نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

پاکدل: هنوز در شوک لغو مسابقات هستیم/شانس مدال و جهانی شدن بودیم

  • کد خبر: ۵۹۵۲۹
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
پاکدل: هنوز در شوک لغو مسابقات هستیم/شانس مدال و جهانی شدن بودیم
رئیس فدراسیون هندبال گفت:هنوز در شوک لغو مسابقات هستیم.

 

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، علیرضا پاکدل در خصوص لغو مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی، عنوان کرد: ظاهرا از کنفدراسیون هندبال آسیا نامه‌ای ارسال شده که مسابقات لغو شده است. اگر مسابقات جهانی هم لغو شده باشد قهرمانی آسیا هم برگرار نخواهد شد.

وی افزود: این اتفاق خیلی به ضرر ما شد چرا که ۱۲ مرحله اردو داشتیم، یکی از تیم‌های آماده جوانان چند وقت اخیر بودیم، ۱۲ ،۱۳ بازی تدارکاتی برگزار کرده بودیم. الان هم تیم در یزد در تورنمنت بین‌المللی حضور دارد.

رئیس فدراسیون هندبال یادآور شد: وقتی سیدبندی اعلام شد، ژاپن و چین تایپه حضور نداشتند، بنابراین ما هم شانس مدال و هم جهانی شدن بودیم، خیلی زود تمرینات را شروع کردیم هر چند کرونا کمی وقفه انداخت اما اردوها پیگیری شد. اردوها فشرده و لیگ برگزار شد و من واقعا از این موضوع ناراحتم. یکی از دلایلی که لیگ را زود تمام کردیم به خاطر تیم جوانان بود. رویداد بزرگی را از دست دادیم.

پاکدل با اشاره به لغو مسابقات نوجوانان، یادآور شد: برای نوجوانان هم ۱۴ اردو برگزار کردیم. هنوز در شوک این قضیه هستیم اما شرایط باعث شد تا فدراسیون جهانی تصمیم به لغو مسابقات بگیرد. آنهایی که سر لغو میزبانی ایران شیطنت کردند و فدراسیون را زدند، امروز باید به خودشان بیایند و به هوش باشند. اگر ما میزبان هم بودیم امروز لغو می‌شد. اگر میزبان بودیم باز هم مسابقات لغو می‌شد. در صورت میزبانی و لغو آن ضرر زیادی را متحمل می شدیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->