بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کاهش دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از روز جمعه

  • کد خبر: ۵۷۷۱۸
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
کاهش دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از روز جمعه
کارشناس هواشناسی گفت: دمای هوا از جمعه در غرب، شمال غرب، شمال شرق کشور و سواحل دریای خزر ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.
به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از امشب تا روز پنجشنبه جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است گفت: در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

او اظهار کرد: بعد از ظهر پنجشنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و با ورود این سامانه، بارندگی همراه با کاهش نسبی دما در غرب و برخی نقاط شمال غرب شروع می‌شود.

ضیائیان تصریح کرد: روز جمعه در استان‌های واقع در غرب کشور و همچنین استان‌های دامنه زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی نقاط شمال غرب بارش باران و برف و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

او تاکید کرد: در مناطق گرمسیر غرب کشور، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعد و برق و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: فعالیت این سامانه در روز شنبه هفته آینده تشدید شده که گستره آن به جنوب، غرب، برخی نقاط مرکزی کشور و سواحل دریای خزر کشیده می‌شود و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز را نیز در بر می‌گیرد.

او افزود: در این مدت بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف است و در غرب و جنوب غرب کشور رعد وبرق، وزش باد و رخداد تگرگ پیش بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه دمای هوا از جمعه در شمال غرب و غرب بین ۵ تا ۸ درجه و از شنبه در سواحل دریای خزر بین ۶ تا ۱۰ درجه و در شمال شرق بین ۴تا ۶ درجه کاهش می‌یابد افزود: با توجه به همراهی جریانات جنوبی با این سامانه بارشی، بارش باران در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و همچنین زاگرس مرکزی و شمالی زمینه ساز ذوب برف موجود و افزایش روان آب در مناطق کوهپایه‌ای خواهد شد.

او درباره وضعیت آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری و همراه با غبار محلی است و بیشترین دمای هوا به ۱۵ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می‌رسد.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->