سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها

بیانیه هیئت دولت درباره هتاکی به رئیس جمهور در روز ۲۲ بهمن

  • کد خبر: ۵۸۵۱۲
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
  • ۱
بیانیه هیئت دولت درباره هتاکی به رئیس جمهور در روز ۲۲ بهمن
هیئت دولت درباره هتاکی به رئیس جمهور در روز گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، انتشار ویدئوهایی از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در آن برخی از راهپیمایان به رئیس جمهور هتاکی می‌کردند، در روزهای گذشته با واکنش‌های متعددی مواجه است. هیئت دولت نیز در همین راستا عصر امروز بیانیه‌ای رسمی صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «هیئت دولت، رویداد نفرت‌برانگیر هتاکی به رئیس‌جمهور را نقض مکرر توصیه‌های مقام معظم رهبری و سرپیچی از قانون و حرکتی به نفع بیگانه می‌داند و پیگیری اتفاقات اخیر را تلاشی برای اعاده حق، نه فقط برای دولت که برای نظام و ملت تلقی می‌کند.».

متن کامل این بیانیه را در ادامه بخوانید: 

هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات مشکوک و ضد منافع کشور که در روز گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با اهانت علیه رئیس محترم جمهور و منتخب ملت و با هدف تضعیف اقتدار ملی در مسیر مقابله با تحریم‌های همه‌جانبه صورت گرفته موارد ذیل را به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند:

۱- ایران ما در چهل و دومین یادمان پیروزی بزرگ بهمن ۵۷، در آستانه‌ی فتح و پیروزی دیگری است؛ پیروزی سترگی که سودای فروپاشی و تسلیم ایران را ناکام گذاشت و «استقلال» و «تاب‌آوری» وطن را به رخ کشید. دولت جمهوری اسلامی ایران عمیقاً باور دارد که بدون ایستادگی شهروندان با تمام رنج‌ها و تلخی‌های ناگزیر این سه سال جنگ تحمیلی اقصادی، سرافرازی در آزمون دوباره‌ی استقلال، حتی برای یک لحظه ممکن نمی‌شد و به همین سبب، دولت دوازدهم به احترام شهروندانی که قهرمانان راستین این شکست‌ناپذیری‌اند، سر فرود می‌آورد و در برابر فداکاری و روح بلند این ملت دلاور، تعظیم می‌کند.

۲- انکار خصم در این سه سال و تطهیر مستمر تحریم‌کنندگان در سال‌های جنگ اقتصادی، ننگی پاک ناشدنی است. اگر قرار بر این است که با فحاشی از تریبون‌ها و مجال دادن آشکار به هتاکان، صورت مسأله برای منافع زودگذر و تبلیغات چندماهه تغییر کند؛ اگر قرار است، دولت دوران جنگ، ناکارآمد قلمداد شود و بانیان ضدایرانی فشار و تحریم، تطهیر شوند؛ دولت دوازدهم هم با قاطعیت اعلام می‌کند که اجازه نخواهد داد روایت‌های مجعول و فرصت‌طلبی‌های مبتنی بر دروغ، قضاوت عمومی را متاثر سازد. نمی‌توان اجازه داد جای قربانی و جلاد عوض شود. دولت در این دوران سخت شرایط بسیار دشواری داشته چراکه با تعهد به منافع ملی، فرصت روایت تحریم را از خود دریغ کرده و ناچار در غوغای کارگزاران تحریم و هیاهوی کاسبان سیاسی و اقتصادی‌اش، سکوت کرده است اما همه می‌دانند که هر صبری، پایانی دارد. دولت انتخاب کرد که خود در ایام جنگ اقتصادی، صبورانه سکوت کند اما اجازه نمی‌دهد که «حقیقت» قربانی شود.

۳- هیئت دولت نسبت به ایجاد چندپارگی و نفرت‌پراکنی در زمانی که کشور نیازمند انسجام برای تامین منافع ملت ایران است، قاطعانه هشدار می‌دهد و اعلام می‌دارد که تقدم منافع جناحی بر منافع ملی در بزنگاه کنونی، دستاوردهای صبر راهبردی ایران را در خطر قرار می‎دهد. هیئت دولت، رویداد نفرت‌برانگیر هتاکی به رئیس‌جمهور را نقض مکرر توصیه‌های مقام معظم رهبری و سرپیچی از قانون و حرکتی به نفع بیگانه می‌داند و پیگیری اتفاقات اخیر را تلاشی برای اعاده حق، نه فقط برای دولت که برای نظام و ملت تلقی می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ع ع از حوزه علمیه قم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
1
0
بسمه تعالی ، با سلام به ریاست محترم جمهور و اعضای محترم هیئت دولت و با عرض خسته نباشید به سرداران جبهه جنگ اقتصادی ، این یبانیه صد در صد مورد تایید و پشتیبانی است ، و مسئولین امنیتی و قوه قضائیه وظیفه شرعی و قانونی و ملی دارند ، به این مسئله رسیدگی کند ، و الا این ننگ دامن همه را خواهد گرفت .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->