جزئیات شهادت دو محیط‌بان در فیل خاصه زنجان + تصاویر و فیلم

  • کد خبر: ۶۳۱۹۱
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
جزئیات شهادت دو محیط‌بان در فیل خاصه زنجان + تصاویر و فیلم
دو تن از محیط‌بانان استان زنجان به نام‌های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی که بر اثر تعقیب و گریز شکارچیان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند به شهادت رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با اشاره به شهادت دو محیط‌بانان استان زنجان به نام‌های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی که بر اثر تعقیب و گریز شکارچیان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، بیان کرد: پیکر آنان در اختیار پلیس است و به احتمال قوی این دو محیط‌بان دیشب ساعت ۸ شب شهید شدند، چون از آن ساعت بعد هرچه گشتیم این دو نفر را پیدا نکردیم و دیگر وقتی که هوا روشن شده بود، پیکر آنها را پیدا کردیم.

 

وی در مورد ماجرای این درگیری ادامه داد: ماجرا به این صورت بود که این دو محیط‌بان به یک گروه شکارچی که سوار نیسان بودند بر می‌خورند و این موضوع را با بی‌سیم به محیط‌بانی و نیروهای دیگر اطلاع می‌دهند و اعلام نیاز برای نیروی کمکی می‌‌کنند، نیروهای کمکی به منطقه می‌رود، که ساعت ۸ شب بوده، اما هر چه با این دو محیط‌بان تماس گرفته می‌شود جوابی نمی‌دهند.

 

جزئیات شهادت دو محیط‌بان در فیل خاصه زنجان + تصاویر و فیلم

 

محبت خانی افزود: هر چه در منطقه گشتیم این دو نفر را پیدا نکردیم تا اینکه با روشنایی هوا جنازه آنها پیدا شد.

 

وی گفت: احتمال می‌دهیم از همان ۸ شب که جواب ندادند، شکارچی‌ها آنها را زده باشند و شهید شده باشند.شکارچیان با سلاح جنگی به آنها شلیک کرده بودند.

 

جزئیات شهادت دو محیط‌بان در فیل خاصه زنجان + تصاویر و فیلم

 

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه محیط بانان شهید شده آقایان میکائیل هاشمی ۴۲ ساله و مهدی مجلل ۳۴ ساله هستند، افزود: موضوع به صورت دقیق در دست بررسی آگاهی استان قرار دارد در خصوص جزئیات این حادثه بعد از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

هر ۲ قاتل محیط بانان زنجان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: دومین فرد مظنون در به شهادت رساندن محیط بانان زنجانی دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی با یادآوری شهادت دو محیط بان زنجانی طی روز گذشته در درگیری با شکارچیان غیرمجاز، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان زنجان دومین فرد مظنون در به شهادت رساندن محیط بانان زنجانی دستگیر شد.
 
رحمتی با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر از عوامل شهادت محیط بانان زنجان دستگیر شدند و بررسی برای روشن شدن زوایایی این جنایت در دست انجام است، افزود: عوامل به شهادت رساندن دو محیطبان زنجانی از شکارچیان محلی هستند.
 
مناطق حفاظت شده سرخ آباد و انگوران، سه منطقه شکار ممنوع فیله خاصه، خرمنه سر و خراسانلو و یک پناهگاه حیات وحش انگوران است.وسعت منطقه فیله خاصه در استان زنجان ۱۱۰ هزار و۵۳۲ هکتار است.

 

تعداد بازدید : 3977

منبع: ایلنا


اینجا ببینید:

 

واکنش پدر همسر آزاده نامداری درباره علت مرگ ناگهانی عروسش + فیلم

 

قتل داماد به دست برادرزن با شلیک گلوله در کرمانشاه + فیلم و جزئیات

 

قتل عام فجیع در اهواز؛ قاتل پس از کشتن ۸ تن از اعضای خانواده خودکشی کرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->