر درصدی از قرارداد‌ها را پرداخت کند. شرایط اقتصادی کشور به‌گونه‌ای است که همه باشگاه‌ها را دچار مشکل کرده است و باشگاه استقلال نیز از این شرایط مستثنا نیست.»

مددی به برخی بدهی‌ها نیز اشاره کرد که برای استقلال به‌ظاهر مشکل‌ساز شده است: «بدهی‌های ارزی مانند نیکولای بودوروف را در پیش داریم و اکنون باید نزدیک به ۱۴۰ هزار یورو به این بازیکن بلغارستانی پرداخت کنیم و هیچ فرصتی هم نداریم. از ابتدای فصل سعی کردیم بیشتر موانع پیش‌روی استقلال را برداریم؛ از بحث مجوز حرفه‌ای‌گری گرفته تا پرداخت بخشی از قرارداد اعضای تیم.» مددی درباره مذاکراتی که گفته می‌شود باشگاه استقلال با برخی بازیکنان انجام داده نیز این واکنش را نشان می‌دهد: «متأسفانه می‌شنویم که برخی از تیم‌ها اعلام می‌کنند باشگاه استقلال نمی‌تواند با بازیکنان تحت قرارداد ما مذاکره کند، در صورتی که ما با بازیکنی صحبت نکرده‌ایم. محمود فکری لیست بازیکنان مدنظر خود را داده، اما با توجه به اینکه هنوز زمان نقل‌وانتقالات زمستانی فرا نرسیده، از نظر اخلاقی درست نیست که با بازیکنی صحبت کنیم. اگر بازیکن مدنظرمان تحت قرارداد باشگاه باشد، به طور حتم با باشگاه او مذاکره خواهیم کرد. از طرفی، اعلام می‌کنیم که لطفا با نام استقلال بازار گرمی نکنند.»، اما موضوع دیگری که درمواجهه هواداران با احمد مددی وجود دارد این است که گفته می‌شود آقای مدیر حمایت لازم را از کادرفنی استقلال انجام نمی‌دهد. مددی، اما این ادعا را تکذیب می‌کند وبراین باور است که همه گونه حمایت از کادر دارد و سکوتش دلیل بر بی تفاوتی‌اش نیست: «سکوت من، دلیلی بر عدم حمایت نیست. به جای اینکه در رسانه‌ها باشم، سعی کردم آرامش را به اعضای تیم، کادر فنی و باشگاه انتقال دهم. قطعا محمود فکری و کادر فنی استقلال مورد حمایت ما قرار داشته و دارند. استقلال مسابقات حساسی در ادامه لیگ برتر، آسیا و جام حذفی در پیش دارد و همه باید یکدل و منسجم به سمت موفقیت گام برداریم.»

راهکار مددی برای خروج از بحران مالی چیست؟

اما سؤالی که پیامد صحبت‌های تازه مدیرعامل استقلال به ذهن می‌رسد این است که او چه راهکاری برای خروج استقلال از وضعیت مالی کنونی دارد؟ بدون شک اگر بازیکنان حقوق خود رادریافت نکنند، حرکت برای بازیکنان و اعضای کادرفنی این باشگاه به سوی قهرمانی دشوار خواهد شد. مددی بی‌آنکه راهکار خود برای خروج استقلال از بحران مالی را بیان کند تنها به این موضوع اشاره داشته که بازیکنان حق دارند اعتراض کنند درحالی که این تایید نمی‌تواند اثربخشی کافی در راستای کاهش این بحران ایفا کند و جا دارد که آقای مدیر رویکرد دیگری را درپیش بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->