بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پیروزی جنجالی سرخابی‌ها+فیلم

  • کد خبر: ۶۱۰۷
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
پیروزی جنجالی سرخابی‌ها+فیلم
استقلال و پرسپولیس با حذف پردردسر حریفانشان به یک‌هشتم حذفی رسیدند

رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور دیروز ادامه یافت و در شبی که تیم لیگ‌یکی فجر سپاسی موفق شد فولاد خوزستان را حذف کند، تیم پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، در یک بازی پرحاشیه موفق شد ماشین‌سازی و رسول خطیبی را از گردونه این رقابت‌ها حذف کند و استقلال در یک بازی دشوار و عجیب که باتوجه به قطعی برق استادیوم انقلاب کرج با وقفه همراه شده بود موفق شد با نتیجه 3بر1 از سد میزبان دسته اولی خود بگذرد . در دیگربازی‌های دیروز هم تیم فوتبال سپاهان در یک بازی آسان با نتیجه 3بر0 از سد خیبر خرم‌آباد گذشت و پیکان هم با 4 گل شهدای رزکان کرج را درهم کوبید. تیم فوتبال استقلال نوین ماهشهر که در لیگ3 فعالیت می‌کند، در دیدار خانگی موفق شد تا دربرابر مس نوین کرمان پیروز شود و به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند. در ادامه این رقابت‌هاذوب آهن در جم با حساب 2 بر یک پارس جنوبی را حذف کرد و شاهین شهرداری بوشهر در ضربات پنالتی تیم خوشه طلایی ساوه را متوقف و از گردونه رقابت ها کنار گذاشت.

 

دقیقه ۸۸ ، حامد لک ضربه پنالتی علی علیپور را مهار کرد



صعود در دقیقه 101
در چهارچوب رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران و در مرحله یک‌شانزدهم نهایی، 2 تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی در بنیان‌دیزل تبریز به‌مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1بر0 پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان گابریل کالدرون راهی یک‌هشتم نهایی شدند. وحید امیری در دقیقه101 ناجی سرخ‌ها شد و گل پرسپولیس را به ثمر رساند. پرسپولیس برابر ماشین‌سازی نبض بازی را در دست داشت و حملات زیادی خلق کرد، اما پس از ناکامی آن‌ها در گل‌زنی و ایستادگی تبریزی‌ها، در دقیقه80 یک پنالتی به سود سرخ‌پوشان اعلام شد که همین اتفاق بازی را به جنجال کشید و موجب شد این مسابقه 8دقیقه به وقفه بیفتد؛ در همین مدت رسول خطیبی و دستیارانش اعتراض شدیدی به تصمیم کوپال ناظمی داشتند و حتی سرمربی و یکی از اعضای کادر فنی ماشین‌سازی اخراج شدند. بعد از آنکه لک نیز پنالتی علیپور را مهار کرد، جنجال‌های خطیبی بیشتر شد و او داور را به خدا واگذار کرد. درنهایت این بازی جنجالی و حساس با برتری قرمزها به پایان رسید، اما ماشین‌سازان پس از بازی نیز به نحوه قضاوت کوپال ناظمی اعتراض داشتند.

 

گل پرسپولیس به ماشین‌سازی توسط وحید امیری در دقیقه ۱۰۱

 

کالدرون: ماشین‌سازی توانمند است؛ چون استقلال را برده بود
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از پیروزی 1بر0 تیمش برابر ماشین‌‌سازی گفت: وقتی زود گل نمی‌زنید، به مشکل می‌خورید. بازی دست ما بود و ما سوار بازی بودیم. ما کاملا تیم حریف را می‌شناختیم و می‌دانستیم توانایی دارند که توانستند استقلال را ببرند. بازی‌ای نبود که بر اساس شانس جلو برویم. می‌دانستیم که آن‌ها خوب بازی می‌کنند. به‌همین‌خاطر به تیم حریف تبریک می‌گویم؛ چون کاری را که بلد بودند، خوب انجام دادند. کالدرون اضافه کرد: تاکتیک ما فشار به حریف در زمین خودش بود و هدف این بود که زود به گل برسیم. ما ۹۰ دقیقه در زمین حریف بودیم. چون زود به گل نرسیدیم، بازی پیچیده شد. تاکتیک آن‌ها روی ضدحمله و توپ‌های بلند بود و به‌همین‌علت بازی پیچیده شد. سرمربی پرسپولیس درباره داوری هم توضیح داد: من موافق نیستم که داوری به نفع ما بود. ما بازی بهتری کردیم، پس شایسته برد بودیم. به نظر من گل اول ما آفساید نبود، اما داور آفساید گرفت. پنالتی را نمی‌دانم که بود یا نه، چون از زاویه درستی آن صحنه را ندیدم. گل خوبی زدیم و شایسته این برد بودیم. تیم حریف می‌خواست بازی به وقت اضافه برود. بازیکنان آن‌ها خودشان را روی زمین می‌انداختند. من دوست دارم بازی را با فوتبال بازی‌کردن ببرم و وقت‌کشی را نمی‌پسندم.


خطیبی: پرسپولیس به‌جز پنالتی، موقعیت دیگری نداشت
رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی، که در این بازی حواشی زیادی را به وجود آورده بود، پس از حذف تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: مقابل قهرمان سال قبل بازی کردیم؛ ولی بازی خوبی ارائه دادیم. اتفاقاتی به ضرر ما افتاد؛ اما ایرادی ندارد. می‌توانست بهتر از این عمل شود، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ غیرفنی. وی ادامه داد: به نظر شما کارشناسان، آیا آن خطا پنالتی بود؟ داور هم اشتباه می‌کند. من نمی‌دانم چرا اخراج شدم و اصلا چه گفتم که اخراج شدم. ما سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم. داور تمرکز ما را بعد از پنالتی به هم زد. ربیع‌خواه هم می‌توانست اخراج شود؛ اما شرایط به ضرر ما بود. اگر در بازی ما با یک تیم تهرانی، داور تهرانی می‌گذارند، در بازی‌های بعدی ما هم داور تهرانی بگذارند. پرسپولیس به‌جز پنالتی موقعیت دیگری نداشت و اگر ۴ نیمه هم با ما بازی می‌کرد، نمی‌توانست گل بزند.

 

استقلال بالاخره برد
در آخرین بازی دیروز، استقلال تهران در ورزشگاه انقلاب کرج به‌مصاف تیم دسته‌اولی گل‌ریحان البرز رفت که بازی در 90دقیقه وقت قانونی با نتیجه مساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید؛ ولی این شاگردان استراماچونی بودند که موفق شدند از تجربه خود استفاده کرده و 2 بار دیگر در وقت‌های اضافه بازی گل‌زنی کنند و در پایان 120دقیقه با پیروزی 3بر1 به تهران بازگردند. نکته عجیب این مسابقه، قطع 41دقیقه‌ای برق ورزشگاه انقلاب کرج بود که در ابتدای نیمه دوم، این بازی را با وقفه همراه کرد. این اولین برد استقلال در این فصل با سرمربیگری استراماچونی است. بردی که در شب تار فوتبال ایران به دست آمد و قطع برق ورزشگاه، پرده جدیدی از فوتبال کشورمان بود که این مربی ایتالیایی با آن هم آشنا شد. استقلال اکنون به جمع 16 تیم برتر صعود کرده است و روز پنجشنبه با قرعه‌کشی، حریف دور بعد این تیم مشخص خواهد شد. بعد از پایان این بازی شنیده شد فتحی مدیرعامل استقلال استعفای خود را به وزیر ورزش داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->