آسمان ۱۲ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

  • کد خبر: ۵۹۱۶۵
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
آسمان ۱۲ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران در ۱۲ شهرستان این استان طی ۲۴ ساعت گذشته باریده که بیشترین آن مربوط به درگز با چهار میلیمتر بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران در ۱۲ شهرستان این استان طی ۲۴ ساعت گذشته باریده که بیشترین آن مربوط به درگز با چهار میلیمتر بوده است.

زهرا عنایتی افزود: طی این مدت در شهرستانهای درگز، مشهد، چناران، قوچان، بردسکن، سبزوار، طرقبه - شاندیز، کوهسرخ، خوشاب، جوین، خلیل آباد و نیشابور باران باریده است.
وی اضافه کرد: فعالیت سامانه ناپایدار جوی همراه با بارش باران، وزش باد و کاهش دما که از روز پنجشنبه هفته جاری در خراسان رضوی آغاز شده است تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته وزش باد شدید در برخی از شهرستاتهای خراسان رضوی نظیر مشهد، قوچان، نیشابور، گناباد، بجستان و تایباد گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به تایباد با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت بوده است.

عنایتی افزود: وزش باد شدید طی امروز در مناطق مختلف خراسان رضوی همراه با احتمال خسارت و همچنین بارش باران به ویژه در مناطق شمالی استان ادامه دارد.
وی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا طی امروز ادامه داد: بیشینه دمای هوای روز جمعه مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز هشت درجه کاهش دارد و در روزهای آسنده هم روند کاهشی دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی کمینه دمای هوای دیشب مشهد را پنج درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: کمینه دمای هوای امشب مشهد صفر درجه پیش بینی شده است.
عنایتی گفت: شهر ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ با کمینه دمای هوای یک درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->