وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روحانی: مقدمات طرح انتقال آب خلیج فارس به مشهد باید هرچه سریع‌تر شروع شود

  • کد خبر: ۵۷۸۸۳
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
  • ۲
روحانی: مقدمات طرح انتقال آب خلیج فارس به مشهد باید هرچه سریع‌تر شروع شود
رئیس جمهور گفت: مقدمات کار طرح انتقال آب خلیج فارس به خراسان جنوبی، خراسان رضوی و مشهد باید هر‌چه سریع‌تر شروع شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت صمت با اشاره به پیروزی ایران در دیوان بین‌المللی لاهه برابر آمریکا، اظهار کرد: در دادگاه بین‌المللی لاهه یک رای بسیار موفقی گرفتیم برخلاف اینکه آنان هزاران حقوقدان قوی را استخدام کرده‌اند و آن این بود که آمریکا باید همه تحریم‌های انسانی علیه ایران را بی‌درنگ رفع کند و همه ۱۱ قاضی عالی‌رتبه به اتفاق آرا آمریکا را محکوم کردند. البته آمریکا این حکم را عملی نکرد ولی این هم یک تخلف دیگر در عرصه بین‌المللی برای آمریکاست.

 

وی افزود: آمریکایی‌ها در این مرحله خیلی تلاش کردند که بگویند دادگاه لاهه صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد اما دیروز این اتفاق افتاد و حکم هم صادر شد و من این موفقیت را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

 

روحانی با اشاره به طرح دولت برای رساندن آب خلیج فارس به مشهد تأکید کرد: مقدمات کار طرح انتقال آب خلیج فارس به خراسان جنوبی، خراسان رضوی و مشهد باید هرچه سریع‌تر شروع شود.

 

رئیس جمهور یادآور شد: دولت در صدد است مقدمات انتقال آب خلیج فارس به سیرجان، یزد و اصفهان را از طریق یک طرح دیگر انجام دهد که این دو طرح تحول بسیار زیادی در صنعت، معدن و اشتغال و آبادانی شرق کشور خواهد داشت.

روحانی گفت: دولت دو طرح بزرگ آب‌رسانی را در شرق و غرب کشور انجام داده است که براساس آن میلیاردها متر مکعب آب در غرب کشور استحصال شده و غرب کشور را از لحاظ کشاورزی و باغداری احیا خواهد کرد.

 

رئیس جمهور ادامه داد: در شرق کشور نیز برای این کویر خشک کار بزرگی در گام اول انجام شده و آن انتقال آب از سیرجان است و امیدواریم گام‌های بعدی آن با سرعت اجرا شود.

 

ادامه دارد

 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Capitan jahan
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
2
اگه این طرح به این راحتی از جنوب تا مشهد میتواند انجام شود،چرا طرح آب شیرین از دریای عمان تا سیستان و بلوچستان نباید در اولویت باشد.مشهد مشکل آب لوله کشی ندارد و در تمام فصول سال مردم از آب شیرین بهره مندند.ولی در سیستان و بلوچستان آب شیرین که هیچ آب مصرفی به زور یافت میشود و مردم به سختی باگالن و گاری. دنبال آب هستن هماهنند قبل از انقلاب.گویی در این زمینه و بسیاری از موارد ،هنوز در سیستان و بلوچستان انقلاب نشده است و انگار مردم ان منطقه باید در فقر و سختی گذران زندگی کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
1
دروغهای باورنکردنی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->