ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

پایان مرحله پلی‌آف اول لیگ دسته‌۲ بسکتبال بانوان: حذف مولتی‌کافه و صعود نیشابور

  • کد خبر: ۶۰۰۰۰
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
پایان مرحله پلی‌آف اول لیگ دسته‌۲ بسکتبال بانوان: حذف مولتی‌کافه و صعود نیشابور
تیم بسکتبال دختران مشهد با نام مولتی‌کافه با نتیجه بسیار نزدیک امتیاز را به حریف تهرانی خود واگذار کرد و از صعود به مرحله بعدی بازماند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم بسکتبال دختران مشهد با نام مولتی‌کافه با نتیجه بسیار نزدیک امتیاز را به حریف تهرانی خود واگذار کرد و از صعود به مرحله بعدی بازماند.

بعد از مشخص‌شدن تیم‌های صعود‌کننده به پلی‌آف لیگ دسته‌۲ بسکتبال بانوان، ۲ نماینده از خراسان رضوی برابر حریفان خود به میدان رفتند؛ البته پیش از شروع مرحله پلی‌آف، ۳ دیدار از مرحله رفت‌و‌برگشت باقی مانده بود. تیم خانه بسکتبال نیشابور در گروه‌۴، ۳ دیدار معوقه داشت. این دیدار‌ها به میزبانی تیم‌های پاسارگاد تهران و عقاب تهران برگزار شد. تیم خانه بسکتبال نیشابور ۹۰‌بر‌۴۴ پاسارگاد تهران را شکست داد.
 
نماینده نیشابور در دیدار دوم ۸۶‌بر‌۵۰ عقاب تهران را نیز پشت‌سر گذاشت. نیشابوری‌ها، اما در سومین بازی خود برابر کاظمی رشت حاضر نشدند و ۲۰‌بر ۰ باخت فنی خوردند؛ اما با‌این‌حال موفق شدند به پلی‌آف صعود کنند. از ۲ هفته پیش نیز مشخص شده بود که مولتی‌کافه مشهد به‌عنوان تیم سوم گروه «الف» راهی پلی‌آف شده است.
مرحله پلی‌آف اول لیگ دسته ۲ بانوان در ۲ روز پیگیری شد. در روز نخست، تیم مولتی کافه مشهد مقابل پاسارگاد تهران به میدان رفت که این دیدار با نتیجه نزدیک ۳۹‌بر‌۳۸ و پیروزی مشهدی‌ها به پایان رسید. خانه بسکتبال نیشابور نیز ۸۷‌بر‌۴۵ نایریکای همدان را شکست داد.
 
در دومین روز از مسابقات این مرحله مولتی‌کافه ۴۱‌بر‌۲۵ مغلوب پاسارگاد تهران شد و نتوانست نتیجه روز گذشته را تکرار کند. در این روز، اما خانه بسکتبال نیشابور ۸۶‌بر‌۴۱ دوباره از سد نایریکای همدان گذشت. با توجه به تساوی نماینده تهران و مشهد برابر هم، آن‌ها در دیدار سوم نیز برابر هم به میدان رفتند تا تیم صعودکننده مشخص شود؛ اما این دیدار حساس با نتیجه ۴۷‌بر‌۴۶ به پایان رسید و تیم پاسارگاد با یک‌امتیاز بیشتر توانست به پلی‌آف دوم صعود کند و حسرت بدی برای مشهدی‌ها باقی بماند.

اکسیژن اراک، فولاد‌آلیاژ ایران‌یزد، خانه بسکتبال نیشابور، مس رفسنجان، خانه بسکتبال نهاوند و پاسارگاد تهران، تیم‌هایی هستند که با ۲ پیروزی کسب کردند و راهی مرحله پلی‌آف دوم شدند. در ادامه این رقابت‌ها خراسان رضوی تنها یک نماینده در لیگ دسته ۲ امسال خواهد داشت و مولتی‌کافه از دور رقابت‌ها حذف شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->