حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص ۴۴۷۲ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت شاخص بورس بالاخره قرمز پوش شد| ریزش ناچیز نماگر بازار سرمایه سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳) افزایش احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳؟
سرخط خبرها

رونمایی رسمی از بی ام و سری ۴ کانورتیبل ۲۰۲۱

  • کد خبر: ۴۵۳۸۵
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
رونمایی رسمی از بی ام و سری ۴ کانورتیبل ۲۰۲۱
نسل جدید بی ام و سری ۴ کانورتیبل با سقف تاشو پارچه‌ای رسما توسط بی ام و رونمایی شد. پیش از این آخرین بار بی ام و در سری ۳ اتاق E۴۶ از سقف تاشو پارچه‌ای در مدل کوپه دو درب آن استفاده کرده بود که تولید آن در سال ۲۰۰۶ متوقف شد.
به گزارش شهرآرانیوز،به تازگی نسل جدید بی ام و سری 4 کانورتیبل با سقف تاشو پارچه‌ای رسما توسط بی ام و معرفی شده است. نسل جدید برخلاف نسل گذشته که از سقف تاشو فلزی بهره می‌برد، مجددا تغییر رویه داده و حالا با سقف پارچه‌ای ارائه می‌شود.
 
رونمایی رسمی از بی ام و سری ۴ کانورتیبل ۲۰۲۱
 
پیش از این آخرین بار بی ام و در سری 3 اتاق E46 از سقف تاشو پارچه‌ای در مدل کوپه دو درب آن استفاده کرده بود که تولید آن در سال ۲۰۰۶ متوقف شد.
 
رونمایی رسمی از بی ام و سری ۴ کانورتیبل ۲۰۲۱
 
پیش از این بی ام و از سقف پارچه‌ای در مدل‌های کوپه سری 2 و سری 8 نیز بهره گرفته بود و این سومین محصولی است که در حال حاضر با سقف تاشو پارچه‌ای توسط بی ام و تولید می‌شود.

رقبای اصلی آن همچون آئودی A5 و مرسدس بنز C کلاس نیز از همین نوع سقف بهره می‌برند. بی ام و توانسته شیشه عقب را در مکانیزم این سقف تاشو پارچه‌ای قرار دهد تا از نظر ایزوله کردن اتاق و دید رو به بیرون برتری محسوسی به نسبت سقف‌های تاشو پارچه‌ای معمولی داشته باشد.
 
رونمایی رسمی از بی ام و سری ۴ کانورتیبل ۲۰۲۱
این سقف در عرض ۱۸ ثانیه باز و بسته می‌شود همچنین می‌توان سقف را تا حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز باز و بسته کرد.

این سقف پارچه‌ای در حدود ۴۰ درصد وزن کمتری به نسبت سقف تاشو فلزی نسل قبلی بی ام و سری 4 دارد. همچنین درجه صلبیت بدنه نیز با استفاده از پنل‌های تقویت کننده در سقف تا ۴ درصد بیشتر از نسل قبلی است.
 
رونمایی رسمی از بی ام و سری ۴ کانورتیبل ۲۰۲۱
 
اولین مدل که از این نسل به فروش خواهد رسید M440i xDrive با قیمت ۵۹.۶۴۵ پوند خواهد بود که به موتور ۶ سیلندر خطی توربوشارژر شده مجهز به سیستم نیمه هیبریدی با حداکثر قدرت ۳۶۹ اسب بخار مجهز شده است. دو مدل ۴ سیلندر با حداکثر قدرت ۱۸۱ و ۲۵۴ اسب بخار و یک مدل ۴ سیلندر دیزلی با حداکثر قدرت ۱۸۷ اسب بخار نیز در مرحله اول به فروش خواهند رسید.
 
رونمایی رسمی از بی ام و سری ۴ کانورتیبل ۲۰۲۱
در ادامه بی ام و دو مدل ۶ سیلند دیزلی از این محصول را عرضه خواهد کرد. تمامی مدل‌ها از جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک بهره می‌برند. در آینده نه چندان دوری نیز مدل M4 کانورتیبل نیز عرضه خواهد شد تا سبد مدل‌های M پس از معرفی M3 سدان و M4 کوپه تکمیل شوند.

شما در مورد طراحی ظاهری نسل جدید ب ام و سری چهار چه نظری دارید؟

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->