زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رادیو اربعین از امروز آغاز به کار می‌کند

  • کد خبر: ۵۹۵۹
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
  • ۱
رادیو اربعین از امروز آغاز به کار می‌کند
شبکه رادیویی اربعین در پنجمین سال متوالی و در ادامه خدمات رسانی به زائران اباعبدالله (ع) امروز (یکشنبه) ۷ مهرماه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه رادیویی اربعین در پنجمین سال پیاپی و در ادامه خدمت رسانی به زائران اباعبدالله (ع)، امسال نیز دوشادوش راهیان طریق نجف و کربلا و همصدا با شیعیان و عاشقان مکتب اسلام، شعار اربعین حسینی را لبیک گفته تا در تسهیل این سفر معنوی نقش آفرین باشد.
استقبال گسترده مردم از رادیو اربعین و تجربیات این شبکه در چند سال گذشته سبب شده این رادیو همراه معنوی زوار و شیعیان عزادار اباعبدالله (ع) و به عنوان بخشی از بدنه مدیریتی مناسک اربعین حسینی (ع) نقش آفرین باشد.
با عنایت و توجه ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و توسل به شهدا و امام شهدا، امسال نیز طلیعه این وظیفه معنوی را پاس داشته و به استقبال این حرکت میلیونی خواهیم رفت.
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار خواهد شد.
عوامل برنامه‌ساز (گویندگان و تهیه‌کنندگان) رادیو اربعین از ساعت ۱۴:۰۰ با حضور در استودیوی رادیو اربعین واقع در محل برپایی این مراسم، منتظر دیدار مخاطبان رادیو اربعین هستند.
مراسم افتتاحیه پنجمین دوره فعالیت رادیو اربعین به صورت زنده و مستقیم روی موج اف. ام ردیف ۹۵. ۵ مگاهرتز و نیز شبکه اینترنتی ایران صدا قابل دریافت است.

منبع:فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد حسین احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
با سلام
متاسفانه رادیو اربعین از طریق گوشی موبایل در لرستان مخصوصا مرکز استان روی موج fm قابل دریافت نیست لطفا پی گیری نمایید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->