شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل
سرخط خبرها

هواداران آبی در خشم و بی‌تابی

  • کد خبر: ۵۹۴۴
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
هواداران آبی در خشم و بی‌تابی
گزارشی از حال و روز هواداران استقلال که تیمشان سوژه داغ بحث‌های فضای مجازی شده است

ایمان فروزان‌نیا - طرف‌دارهای دو آتشه استقلال چند روز قبل درحالی شمع تولد هفتادوچهار سالگی باشگاه محبوبشان را فوت کردند که احتمالا دلشان از نتایج چند هفته اخیر استقلال خون است. استقلال از شروع فصل هنوز طعم برد را نچشیده است و حالا با 3امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد. به این بدبیاری‌ها و نتیجه‌نگرفتن‌ها، خبر حذف احتمالی این تیم از جام باشگاه‌های آسیا را هم اضافه کنید که از دیروز نقل زبان‌ها شده است. هم‌زمان مصاحبه عجیبی هم از علی خطیر منتشر شده که از حاشیه‌های عجیب گادوین منشا مهاجم فصل قبل استقلال پرده برداشته و حاشیه مضحکی برای این تیم ایجاد کرده است. این شد که تصمیم گرفتیم گشت‌وگذاری در فضای مجازی داشته باشیم تا بهتر دستمان بیاید اوضاع و احوال طرف‌داران استقلال چگونه است و بفهمیم نظر آن‌ها درباره عملکرد ضعیف تیمشان و دلایل آن چیست؟


کری‌خوانی قرمزها
دیروز بخش زیادی از توئیت‌های فضای مجازی درباره استقلال را پرسپولیسی‌ها می‌نوشتند. گروهی با جایگاه این تیم شوخی می‌کردند: «کی گفته اوضاع استقلال توی جدول خرابه، مگه سومی بده؟ فقط باید قبلش جدول رو سر و ته کنی.» عده‌ای هم ماجرای احتمال حذف استقلال از آسیا بابت بدهی به بازیکنانش را سوژه کرده بودند، مثل کاربری که نوشته بود: ‏«الان تاج برای دفاع از استقلال به ای‌اف‌سی نامه می‌زنه و می‌گه شما بذارید این تیم شرکت کنه من قول می‌دم یه کاری کنیم خودشون توی مرحله گروهی حذف بشن.» و گروهی هم درباره حرف‌های خطیر و حاشیه‌های منشا جوک می‌ساختند. این وسط پرسپولیسی‌هایی هم بودند که از شرایط بد استقلال ناراحت بودند: «۷سال پیش که جای استقلال و پرسپولیس برعکس بود، فارغ از کری، واقعا این اختلاف حس خوبی نداشت. پیروزی توی رقابت سخت شیرینه. واقعا چه‌کار کردن با این تیم؟!»


بیچاره هوادار
طرف‌داران استقلال اما در فضای مجازی 2دسته شده بودند؛ گروهی که هنوز در مقابل کری‌خوانی‌ها کم نیاورده بودند و با قدرت جواب کری‌ها را می‌فرستادند، مثل کاربری که در جواب یک پرسپولیسی نوشته بود: «استقلال: ۷نیمه‌نهایی، ۴فینال، ۲قهرمانی. سایر تیم‌های ایران: ۵نیمه‌نهایی، ۴فینال، ۱قهرمانی. در کل قاره فقط الهلال، پوهانگ و سئونگنام اجازه کری خوندن با ما رو دارن، بعد شما که تیمتون جزو 50تیم اول آسیا هم نیست خودت رو رقیب ما می‌دونی؟» برخی کاربران هم از وضیعت تیمشان به ستوه آمده بودند و سعی داشتند با پست‌هایشان نشان دهند که قربانی اصلی این نابسامانی در باشگاه فقط هواداران هستند: «نگرفتن بازیکنای مدنظر استرا، خروج ۱۷بازیکن، شروع هر فصل با یه تیم کاملا جدید، مدیریت خائن، مصاحبه پیش‌کسوت‌ها علیه مربی باشگاه و ایجاد حاشیه، مصدوم شدن بازیکن‌ها، اشتباهات هدف‌دار داوری، هجمه سنگین رسانه‌ها علیه ‎استقلال با خبرهایی مثل حذف از آسیا یا نامه جدید وکیل پروپیچ؛ بیچاره هوادار»


پیکان انتقاد به سمت مدیران آبی
نکته درخور توجه در وضعیت نه چندان خوب استقلال این است که طرف‌داران این تیم پشت استراماچونی هستند. انگار مربی ایتالیایی آبی‌ها نتوانسته برای هواداران امتیاز بگیرد، ولی توانسته با آن دعواها و عصبانیت‌ها هواداران را قانع کند که هدفش پیشرفت تیم است. در نقطه مقابل، تیم مدیریتی استقلال سیبل انتقادات هستند. در نظرسنجی‌ای که کاربر توئیتری شروع کرده بود، 38درصد شرکت‌کنندگان حذف فتحی و 43درصد حذف کل مدیریت را علاج درد استقلال اعلام کرده بودند و حذف استراماچونی تنها 2درصد رأی آورده بود. برخی کاربران هم در پست‌های مفصلی به نقد رفتار مدیران باشگاه پرداخته بودند: «فتحی گفته هدف وزیر خشنودی استقلالی‌هاست و در ادامه گفته وزیر از ثبات مدیریت ‎استقلال دفاع کرده. بخش دوم حرفای وزیر، بخش اول حرفاش رو نقض کرده. چطور خشنودی استقلالی‌ها رو می‌خواد ولی یکی از ضعیف‌ترین مدیران تاریخ باشگاه رو تأیید کرده؟ در واقع باید می‌گفت خواهان خشنودی پرسپولیسی‌ها هستم.»
کاربر دیگری با انتشار عکسی از زرینچه روی نیمکت استقلال که هفته قبل در فضای مجازی داغ شده بود نوشت: «این صحنه بیشتر از نتیجه‌ای که باز تو دقیقه‌های آخر عوض شد، اعصاب هوادارای ‎استقلال رو بهم ریخت! ‎زرینچه، سرپرست تیم، دقیقا تو شرایطی که ‎استراماچونی واسه تعویض مثل اسپند روی آتیش جلز و ولز می‌کرد، با آرامش آب‌ می‌خورد! همین صحنه، فاصله مدیریت باشگاه با کادرفنیه؛ کادر تنهای تنهاست.»
به نظر می‌رسد با این جو اگر استقلال از لیگ آسیا حذف شود یا همچنان در لیگ برتر نتیجه نگیرد، به زودی صندلی‌های مدیریت استقلال باید میزبان افرادی غیر از فتحی و تیمش باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->