آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

مردم بعد از پایان فصل سوم «نون خ» درباره آن چه می‌گویند؟

  • کد خبر: ۶۳۱۳۷
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
  • ۱
مردم بعد از پایان فصل سوم «نون خ» درباره آن چه می‌گویند؟
فصل سوم سریال «نون‌خ» به تازگی به پایان رسید و حالا مشابه زمان پایان فصل‌های اول و دوم آن، بازخورد‌های مردم به این مجموعه شدت گرفته است؛ بازخورد‌هایی که بیشتر آن‌ها نشان می‌داد «نون‌خ» توانسته است جایگاه به نسبت در خوری در دل مخاطبانش به دست بیاورد.
محبوبه عظیم زاده | شهرآرانیوز - فصل سوم سریال «نون‌خ» به تازگی به پایان رسید و حالا مشابه زمان پایان فصل‌های اول و دوم آن، بازخورد‌های مردم به این مجموعه شدت گرفته است؛ بازخورد‌هایی که بیشتر آن‌ها نشان می‌داد «نون‌خ» توانسته است جایگاه به نسبت در خوری در دل مخاطبانش به دست بیاورد.


نوروز ۱۴۰۱ هم «نون‌خ» داریم

مشابه بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های پربیننده این روزها، صحبت از تولید فصل بعدی و ادامه آن است. صحبت‌هایی که البته پیش از این هم به گوش رسیده بود، اما حالا با ختم به خیرشدن فصل سوم آن، جدی‌تر از قبل مطرح است. مهدی فرجی، تهیه کننده این سریال، خیلی صریح و مستقیم به طرف داران آقانوری و ماجراهایش نوید داده است که برای ساخت ادامه این سریال تردیدی وجود ندارد. بااین حال، نکاتی را هم درباره این موضوع مطرح کرده است.
 
او گفته است: «اگر عواملمان را بتوانیم هماهنگ کنیم، امسال فصل چهارم ساخته می‌شود تا به نوروز۱۴۰۱ برسد.» فرجی همچنین از این گفت که اکنون سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی سریال تعهداتی دارد و هنرمندان دیگر هم به همین صورت، که باید این هماهنگی‌ها اتفاق بیفتد. البته فرجی قبل از آغاز فصل سوم این سریال هم از فصل پنجم سخن به میان آورده بود: «تصور من بر این است که این مجموعه ادامه پیدا می‌کند و فصل چهارم و پنجم آن هم ساخته خواهد شد.»


از پایتخت هم جلو بزنید

از نکته‌هایی که در میان انبوه واکنش‌های مردمی به این سریال عیان است، قیاس آن با پایتخت است. پایتختی که به تازگی فصل ششم آن تمام شد و هرازگاهی خبر‌های ضدونقیضی از ادامه داربودن یا نبودن آن و تولید قسمت هفتم آن سخن به میان می‌آید. حالا علاوه بر پایتخت که سریالی بود در فضای بومی شمال کشور، نون‌خ هم توانست با بهره گیری از غنای قومی استان کرمانشاه ورد زبان مردم شود و به یکی دیگر از سریال‌های محبوب آن‌هایی تبدیل شود که خواهان ادامه داربودن آن هستند.
 
کاربر‌ها به شیوه‌های مختلف این خواست خود را ذکر کردند: «پایتخت که تا ۶ رفت، از نون‌خ توقع دارم تا ۱۰ بره.» یا «لطفا نون‌خ هم مثل پایتخت ادامه پیدا کنه، فقط خواهشا خیلی از اصل فضایی که داره دور نشه.» یا «یکی از فاکتور‌های مؤثر در موفقیت این مجموعه تلویزیونی، به نمایش بافت منطقه، آداب ورسوم اهالی و حتی لهجه و گویش اهالی کرد کشور برمی گرده. امیدوارم با همین اعتدالی که در پیش گرفته ادامه پیدا کنه.» کاربر دیگری هم گفت: «هرچند شما هم دستخوش سانسور شدین، ولی بازم دل خوشی خوبی هستین تو این روزا برامون.»


مردم بعد از پایان فصل سوم «نون خ» درباره آن چه می‌گویند؟
 

شیرین رو بدین به سلمان!

واکنش‌ها البته فقط به قیاس با پایتخت محدود نشد. آن گونه که از تعریف و تمجید‌های فضای مجازی می‌توان برداشت کرد، نون‌خ توانسته است به طنز محبوبی در نزد مردم تبدیل شود و این همراهی در اظهارنظر‌های مردمی هم به خوبی عیان است، تا جایی که تعدادی از کاربران زیر پست آخر سعید آقاخانی در اینستاگرام، که از پایان این فصل سریال گفته است، از قصه نوشته اند و اینکه دوست دارند چگونه پیش برود: «آقانوری توی فصل بعد سلمان و شیرین رو به هم برسونین.» کاربر دیگری نوشته بود: «فصل سوم این سریال یک سروگردن از ۲ فصل پیشین بالاتر بود و فیلم نامه منسجم تری داشت و سکانس‌های بی فایده و حوصله سربر، تقریبا می‌شه گفت نداشت. دست همه عوامل این سریال درد نکنه. واقعا این فصل عالی بود.»
 
کاربر دیگری از علی‌صادقی یاد کرد و نوشت: «علی صادقی همیشه توی هر فیلم و سریالی بوده، یه تنه بار طنز اون سریال رو می‌کشید. نون‌خ، ولی همه بازیگراش به ویژه بازیگرای بومی ش عالی ان.» این هم متن توئیت یکی دیگر از دنبال کنندگان سریال نون‌خ بود که مشابه برخی دیگر از اظهارنظر‌ها بود: «نون‌خ تونست با شوخی مناسب و یه طنز بدون توهین قومیتی و جنسیتی در دل خیلی‌ها جا باز کنه.»


از زلزله کرمانشاه تا آرای الکترال

محبوبیت این سریال بین هم صنفان آقاخانی هم نمود داشت. مدت‌ها پیش حبیب رضایی در صفحه اینستاگرام سعید آقاخانی نوشته بود: «شخصیت آقانوری خیلی خوبه. واقعا دست مریزاد.» آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، هم مدتی پیش در واکنش به شوخی‌ای که در این سریال با عنوان وزیر جوان شده بود، توئیتی زد و خطاب به صداوسیما نوشت: «فرکانس‌های خالی را به ما بازگردان، هرچه دوست داری با ما شوخی کن، توهین هم اشکالی ندارد. مه لقاخانم هم می‌داند که برای بالابردن سرعت اینترنت فرکانس لازم است. مخلص سعید آقاخانی عزیز و اهالی نون‌خ هم هستیم.
 
» با وجود همه تعریف وتمجید‌هایی که از این سریال وجود دارد، کاربرانی هم بودند که نظر‌های دیگری داشتند. فردی نوشته است: «این فصل از ۲ فصل قبلی ضعیف‌تر بود.» و دیگری از این گفت که: «اون قدر‌ها هم که می‌گین این سریال نتونسته خوب و دوست داشتنی از آب دربیاد.» در این میان بسیاری از انتقاد‌ها به نحوه ماسک زدن عوامل این سریال بود.
 
نکته‌ای که مهدی فرجی، تهیه کننده نون‌خ، آن را انتقاد ناواردی دانست و در مقابل از این گفت که: «همه تلاش و هدف گذاری ما این بود که به مردم این مراقبت‌ها و مواظبت‌ها را یادآوری کنیم که فاصله اجتماعی را رعایت کنند و جای جای داستان این موضوع گفته شود.» برخی کاربران هم معتقد بودند نباید در بعضی از قسمت‌های این سریال شاهد عروسی گرفتن به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌بودیم. کرونا البته یگانه موضوعی نبود که نون‌خ وارد داستانش کرد؛ بورس، رأی الکترال، اختلاس، زلزله کرمانشاه، جشنواره فجر، به دنیاآوردن فرزند در کانادا و بسیاری از مسائل دیگر از جمله جذابیت‌هایی بود که نون‌خ از آن‌ها سخن گفت و به دل مخاطبانش نشست.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بدون نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
میگویند دیگه نسازید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->