جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

منتقدان درباره فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» ۲۰۲۱ چه گفته‌اند؟

  • کد خبر: ۶۲۸۱۵
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
  • ۱
منتقدان درباره فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» ۲۰۲۱ چه گفته‌اند؟
فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» (Godzilla vs. Kong) مدتی پیش در سینماهای ایالات متحده و همچنین اچ‌بی‌او مکس نمایش داده شد و توانست میانگین امتیازات متوسطی را از منتقدین بگیرد.
به گزارش شهرآرانیوز - فیلم Godzilla vs. Kong / «گودزیلا در برابر کونگ» یکی از جدیدترین آثار اکشن، درام، علمی تخیلی و دلهره‌آور شرکت برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) است که به‌دست نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان آدام وینگارد ساخته شده است. از جمله آثار او می‌توان به فیلم Death Note (دفتر مرگ)، فیلم Blair Witch (جادوگر بلر)، فیلم The Guest (میهمان)، فیلم You're Next (تو بعدی هستی)، سریال Outcast (رانده شده) و ... اشاره کرد. در فیلم «گودزیلا در برابر کونگ»، بازیگران الکساندر اسکاشگورد در نقش «دکتر نیتن لیند»، میلی بابی براون در نقش «مدیسون راسل»، ربکا هال در نقش «دکتر آیلین اندروز»، برایان تایری هنری در نقش «برنی هیس»، شون اوگوری در نقش «رن سریزاوا»، آیزا گونزالز در نقش «مایا سیمونز»، جولیان دنیسون در نقش «جاش ولنتاین» و لنس ردیک در نقش «گیلرمین» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» قرار بود در ماه نوامبر سال گذشته میلادی به‌صورت عمومی در سینما‌ها برای علاقه‌مندان به نمایش در بیاید؛ چیزی که به واسطه شیوع بیماری کرونا دستخوش تغییرات قرار گرفت. به همین ترتیب هم شرکت برادران وارنر آن‌ها را به تاخیر انداختند. از همین رو این فیلم در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۱ (۴ فروردین ۱۴۰۰) به‌صورت سینمایی در سرتاسر دنیا اکران شد و در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) هم به‌صورت همزمان هم در سینما‌ها و هم سرویس استریم اچ بی او مکس، در ایالات متحده نمایش داده شد. تا به این لحظه این اثر اکشن امتیاز ۶۰ را از بین ۵۳ بررسی فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به‌دست آورده است. نگارش فیلمنامه این اثر برعهده اریک پیرسون و مکس بورنستاین بوده است.


فیلمنامه براساس داستانی که تری روسیو، مایکل دورتی و زک شیلدز مطرح کرده بودند، نوشته شده است؛ آن هم براساس شخصیت‌هایی که توسط شرکت توهو (گودزیلا و مچا گودزیلا) و ادگار والاس و مریان سی. کوپر (کینگ کونگ) ارائه شده بودند. این فیلم به‌طور کلی بررسی‌های متنوعی را از منتقدان گرفت که اکثر آن‌ها هم در بخش متوسط و روبه‌بالا قرار دارند. از طرف دیگر هم ۲۷۹ منتقد سایت راتن تومیتوز هم که این اثر علمی تخیلی را تماشا کرده بودند، نظرات مختلف و متفاوتی درباره آن داشتند و امتیاز کلی ۷۶ درصد را برای آن ثبت کرده‌اند. از آن‌جا که اخیرا فیلم Godzilla vs. Kong برای منتقدان مطرح جهانی نمایش داده شده است، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه بررسی فیلم و سریال، نظرات و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند. 
 
 
منتقدان درباره فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» ۲۰۲۰ چه گفته‌اند؟

 

خلاصه داستان


زمانی که گودزیلا و کونگ، دو نیروی قدرتمند طبیعت، در صفحه نمایش سینما‌ها مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا یک نبرد تماشایی برای اعصار را رقم بزنند، افسانه‌ها با هم برخورد می‌کنند. هنگامی که یک گروه از محققان به یک ماموریت خطرناک می‌روند و به منطقه‌ای خارق‌العاده و در عین حال ناشناخته سفر می‌کنند تا به ریشه‌های قدیمی این تایتان و بقای بشر دست پیدا کنند، یک توطئه خطرناک به وجود می‌آورد؛ توطئه‌ای که می‌تواند باعث پاک کردن همیشگی این موجودات، چه خوب‌ها و چه بدها، از روی زمین شود.
 

منتقدان درباره فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» ۲۰۲۱ چه گفته‌اند؟

مت زولر سیتز | راجر ایبرت

۱۰۰ از ۱۰۰



فیلم Godzilla vs. Kong یک اثر بزن‌بزنِ هیولایی بسیار لذت‌بخش محسوب می‌شود که تصاویر اکشن خود را به عالی‌ترین روش اجرا کرده است. این فیلم هم یک داستان افسانه‌ای، هم یک اثر اکتشافی و علمی تخیلی، وسترن، کشتی‌گیری فانتزی، توطئه‌ای دلهره‌آور، یک فیلم فرانکشتاینی، درام دلچسب و دوست‌داشتنی درباره حیوانات و دوستان انسانی آن‌ها و ... محسوب می‌شود و می‌تواند رضایت طیف گسترده‌ای را جلب کند.


جاشوا ریورا | پولیگان

۸۵ از ۱۰۰


فیلم Godzilla vs. Kong یک اثر تماشایی، زیبا و جنبشی محسوب می‌شود. این فیلم به نوبه‌ی خودش آنقدر بزرگ است، رنگ‌های درخشان و صحنه‌های اکشن چشمگیری دارد که هرگونه صفحه نمایشی به غیر از یک مولتی پلکس، برای تماشای آن کوچک به نظر می‌رسد.


تای بر | بوستون گلوب

۷۵ از ۱۰۰


فیلم Godzilla vs. Kong دارای سرعت، ذکاوت و یک سرپیچی نوآورانه خاصی نسبت به این دارد که خودش را زیادی جدی بگیرد.

 

منتقدان درباره فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» ۲۰۲۰ چه گفته‌اند؟


جوردن زاکارین | آبزرور

۷۵ از ۱۰۰


فیلمنامه و طرح کلی آن به‌گونه‌ای نوشته شده است که همان ایده اصلی خود را که در عنوان فیلم مشخص شده، به تصویر بکشد؛ کاری که در آخر هم با اعتمادبه‌نفس کامل انجام شد.


جیمی گراهام | توتال فیلم

۶۰ از ۱۰۰

 
تماشای این رویداد که این هیولا‌های مشهور برای اولین‌بار در طی سال‌های زیاد (از سال ۱۹۶۳ و فیلم King Kong Vs. Godzilla تا به امروز)، صفحه نمایش را در اختیار خود گرفته‌اند، بسیار هیجان‌انگیز است؛ آن هم با مجموعه‌ای از نبرد‌هایی که طراحی ماهرانه‌ای دارد، اتفاقات واقعی‌ای که رخ می‌دهد و خیلی چیز‌های دیگر. آرزو نکردن اینکه کاش می‌توانستیم آن را در سینمای محلی خودمان تماشا کنیم، بسیار سخت است.


جیمز براردینلی | ریل ویوز

۵۰ از ۱۰۰


اگر بخواهید به‌عنوان مجموعه‌ای از صحنه‌های بسیار هیجانی و برجسته به آن نگاه کنید، فکر نمی‌کنم المان جالب توجه دیگری می‌توانست در آن قرار بگیرد. اما اگر بخواهید آن را به‌عنوان یک فیلم سینمایی در نظر داشته باشید... می‌توان گفت که محتوای خالص و واقعی آن نزدیک به ۳ دقیقه است که با سرعتی حلزون‌وار، تا حدود دو ساعت کش پیدا کرده است.

 

منتقدان درباره فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» ۲۰۲۰ چه گفته‌اند؟


جو مورگنسترن | وال استریت ژورنال

۳۰ از ۱۰۰


تصور اینکه خط داستانی فیلم گودزیلا در برابر کونگ توسط ذهن انسان‌ها ساخته شده، دشوار است؛ نه به خاطر اینکه بسیار پیچیده، ظریف یا از نظر معنوی برجسته است، بلکه بسیار ناهماهنگ و احمقانه نوشته شده است.


کیث اولیچ | مجله اسلنت

۲۵ از ۱۰۰


نبرد‌های گودزیلا و کونگ به نوعی این احساس را در مخاطب ایجاد می‌کند که یک کودک خودسر، دارد مدام اکشن فیگور‌های خود را به یکدیگر می‌کوبد.
 
 
منبع: زومجی
 
درباره ایشیرو هوندا و مهیب‌ترین هیولای تاریخ سینما: گودزیلا، استعاره‌ای اتمی
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
به نظر من این فیلم عالی بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->