بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتالی در ۲۰ اسفند ۹۹ + جدول

  • کد خبر: ۶۱۰۷۷
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتالی در ۲۰ اسفند ۹۹ + جدول
قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، این روزها ارزهای دیجیتال روندی صعودی در پیش گرفته‌اند، با این حال کارشناسان رمز ارزها همواره تاکید می‌کنند که اکنون بیت کوین و برخی ارزهای دیجیتال به اوج قیمت خود رسیده‌اند و سرمایه گذاری بر روی آنها اشتباه است چرا که احتمال افت مجدد قیمت‌ها وجود دارد.
 

یک بانک آلمانی به نام دونر- رویشل که در هامبورگ مستقر است، به نخستین بانک این کشور تبدیل شده که امکان خرید و نگهداری ارز‌های دیجیتالی را برای مشتریانش فراهم کرده است.

 

همچنین شرکت نروژی اکر اسا که بیشتر در حوزه نفت و گاز فعال است هم اعلام کرده ۵۸ میلیون دلار در بازار ارز‌های دیجیتالی سرمایه گذاری و یک واحد مخصوص به این ارز‌ها را هم در شرکت خود ایجاد خواهد کرد.

 

در ادامه ورود شرکت‌های سرمایه گذاری به بازار ارز‌های دیجیتالی، کمپانی چینی میتو نیز اعلام کرده ۴۰ میلیون دلار در این بازار سرمایه گذاری کرده است. از این مبلغ ۱۷.۹ میلیون دلار صرف خرید بیت کوین و ۲۲.۱ میلیون دلار هم صرف خرید اتریوم شده است.

 

شرکت کوین فلیپ نیز در آمریکا اعلام کرده که امکان پشتیبانی از رمزارز دوج کوین در خودپرداز‌های این شرکت فراهم شده است. پیش از این حدود  یک هزار و ۸۰۰ دستگاه این شرکت از بیت کوین پشتیبانی می‌کردند.

 

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۹۸.۹۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۸۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

 

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۰۶.۸۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۲.۱۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

 

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۳.۱۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۵۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

 

قیمت ارز‌های دیجیتالی

قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۰ اسفند را در ادامه این خبر ببینید:

 

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 53,569 ۱,۳۲۸,۹۴۹,۸۰۹
اتریوم 1,798 ۴۴,۶۲۵,۷۴۶
بایننس کوین 279.17 ۶,۹۲۵,۶۴۹
تتر 1 ۲۴,۸۰۸
کاردانو 1.15 ۲۸,۵۲۹
پولکادات 37.36 ۹۲۶,۸۲۶
ریپل 0.46 ۱۱,۵۶۷

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->