نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

اشتادسازه ذوبی‌ها را غافل‌گیر کرد

  • کد خبر: ۵۸۲۱۲
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
اشتادسازه ذوبی‌ها را غافل‌گیر کرد
ثبت یک پیروزی قاطع برای نماینده مشهد در دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان در شرایطی برای اشتادسازه مشهد رقم خورد که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد اینطور قاطعانه اشتادسازه به برد برسد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم هندبال اشتادسازه مشهد بازهم بر ذوب آهن اصفهان غلبه کرد، اما این‌بار قاطعانه و پرگل‌تر.
دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان از روز شنبه در شیراز آغاز شده است. تیم اشتادسازه مشهد که در گروه دوم قرار دارد، روز یکشنبه باید در دیدار نخست خود برابر گاندو‌های اصفهانی به میدان می‌رفت.
در دور رفت مشهدی‌ها با نتیجه‌ای خیلی نزدیک و خطرناک این تیم را پشت‌سر گذاشتند. دیدار قبلی این ۲ تیم ۲۰‌بر‌۱۸ به پایان رسیده بود و به‌همین‌خاطر هر احتمالی برای نتیجه پایانی دیدار این ۲ تیم امکان داشت.

غافل‌گیری به سبک اشتادسازه

اما اتفاقی که از همان ابتدای رقابت ۲ تیم اشتادسازه و ذوب‌آهن در زمین رقم خورد، در‌اختیار‌گرفتن کنترل بازی توسط شاگردان شافعیان بود. آن‌ها با توجه به شناختی که از حریف اصفهانی خود در بازی رفت به دست آورده بودند، نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کرده بودند و به‌همین‌خاطر در نیمه اول بازی ۲۰‌بر‌۸ مشهدی‌ها به پیروزی رسیدند. در نیمه دوم نیز با‌وجود تلاش زیاد ذوب‌آهن، اما اشتادسازه فاصله زیاد خود با حریف را حفظ کرد و حتی سرمربی مشهد از بازیکنان روی نیمکت خود برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد. در‌نهایت این بازی با نتیجه ۳۷‌بر‌۲۰ به سود نماینده مشهد به پایان رسید.

هرروز آماده‌تر می‌شویم

نشمین شافعیان، سرمربی اشتادسازه مشهد، بعد از برد ذوب‌آهن اصفهان و جبران اشتباهات دور رفت گفت: با تمرینات خوبی که پشت‌سر گذاشتیم، بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند که منجر به پیروزی مقابل ذوب‌آهن شد.
 
او با بیان اینکه هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، تیم بیشتر به شرایط آرمانی می‌رسد، ادامه داد: یکی از بازیکنان اصلی ما مصدوم و در این دیدار غایب بود؛ ولی قطعا با رفع مصدومیت از این بازیکن برای دور نهایی استفاده خواهیم کرد.
سرمربی اشتادسازه درباره استفاده از بازیکنان ذخیره در این بازی گفت: بازیکنان ذخیره دست‌کمی از بازیکنان اصلی ندارند؛ بنابراین سعی کردم مقابل ذوب‌آهن بیشتر به آن‌ها بازی دهم.

اشتادسازه قابل‌پیش‌بینی نبود

اما پس از این باخت که برای ذوب‌آهن ناخوشایند بود، مربی اصفهانی‌ها تصریح کرد: اشتادسازه بازی خیلی خوبی را ارائه کرد که اصلا قابل پیش‌بینی نبود و بابت این برد به این تیم تبریک می‌گویم.
پروانه کوهیان با بیان اینکه تمامی بازیکنان امسال ذوب‌آهن بومی اصفهان هستند، افزود: در این مسابقات آن‌طور‌که شایسته بوده نتیجه نگرفتیم، ولی با توجه به اینکه ما در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان هم تیم داریم، آینده خوبی را برای ذوب‌آهن و هندبال اصفهان پیش‌بینی می‌کنم.

آخرین دیدار‌های حساس این مرحله

مرحله برگشت دور دوم مسابقات لیگ برتر هندبال زنان از ۱۸‌بهمن به میزبانی شیراز آغاز شده است و تا ۲۱‌بهمن ادامه دارد. در پایان این مرحله از رقابت‌ها ۲ تیم برتر هر گروه جواز حضور در دیدار نیمه‌نهایی و تعیین مقام اول تا چهارم را کسب خواهد کرد و ۲ تیم پایین هر گروه جهت تعیین مقام پنجم تا هشتم در مرحله بعد با هم پیکار خواهند کرد. در روز اول بازی‌ها، تیم تأسیسات دریایی از گروه اول، مقابل کربنات‌سدیم با نتیجه ۲۸‌بر‌۱۶ به برتری رسید.
 
در دیگر‌دیدار این روز فولاد‌مبارکه سپاهان نیز با حساب ۳۳‌بر‌۲۵ از سد سنگ‌آهن بافق گذشت. امروز نیز تیم‌های این گروه باهم بازی خواهند داشت. در روز آخر، اشتادسازه دیدار حساسی با شاملی کازرون خواهد داشت. اشتادسازه در دور رفت توانست با کسب ۲ پیروزی مهم صدرنشین شود و از دیگر‌مدعی گروهش یعنی شاملی کازرون پیشی بگیرد. تیم اشتادسازه، قهرمان فصل گذشته، که امسال بازیکنان بومی و مشهدی خود را بیشتر کرده است و ۶ هندبالیست مشهدی در ترکیب تیم دارد، در این فصل نیز به‌دنبال تکرار قهرمانی و رسیدن به سهمیه جام باشگاه‌های آسیاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->