همتی: دولت چهاردهم مصمم به حذف رانت و کاهش کسری بودجه است توضیحات وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو‌های ایرانی سه واحد صنفی در مشهد پلمب شدند (۲ آذر ۱۴۰۳) افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی مشهد | حضور ۷۰ شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی در نمایشگاه مشهد + ویدئو یارانه دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد ‎+ فیلم وزیر صمت: مجوز برای ته‌لنجی‌ها و کولبران اعطا شد گذاشتن زباله دم در سیاره پیش‌فروش فیدلیتی با تحویل فوری از شنبه آینده (۳ آذر ۱۴۰۳) + قیمت و لینک ثبت‌نام بخشنامه جدید بانک مرکزی | معاملات بازار ارز تجاری از شنبه (۳ آذر ۱۴۰۳) عملیاتی می‌شود راهکار قانونی کارگران درقبال کارفرمایانی که با مرخصی آنان موافقت نمی‌کنند، چیست؟ ویدئو | اولین واکنش وزیر کار به واریزنشدن یارانه آبان‌ماه دهک‌های چهارم تا نهم هماهنگ‌کننده ملی بریکس جمهوری اسلامی ایران: ما می‌توانیم الگوی کشورمان را به سایر کشور‌ها صادر کنیم نرخ طلا و سکه در مشهد اعلام شد (یکم آذر ۱۴۰۳) علت واریز نشدن یارانه آبان ۱۴۰۳ چیست؟ + جزئیات ویدئو | وزیر کار: مشکل کارگران شرکتی در دستور کار دولت قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (یکم آذر ۱۴۰۳) | پرواز بیت کوین به کانال ۹۷ هزار دلار اهدای نشان «فداکاری» به خانواده‌های شهیدان پدافند هوایی از سوی فرمانده کل ارتش + تصاویر خودرو و مسکن دو آرزوی دست‌نیافتنی برای کارگران فروش سکه‌های حراجی به مرز ۵۰۰ هزار سکه رسید ماهی کیلویی چند؟ (یکم آذر ۱۴۰۳) + جدول قیمت هزینه سرویس و تعمیر پکیج در مشهد چقدر می‌شود؟ | بازار داغ، اما مشتریان ناراضی از خدمات افزایش ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی قیمت انواع خودرو در بازار (یکم آذر ۱۴۰۳) ۱۱۷ هزار کلنی زنبور عسل در شهرستان مشهد سرشماری شد تأثیر افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروسازان بر بازار آزاد چه بود؟ | رشد ۴۲ میلیونی قیمت خودرو در آبان ۱۴۰۳ یارانه نقدی آبان ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود؟ + توضیحات سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها چه خبر از بازار مسکن؟ | تأثیر نوسانات ارزی محدود به خریداران مردد رفع موانع مالی خراسان رضوی در انتظار تصمیمات کمیسیون هماهنگی بانک‌ها هیچ ردیفی در بودجه برای افزایش یارانه‌ها پیش‌بینی نشده است | دهک‌بندی‌ها هر ۶ ماه یک‌بار گاز ادارات و اماکن عمومی پرمصرف تهران قطع خواهد شد
سرخط خبرها

جواهر آئودی به جنگ تسلا می‌رود

  • کد خبر: ۵۸۸۶۷
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
جواهر آئودی به جنگ تسلا می‌رود
در روز‌های گذشته شرکت آئودی از محصولی جدید با نام e-tron GT پرده برداری کرد، خودروی که آمده است در کنار رقابتی درون خانوادگی با پورشه تایکان، تسلا مدل S را هم به چالش بکشد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در روز‌های گذشته شرکت آئودی از محصولی جدید با نام e-tron GT پرده برداری کرد، خودروی که آمده است در کنار رقابتی درون خانوادگی با پورشه تایکان، تسلا مدل S را هم به چالش بکشد.
از لحاظ طراحی بیرونی، آئودی e-tron GT آن قدر جذاب است که به جرئت می‌توان آن را زیباترین ساخته آئودی نامید. از شاخص‌ترین ویژگی‌های ظاهری این خودرو باید به مواردی مثل گرافیک خاص چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب سرتاسری، رینگ‌های ایرودینامیک بزرگ، گل گیر‌های متورم و سقف قوس دار اشاره کرد.
در کابین این خودرو هم شاهد فضایی به روز و پیشرفته هستیم. در بخش میانی داشبورد، یک نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی برای مدیریت سیستم اینفوتینمنت قرار دارد. وظیفه ارائه اطلاعات مورد نیاز راننده هم به یک نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی در پشت فرمان سپرده شده است.
 
این کوپه چهارنفره با ضریب درگ ۰.۲۴ ایرودینامیک‌ترین محصول تاریخ ائودی به شمار می‌رود. برای دستیابی به این رکورد، ویژگی‌هایی مثل کانال‌های مخصوص هدایت هوا، رینگ‌های ایرودینامیک، کف صاف و سیستم تعلیق پیشرفته دست به دست هم داده اند.
در کنار ایرودینامیک، آئودی در زمینه ایروآکوستیک نیز وسواس فراوانی به خرج داده و عملکرد قسمت‎‌های مختلف این محصول را ساعت‌ها در تونل باد ارزیابی کرده است تا صدا‌های مزاحمی که در کابین شنیده می‌شود به نزدیک صفر برسد.
 
همه نسخه‌های مختلف این خودرو از پیش رانه‌ای دوموتوره و گیربکس دوسرعته سود می‌برند. نسخه پایه این کوپه چهاردرب قدرتی برابر با ۴۶۹ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۶۳۰ نیوتن متر دارد، اما پیش رانه قوی‌ترین نسخه این خودرو، یعنی RS e-tron GT، قادر به تولید ۵۹۰ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور است.
این خودرو به قابلیتی مجهز است که در صورت سفارش آن، ۲ واحد کنترلی و یک آمپلی فایر به صندوق عقب اضافه می‌شود. این ۲ با همکاری اسپیکر‌های داخلی و بیرونی، صدای منحصربه فردی برای سرنشینان و رهگذران پخش می‌کنند.
 
نکته جالب اینجاست که برای رانندگی با جدیدترین محصول آئودی ۴ حالت در نظر گرفته شده است. این حالت‌ها عبارت اند از راحت، بهینه، داینامیک و شخصی. با انتخاب هر یک از این حالت‌ها رفتار‌های سیستم تعلیق، موتور‌های الکتریکی، گیربکس دوسرعته و قفل دیفرانسیل عقب تغییر پیدا می‌کند.
وظیفه تأمین انرژی آئودی e-tron GT را باتری لیتیوم یونی ۹۳ کیلووات ساعتی بر عهده دارد. همانند تایکان، این خودرو نیز از سیستم ۸۰۰ ولتی و حداکثر نرخ شارژ ۲۷۰ کیلووات پشتیبانی می‌کند. با تکیه بر این فناوری پیشرفته، در عرض ۲۲.۵ دقیقه میزان شارژ e-tron GT از ۵ به ۸۰ درصد می‌رسد. ضمن اینکه با حدود ۵ دقیقه شارژ، انرژی لازم برای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر مسافت در باتری آن ذخیره می‌شود.
 
منبع: carscoopes.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->