با افزایش ۴هزار شعبه اخذ رای الکترونیکی موافقت شد

  • کد خبر: ۶۱۵۹۱
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
با افزایش ۴هزار شعبه اخذ رای الکترونیکی موافقت شد
رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اسلامی گفت: علاوه بر ۶ هزار شعبه کلانشهرها، در مناطقی که از نظر ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت قرمز دارند، در چهار هزار شعبه دیگر انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدحمیدرضا کاظمی اظهار داشت: در جلسه امروز اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مقرر شد در چهار هزار شعبه در مراکز استان‌های پرجمعیتی که از نظر ستاد کرونا وضعیت قرمز دارند، علاوه بر شش هزار شعبه کلانشهرها دستگاه های اخد رای الکترونیکی مستقر شود.

 

وی افزود: بعد از اتمام ثبت نام‌ها، هیات اجرایی، یک هفته پرونده‌ها را بررسی می‌کند سپس ۱۰ روز هیات نظارت شهرستان‌ها بعد از آن هیات عالی استان به شکایات رسیدگی می‌کنند و در نهایت از ۲۵ فروردین هیات مرکزی به اعتراضات افراد در روند بررسی صلاحیت رسیدگی می‌کند.

 

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اسلامی خاطرنشان کرد: نیمه اردیبهشت داوطلبان تایید صلاحیت شده عضویت در شوراها به وزارت کشور اعلام می‌شوند

 

کاظمی ادامه داد: نیمه اردیبهشت ۱۴۰۰ اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده عضویت در شوراها اسلامی شهر به وزارت کشور اعلام می شود و وزارت کشور نیز به خود داوطلبان ابلاغ می‌کند.

 

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اسلامی شهر و روستا گفت: از ۱۶ فروردین نیز ثبت نام از داوطلبین عضویت در شورای روستا آغاز می شود که این مرحله نیز به صورت حضوری و غیرحضوری انجام خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->