شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد
سرخط خبرها

مسعود ریاضی: کارهایی که در توس انجام شد، بی‌سابقه بود

  • کد خبر: ۶۱۷۴۷
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
مسعود ریاضی: کارهایی که در توس انجام شد، بی‌سابقه بود
رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید عملکرد ما را ارزیابی کنند، اما در حوزه‌های مختلف توانستیم موفق عمل کنیم. کار‌هایی که در توس انجام شد، بی سابقه بود.
لاله سادات کوثری - رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تعیین محدوده توس در سال ۱۳۹۲ توسط استاندار وقت خراسان رضوی گفت: اکنون شهرداری درحال خدمت رسانی به جایی است که متولیان استانی محدوده تعریف شده آن را قبول ندارند؛ بنابراین منطقی نیست در جایی خدمات بدهیم که محدوده ما نیست و جزو وظایفمان تعریف نشده است.

مسعود ریاضی در گفتگو با خبرنگار ما و بیان اینکه شهرداری و شورای شهر پیگیر حل مشکل ابلاغ نشدن طرح راهبردی توس هستند، افزود: پیگیری‌ها برای تدقیق مرز محدوده ادامه داشت تا اگر اختلاف نظری وجود دارد، سریع‌تر برطرف شود. به هرحال باید محدوده‌ای به شهرداری ارائه شود تا شهرداری بر اساس آن بتواند در آن منطقه کار کند.

وی ادامه داد: مردم در آن محدوده به شهرداری به چشم مانعی برای کار‌ها و امور خودشان نگاه می‌کنند. چون تا زمانی که محدوده مشخص نشود، شهرداری اجازه ساخت وساز نداده است و مجوز صادر نمی‌کند. به همین دلیل اعضای شورای شهر مشهد در قالب مصوبه‌ای از شهردار خواستند تا این موضوع تعیین تکلیف شود و اگر در مدت یک ماه این اتفاق رقم نخورد، شهرداری دنبال این باشد که این منطقه از محدوده خارج شود و وضعیت در آنجا به قبل از سال ۹۲ برگردد تا دیگر پول بیت المال را در آنجا هزینه نکند. پایان مدت یک ماهه به شهرداری احتمالا همان آخر فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود. رئیس کمیسیون ویژه بهسازی توس درباره آخرین اخبار از تعیین وضعیت محدوده در این منطقه در استانداری، افزود: در آخرین جلسه‌ای که درباره این موضوع با حضور سازمان‌های مرتبط در استانداری خراسان رضوی تشکیل شد، محدوده‌ای مورد تأیید شخص شهردار مشهد و جهادکشاورزی استان قرار گرفت و قرار شده است این محدوده مشخص به شورای عالی معماری و شهرسازی کشور فرستاده شود تا در آنجا تصمیم گیری شود.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و شورای شهر با اشاره به عملکرد شورای پنجم در دوره سه سال ونیم فعالیتش نیز گفت: مردم باید عملکرد ما را ارزیابی کنند، اما در حوزه‌های مختلف توانستیم موفق عمل کنیم. کار‌هایی که در توس انجام شد، بی سابقه بود و در حوزه عمران و مباحث ترافیکی، ترویج پیاده مداری و دوچرخه سواری گام‌های مؤثری برداشتیم.

ریاضی با تأکید بر اینکه منابع مالی خوبی در این دوره از شورای شهر مشهد برای فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی محقق شده است، گفت: انجام پروژه‌های زیربنایی و فضای سبز در حاشیه شهر مشهد درخور توجه است. درحقیقت این اتفاقات خوب به این دلیل افتاد که در این دوره توانستیم منابع مالی خوبی جذب کنیم که از این حیث هم بی سابقه بود.

ریاضی با بیان اینکه برای توس دیگر کار عمرانی چندانی انجام نخواهد شد، تصریح کرد: برای توس و آرامگاه فردوسی کار عمرانی چندانی نخواهیم داشت، اما در سال ۱۴۰۰ بستر برگزاری برنامه‌های مناسبتی و فرهنگی فراهم است و در نوروز نیز با توجه به اوضاع کرونا و در نظر گرفتن فاصله گذاری اجتماعی، مراسم سال جدید را برگزار خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->