نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مشهد میزبان برترین‌های بدمینتون بانوان می‌شود

  • کد خبر: ۶۱۰۶
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
مشهد میزبان برترین‌های بدمینتون بانوان می‌شود
نایب‌رئیس هیئت استان: در این رشته خبری از رقم‌های ده‌میلیونی نیست

مژده رنگیان - روز جمعه مشهد میزبان دور برگشت سوپرلیگ بدمینتون بانوان است و نماینده مشهد نیز باید با 2 حریف خود برای صعود به فینال رقابت کند.
هفته نخست شهریورماه دور رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور برگزار شد که در پایان این مرحله 2 نماینده مشهد در این رقابت‌ها به عناوین دومی و سومی دست پیدا کردند. این رقابت‌ها با حضور 6 تیم در 2 گروه سه‌تیمی پیگیری شد. تیم فخار مشهد در گروه‌یک مقابل تیم‌های ذوب‌روی صبای زنجان و شهرداری شاهرود به میدان رفت و تیم آکادمی پونای مشهد نیز در گروه2 با تیم‌های علم و ورزش گیلان و البرز رقابت کرد. در پایان دور رفت لیگ برتر بدمینتون، تیم شهید فخار با 2 باخت در رده سوم گروه خود قرار گرفت و آکادمی پونا نیز با یک پیروزی و یک شکست دوم شد.

 

میزبانی از علاقه‌مندان و ملی‌پوشان در مشهد
با این شرایط نمایندگان استان کار دشواری در لیگ دارند و راه سختی برای رسیدن به سکو پیش‌روی آن‌هاست. لیلا اقبال، نایب‌رئیس بانوان هیئت بدمینتون خراسان رضوی درباره این میزبانی تصریح کرد: مشهد روز جمعه 12مهرماه میزبان گروه‌یک این رقابت‌هاست و تیم‌های فخار مشهد، ذوب‌روی‌ صبای زنجان و شهرداری شاهرود در یک روز به رقابت می‌پردازند. گروه‌ب نیز در همان روز اما در استانی دیگر با حریفان مسابقه خواهند داد. مسابقات از 9 صبح در سالن فخار آغاز شده و تا عصر پیگیری می‌شود و حضور در سالن و تماشای مسابقات نیز برای تمامی بانوان علاقه‌مند آزاد است.
او ادامه داد: تیم فخار مشهد، 2 بازی انجام خواهد داد که هر 2 بازی مشکل است؛ زیرا حریفان بسیار قدرتمند هستند. زنجان 4 ملی‌پوش درجه‌یک را جذب کرده و شاهرود نیز از بازیکنان بسیار خوبی بهره‌مند است. تیم‌های برتر هرگروه به مرحله بعد صعود می‌کنند و باید گفت شانس تیم فخار برای صعود بسیار پایین است؛ زیرا در این تیم از بازیکنان جوان و بومی بهره‌مند هستیم و هدف ما حفظ سهمیه سوپرلیگی و کسب تجربه برای بازیکنان جوان بود. خوشبختانه تیم آکادمی پونا شانس بیشتری دارد و با 2 بازیکن ملی‌پوشی که جذب کرده، تابه‌حال نتایج خوبی کسب کرده است.
اقبال خاطرنشان کرد: هزینه حضور تیم‌ها در سوپرلیگ بسیار زیاد است و خیلی سخت یک تیم می‌تواند خود را برای حضور در رقابت‌ها آماده کند. تیم فخار نیز با کمک هیئت در رقابت‌ها حاضر شده و دیگر هزینه‌ای برای جذب بازیکن باقی نمی‌ماند. سال گذشته تیم دانشگاه آزاد در لیگ حضور داشت که 12 ملی‌پوش برای این تیم بازی می‌کردند. با کناره‌گیری دانشگاه آزاد، این ملی‌پوشان جذب تیم‌های دیگر شدند و به‌همین‌دلیل تمامی تیم‌ها قدرتمند هستند.


برای بدمینتون 10میلیون دور از‌ دسترس است
او تصریح کرد: میزبانی مشهد از دور برگشت سود زیادی برای تیم فخار داشت، زیرا هزینه‌های رفت‌وآمد کاسته شده است. در دور پیش، بیش از 3میلیون فقط هزینه بلیت‌های تیم شد. حداقل 10میلیون تومان برای جذب بازیکن بدمینتون نیاز است. این رقم‌ها برای رشته‌های دیگر مثل فوتبال و بسکتبال خیلی پایین است، اما برای ما در رشته بدمینتون خیلی زیاد است و چنین‌پول‌هایی در این رشته وجود ندارد. نایب‌رئیس بانوان هیئت بدمینتون استان همچنین با بیان اینکه دور رفت مسابقات لیگ دسته‌یک بانوان گروه‌ب هم به میزبانی شیراز برگزار شد، ادامه داد: در این مسابقات 4 تیم گروه‌ب با هم به رقابت پرداختند که نماینده خراسان رضوی نیز با نام شرکت عمران شهر جدید گلبهار حضور داشت، اما نتوانست بر حریفان خود غلبه کند و در رده چهارم قرار گرفت. این تیم با ورزشکاران بومی خود در رقابت‌ها حاضر شده بود و در سال نخست به‌دنبال کسب سکو نبودند. فراز شیراز، نماینده قم و سام اکسوان تهران نیز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. دور برگشت لیگ دسته‌یک بانوان نیز هجدهم و نوزدهم مهرماه برگزار می‌شود.
او تصریح کرد: درحال‌حاضر رقابت‌های رنکینگ کشوری در رده‌های مختلفی در حال برگزاری است و هیئت، هزینه اعزام بازیکنان را برعهده گرفته است و معتقدیم چنین‌کارهایی باعث سرمایه‌گذاری و پرورش قهرمانان آینده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->