نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آفتابی‌شدن سعید معروف بعد از ۱۴‌ماه

  • کد خبر: ۶۱۶۵۸
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
آفتابی‌شدن سعید معروف بعد از ۱۴‌ماه
کاپیتان تیم ملی والیبال بعد از مدت‌ها در لیگ چین رؤیت شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید معروف با چهره و البته شماره‌ای متفاوت بعد از حدود ۱۴‌ماه دوری، در لیگ چین به میدان رفت. برگزاری لیگ والیبال چین در یک سال اخیر برای علاقه‌مندان والیبال در ایران هم به یک مسئله تبدیل شده بود. این رقابت‌ها بعد از مدت‌ها انتظار از دیروز به‌صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو آغاز شد؛ جایی که ۱۳ تیم در مرحله مقدماتی، در ۲ گروه «الف» (۷ تیم) و «ب» (۶ تیم) با هم رقابت می‌کنند و از هر گروه، ۴ تیم به مرحله نهایی صعود خواهد کرد.

تیم بایک‌موتور پکن که سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، را در اختیار دارد، در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ چین به‌مصاف هوبی رفت و ۳ بر ۰ این تیم را شکست داد. یاران معروف در ۳ ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵‌بر‌۲۰، ۲۵‌بر‌۲۲ و ۲۵‌بر‌۱۵ حریف خود را شکست دادند. پاسور خوش‌فکر والیبال ایران هم در این مسابقه ۴ امتیاز شامل ۳ امتیاز حمله و یک سرویس به دست آورد.
 
سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، از سال‌۲۰۲۰ عضو تیم بایک‌موتور پکن شد و پس از حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا (۱۷‌تا‌۲۲‌دی‌ماه‌۹۸) به این باشگاه ملحق شد. او مدتی در تمرینات این تیم شرکت کرد و با گسترش و شیوع کرونا و تعطیلی لیگ‌های ورزشی چین در سال گذشته، راهی آمریکا شد. ستاره ایرانی تیم والیبال بایک‌موتور، ۱۵‌آذر دوباره به پکن بازگشت و از اول دی نیز پس از پایان دوران قرنطینه، تمرینات خود را با این تیم چینی آغاز کرد تا اینکه بالاخره امروز طلسم حدودا چهارده‌ماهه و ۴۲۸‌روزه حضورنداشتنش در مسابقات والیبال، شکسته شد.

نکته جالب از حضور معروف در یک مسابقه رسمی والیبال بعد از ۱۴‌ماه، ظاهر متفاوت کاپیتان تیم ملی ایران بود. پاسور سی‌وپنج‌ساله والیبال ایران که ولادیمیر آلکنو هم برای المپیک توکیو روی او حساب ویژه‌ای باز کرده، با شماره‌۷ در ترکیب بایک‌موتور به میدان رفت؛ شماره‌ای که به تماشای بازی معروف با آن عادت نداشتیم. معمولا معروف با شماره‌۴ در تیم ملی ایران و بازی‌های باشگاهی به میدان رفته، اما در ترکیب این تیم چینی شماره‌۷ را بر تن می‌کند. از‌سوی‌دیگر مو‌های سفید سعید و شرایط بدنی او با توجه به اینکه به نظر می‌رسد نسبت به سال قبل وزن کم کرده، برای علاقه‌مندان به این بازیکن کمی تعجب‌برانگیز بود.
 
با‌این‌حال بایک‌موتور قطعا با پنجه‌های طلایی معروف می‌تواند به قهرمانی در چین فکر کند. تیم بایک‌موتور پکن در ادامه مرحله مقدماتی لیگ چین به‌مصاف لیائونینگ (۲۶‌اسفند)، شانگ‌های (۲۷‌اسفند) ژجیانگ (۲۸‌اسفند) هنان (۳۰‌اسفند) و گوانگ‌دونگ (یکم‌فروردین) می‌رود. مرحله نهایی لیگ والیبال چین از سوم تا ششم فروردین پیگیری خواهد شد تا بدین‌ترتیب در حدود ۱۰‌روز پرونده این مسابقات بسته شود. بعد از آن احتمالا معروف بعد از مدت‌ها به ایران خواهد آمد و کار خود را در اردوی تیم ملی آغاز می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->