فراخوان پنجمین همایش دوسالانه ادبیات کودک فصل سوم «وان پیس» در حال ساخت است روایت یک بلاگر پاکستانی از اربعین در شبکه مستند اطلاعیه دفتر موسیقی درباره ایمنی سالن‌ها | از افزایش قیمت بلیت کنسرت‌ها چه خبر؟ معاون سیما: بیشترین مصرف کننده محصولات و برنامه‌های عروسکی، رسانه ملی است مناطق آزاد، قطب جدید سینمای ایران می‌شوند علی اوجی و الیکا عبدالرزاقی با «کاکتوس» به سینماها می‌آیند آب وارداتی در مسیر مشهد؟ تعطیلی سینما‌های خراسان رضوی در ایام اربعین ۱۴۰۴ تعطیلی سینما‌ها در آخر هفته (۲۰ مرداد ۱۴۰۴) افتتاح نمایشگاه کتاب حسی و لمسی ویژه کودکان نابینا و کم‌بینا در مشهد + فیلم کتاب «خزران» پس از ۳۰ سال منتشر شد آغاز اکران فیلم «غریزه» سیاوش اسعدی در سینما‌ها دوبله فیلم سینمایی «شکست ناپذیر» برای پخش از تلویزیون تعطیلی اجرای نمایش‌های سراسر کشور به‌مناسبت اربعین ۱۴۰۴ معرفی ویژه‌برنامه‌های شبکه تهران در اربعین حسینی + زمان پخش فیلم کوتاه «دوچرخه آبی» روی میز تدوین مروری بر کارنامه هنری «مهرانه مهین ترابی» به مناسبت تولد شصت و هشت سالگی اش سومین سالگرد درگذشت هوشنگ ابتهاج برگزار شد فیلم‌های راه‌یافته به «پویش فیلم‌سازی وطن به روایت من» معرفی شدند+ اسامی
سرخط خبرها

«نون خ» و «خندوانه» پر مخاطب‌ترین‌های تلویزیون شدند

  • کد خبر: ۶۳۱۰۲
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
«نون خ» و «خندوانه» پر مخاطب‌ترین‌های تلویزیون شدند
مرکز تحقیقات صدا و سیما به تازگی آمارهایی را در خصوص میزان رضایت و تعداد مخاطبان از برنامه‌های نوروزی تلویزیون منتشر کرده است. بر اساس این آمارها سریال «نون خ» و برنامه «خندوانه» موفق شدند بیشترین میزان مخاطبان و رضایت آن‌ها را کسب کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما نتایج نظرسنجی برنامه‌های این رسانه را تشریح کرد و گفت: «خندوانه» در شبکه نسیم با ۵۴ درصد مخاطب، «سیم آخر» با ۴۶.۴ درصد در شبکه سه، «کودک شو» با ۴۱.۷ درصد در شبکه نسیم و «ایران‌گرد با ۴۶.۴ درصد شبکه یک بالاترین مخاطبان را داشتند.

علی طلوعی در یک نشست خبری اعلام کرد: «شوت بال» «دست‌پخت» ، مسابقه «ایران» ، مسابقه «زوجی نو» ، مستند «حیات‌وحش» و «کلبه عموپورنگ» در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.  

رئیس مرکز تحقیقات سازمان درباره مخاطبان «برنامه‌های ویژه سال‌تحویل» گفت: بیشترین بیننده را برنامه «عصر جدید» با ۷۰.۵ درصد مخاطب از شبکه ۳ داشت که در نوع خودش هم نصاب جدیدی به شمار می‌آید. پس‌ازآن برنامه «فرمول یک» شبکه یک با ۳۰.۴ درصد، «سلام» از شبکه قرآن ۱۸.۱ درصد مخاطب و پس‌ازآن «نوروزترین نوروز» در شبکه پنج، «حول حالنا» در شبکه سلامت، «سین هشتم» در شبکه افق رتبه‌های بعدی پربیننده‌ترین‌های تحویل سال را از آن خود کردند.

«نون خ۳»؛ پربیننده‌ترین در میان سریال‌ها

طلوعی با اشاره به استقبال مخاطبان از سریال‌های نوروز ۱۴۰۰ بیان کرد: در فضای سریال‌های نوروزی حدنصاب خوبی داشتیم. سریال «نون خ۳» در شبکه یک ۸۲.۱ درصد را به خود اختصاص داد که در نوع خود حدنصاب جدیدی برای سریال‌های نوروزی بود.

رئیس مرکز تحقیقات رسانه ملی افزود: مخاطبان «نون خ۳» از این سریال حدود ۸۸ رضایت در حد زیاد داشتند و پس‌ازآن به ترتیب سریال «گاندو ۲» با حدود ۶۱ درصد مخاطب و رضایت در حد زیاد بیش از ۸۵ درصد، «همبازی» با 28.2 درصد مخاطب، «نوروز رنگی» با ۲۰ درصد و برنامه «دست‌انداز» شبکه نسیم با 17.5 درصد رتبه‌های دیگر را از آن خود کردند.

«تک‌تیرانداز»؛ پربیننده‌ترین فیلم

وی افزود: پربیننده‌ترین فیلم‌های سینمایی نوروز امسال «تک‌تیرانداز» با ۵۱ درصد مخاطب بود که برای اولین بار از تلویزیون پخش شد و پس‌ازآن «شکرستان» با ۴۰.۸ درصد، «۲۳ نفر» با ۴۰ درصد بودند و پس‌ازآن‌ها نیز فیلم‌های «خروج»، «رد خون»، «یدو» که پیش از اکران در سینماها، برای اولین بار از تلویزیون پخش شد و «مهران» رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. این درحالی‌که است که طبق نظرسنجی‌های ما همه فیلم‌های سینمایی که در نوروز روی آنتن سیما رفت، رضایت ۸۰ درصدی را از آن خود کرده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->