نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شهباززاده بهترین بازیکن و پرسپولیس بهترین تیم نیم‌فصل

  • کد خبر: ۵۸۸۴۸
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
شهباززاده بهترین بازیکن و پرسپولیس بهترین تیم نیم‌فصل
گزارش سایت متریکا از تأثیر‌گذارترین بازیکنان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال نشان می دهد سجاد شهباززاده عملکرد درخشانی در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر داشته است.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ به نظر می‌رسد مهاجمان لیگ بیستم نسبت به لیگ نوزدهم در گل‌زنی آمار بهتری را ثبت کنند؛ چون مهاجمانی مثل شهباززاده و گادوین منشا تا پایان هفته پانزدهم توانسته‌اند تعداد گل‌های خود را دو‌رقمی کنند، در‌حالی‌که آقای گل لیگ نوزدهم یعنی شیخ دیاباته در کل فصل تنها ۱۵ گل به ثمر رساند. برخی بازیکنان تا پایان نیم‌فصل تأثیر بیشتری روی روند پیروزی تیم‌هایشان داشته‌اند و این مسئله باعث شده است نام آن‌ها در جمع تأثیرگذار‌ترین بازیکنان لیگ بیستم تا این هفته از رقابت‌ها قرار گیرد.

پرسپولیس بهترین تیم نیم‌فصل

سایت تحلیلی متریکا، اما نمرات برترین تیم‌های نیم‌فصل اول را نیز منتشر کرد که بر‌این‌اساس، پرسپولیس تهران با نمره ۲۵/۷ به‌همراه گل‌گهر موفق شد عنوان بهترین تیم نیم‌فصل اول را تا اینجای کار به نام خود ثبت کند. البته سرخ‌پوشان تهرانی این فرصت را دارند که با برتری در بازی باقی‌مانده و ثبت یک بازی خوب، نمر‌ه فنی بالاتری نسبت به گل‌گهر بگیرند.
 
سومین تیم در این رده‌بندی نیز سپاهان اصفهان است. طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود با ثبت نمره ۲۴/۷ نشان دادند چیزی از ۲ مدعی دیگر لیگ امسال کم نداشته‌اند و اگر کمی خوش‌شانس بودند یا در هفته‌های ابتدایی عملکرد بهتری داشتند، حالا می‌توانستند با اختلاف در صدر جدول رده‌بندی، به انتظار نیم‌فصل دوم بنشینند.
 
فولاد با جواد نکونام هم در رتبه چهارم قرار گرفت و آبی‌پوشان پایتخت باوجود اینکه زیر تیغ انتقاد‌ها قرار داشتند، اختلاف چندانی با سایر مدعیان نداشتند. البته نباید فراموش کرد عملکرد درخشان رشید مظاهری در دروازه استقلال که عنوان دومین گلر برتر نیم‌فصل را به خودش اختصاص داده است، در ثبت این عملکرد آبی‌ها بی‌تأثیر نیست.

شهباز‌زاده بهترین مهاجم نیم‌فصل

سجاد شهباززاده، مهاجم سپاهانی‌ها، در این فصل درخشان ظاهر شده و توانسته است ۱۲ گل و ۳ پاس گل را به نام خود ثبت کند و در صدر جدول گل‌زنان جا خوش کند. مهاجم سپاهان با این اثر‌بخشی باعث کسب امتیاز‌های زیادی برای تیمش شده است و سپاهانی‌ها نیز تا قبل از دیدار معوقه پرسپولیس و گل‌گهر در صدر جدول قرار گرفته‌اند.
 
پس از شهباززاده گادوین منشا، مهاجم گل‌گهر، توانسته است ۱۰ گل و ۲ پاس گل را به ثبت برساند. منشا با درخششی که در ابتدای فصل داشت، شاگردان امیر قلعه‌نویی را بالانشین لیگ بیستم کرد؛ اما در چند‌هفته‌ای که این مهاجم گل‌زنی نمی‌کرد، گل‌گهر نیز عملکرد مطلوبی از خود نشان نمی‌داد. رده سوم تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ بیستم به امین قاسمی‌نژاد تعلق دارد؛ کاپیتان شهرخودرو که یک‌تنه برای تیمش گل‌زنی می‌کند و تأثیرگذار است. قاسمی‌نژاد تاکنون ۸ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده است.
 
همچنین بازیکنانی از‌جمله طالب ریکانی، احمد نوراللهی و محمد عباس‌زاده برای تیم‌هایشان بسیار مثمر‌ثمر بوده‌اند و توانسته‌اند آمار خوبی را در گل‌زنی و پاس گل از خود به ثبت برسانند. نکته جالب در‌این‌میان حضور احمد نوراللهی، هافبک سرخ‌پوشان تهرانی، در جمع برترین‌های فاز هجومی است. نوراللهی که ذاتا یک هافبک‌دفاعی محسوب می‌شود، باتوجه به عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس، در تصمیمی عجیب از‌سوی گل‌محمدی به خط حمله پرسپولیس رفت و اتفاقا موفق شد آمار قابل‌قبول ۵ گل و ۳ پاس گل را نیز به نام خودش ثبت کند.

۲ پرسپولیسی در جمع بهترین‌های نیم‌فصل

فارغ از عملکرد مهاجمان در فاز هجومی، سجاد شهباز‌زاده این فصل نشان داد که زیر‌نظر محرم نویدکیا دوباره احیا شده است و می‌تواند در پایان فصل حتی عنوان بهترین بازیکن لیگ را نیز به خود اختصاص دهد. مهاجم طلایی‌پوشان به‌خاطر عملکرد فنی خوبش از متریکا نمره ۵/۷ را کسب کرده است. دومین بازیکن این فهرست، اما امین قاسمی‌نژاد است. مهاجم عنابی‌پوشان مشهدی به‌نوعی تنها‌بازیکن از جمع تیم‌های پایین‌جدولی است که توانست در این رده‌بندی رتبه بالایی را به خود اختصاص دهد.
 
نمره قاسمی‌نژاد برای نیم‌فصل اول ۴۶/۷ بود. همین مهم به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خریدن این ستاره شمالی دندان تیز کرده‌اند و اتفاقا نماینده مشهد هم نمی‌خواهد به‌راحتی شاه‌ماهی تیمش را از دست بدهد. گادوین منشا در کنار سیامک نعمتی و احمد نوراللهی دیگر‌ستاره‌هایی بودند که جدا از بحث گل‌زنی، موفق به ثبت بالاترین نمره عملکرد در نیم‌فصل اول لیگ امسال شده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->