پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است
سرخط خبرها

مناسبترین باتری از نظر آمپر برای ماشین های پژو چیست ؟

  • کد خبر: ۶۳۶۰۱
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مناسبترین باتری از نظر آمپر برای ماشین های پژو چیست ؟
در این مطلب قصد داریم درباره‌ی باتری پژو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. یکی از قطعات و ملزومات مهم در تمامی خودروها باتری ماشین است و از آن جا که وظیفه باتری در خودرو آن است که انرژی الکتریکی را ذخیره کرده و نیازهای سیستم برقی خودرو را تامین نماید باید همیشه از بهترین نوع آن استفاده شود.

گزارش آگهی

در این مطلب قصد داریم درباره‌ی باتری پژو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. به دلیل آن که خودرو پژو در ایران طرفداران بسیاری دارد و انواع مختلف این خودرو مانند پژو 206، پژو 405، پژو 207، پژو پرشیا یا همان پژو پارس تولید شده است و کاربران زیادی از ماشین پژو و علاوه بر آن از قطعات مختلف این خودرو استفاده می‌کنند، بنابراین لازم است شما قطعات این نوع خودرو را از جای معتبر تهیه نمایید.

 

یکی از قطعات و ملزومات مهم در تمامی خودروها باتری ماشین است و از آن جا که وظیفه باتری در خودرو آن است که انرژی الکتریکی را ذخیره کرده و نیازهای سیستم برقی خودرو را تامین نماید باید همیشه از بهترین نوع آن استفاده شود تا کارایی بهتر و بیشتری داشته باشد.

 

ما در این مطلب ضمن بررسی مختصر کارایی باتری خودرو، به شما خواهیم گفت که برای خرید باتری پژو 206، پژو 405 و یا باتری پژو پارس و پرشیا بهتر است به مرکز فروش باتری یعنی دیجی باتری مراجعه کنید و با دریافت قیمت باتری پژو و کسب اطلاعات درباره کارایی هر نوع باتری، یک محصول مناسب برای خودروی خود خریداری نمایید.

 

 

کار باتری در خودرو چیست؟

یکی از کارهایی که توسط باتری در خودرو انجام می‌شود استارت زدن است. یعنی اگر ماشین باتری نداشته باشد و یا کارایی باتری به اتمام رسیده باشد، ماشین استارت نمی‌خورد و یا هرچه هم اسارت بزنید، خودروی شما روشن نخواهد شد. باتری ماشین با تثبیت انرژی کمک می‌کند تا نیروی کافی برای جرقه زدن و تامین روشنایی و .. مهیا گردد.

هر یک از باتری‎‌هایی که در ماشین‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد طول عمر مشخصی دارد و این طول عمر نیز اغلب به میزان ریزش مواد فعال صفحات آن در اثر انقباض و انبساط وابسته است. تخریب باتری ماشین نیز به موارد متعددی بستگی دارد. اگر دشارژ باتری ماشین به شکل عمیق صورت گرفته باشد، گرما و لرزش کمک می‌کنند تا مراحل تخریب آن با سرعت بالایی انجام شود.

دلیل دیگری که می‌تواند باعث خراب شدن باتری ماشین شود، سولفاته شدن آن است. اگر باتری ماشین برای مدت طولانی به صورت دشارژ انبار شده و مورد استفاده قرار نگیرند، دچار سولفاته می‌شوند و توانایی شارژ شدن آن‌ها کاهش پیدا می‌کند و شما می‌بینید که باتری تازه‌ای که خریداری کرده بودید پس از مدت زمان کوتاهی از کار افتاده است. بنابراین لازم است هنگام خرید باتری ماشین به این مورد توجه داشته باشید.

 

چگونه می‌توان طول عمر و کارایی باتری را افزایش داد؟

یکی از بهترین راهکارها برای اینکه بتوانید طول عمر باتری ماشین خود را افزایش دهید این است که همواره از باتری ماشین و موتور خودروی خود مراقبت نمایید. در ادامه چند راه برای افزایش عمر باتری را بیان خواهیم کرد.

  • در روزهای سرد سال باتری ماشین خود را کاملاً شارژ و موتور را گرم نگاه دارید.
  • در تابستان و روزهایی که هوا بسیار گرم است سطح الکترولیت را بررسی کنید و آب باتری را در سطح لازم نگه دارید.
  • می‌توانید در صورت نیاز از محافظ گرما برای باتری استفاده کنید، این محافظ از بالارفتن دمای باتری داخل موتور حفاظت می‌کند.
  • و نکته آخر اینکه هرگز اسید یا آب آلوده به باتری اضافه نکنید و همواره سعی کنید تا برای باتری از آب تازه استفاده کنید.

در مورد باتری پژو که در ادامه به بررسی هر یک از مدل‌های آن خواهیم پرداخت نیز این موارد صدق می‌کند.

 

نکات مهم درباره باتری پژو 206

خودرو پژو 206 یکی از محصولات برند فرانسوی پژو است که در ایران تولید شده و مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است. در مورد خرید باتری پژو 206، ما استفاده از باتری فابریک 206، که 50 آمپر است را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر از جمله افرادی هستید که سیستم صوتی، آمپلی فایر و یا چراغ‌های زنون روی ماشین خود نصب کرده‌اید، می‌توانید از باتری 55 تا 60 آمپر نیز روی خودروی خود استفاده نمایید. اما استفاده از باتری ماشین بیش از 60 آمپر ممکن است برای پژو 206 عمر کمتری داشته باشد زیرا دینام این خودرو توانایی شارژ کامل باتری را نداشته و به همین جهت عمر باتری زودتر از آن چه فکر می‌کنید به اتمام خواهد رسید.

 

خصوصیاتی که باتری پژو 405 باید داشته باشد

خودرو پژو 405 در چند تیپ مختلف در ایران تولید شده است اما هنگام خرید باتری پژو 405 اینکه ماشین شما از کدام تیپ است تفاوتی ندارد و برای این خوردو بهتر است از باتری 60 تا 74 آمپری استفاده کنید. این نوع باتری می‌تواند با سیستم برقی خودروی شما تناسب داشته باشد، بخصوص اگر شما روی خودروی خود از باند و سیستم صوتی خاص و یا لامپ‌های پر نور استفاده کرده باشید.

 

باتری مناسب برای پژو 207

 

 

برای اینکه باتری پژو 207 شما طول عمر بالایی داشته باشد باید از باتری‌هایی برای این خودرو استفاده کنید که محدوده جریان آن‌ها بین 50 تا 62 آمپر باشد. نکته مهم درباره باتری پژو 207 این است که نوع فابریک آن تفاوتی با باتری پژو 206 ندارد.

 

باتری پژو پارس باید چند آمپر باشد؟

باتری پرشیا یا پژو پارس به صورت فابریک 74 آمپر است، بنابراین به هنگام تعویض باید از باتری 74 یا 75 آمپر استفاده نمایید. باتری کمتر از 74 آمپر نمی‌تواند برای این نوع خودرو مناسب باشد و طول عمر آن کم خواهد بود. البته اگر لوازم برقی بیشتری روی ماشین خود نصب کرده‌اید می‌توانید از باتری 80 یا 100 آمپر هم روی این خودرو استفاده نمایید.

 

قیمت باتری پژو بر اساس چه نکاتی در نظر گرفته می‌شود؟

هنگام خرید باتری ماشین بخصوص خودروهایی از برند پژو، شما با قیمت‌های متفاوتی مواجه خواهید شد. علت این تفاوت می‌تواند در نوع باتری باشد. دو نوع باتری اسیدی و اتمی در قیمت متفاوتند. همچنین نوع برند و میزان آمپر نیز می‌تواند در قیمت باتری پژو تاثیرگذار باشد. بنابراین به طور کل چند عامل زیر می‌تواند در تعیین قیمت باتری ماشین نقش اساسی داشته باشد:

  • قیمت باتری اسیدی به نسبت باتری اتمی کمتر است.
  • هرچه آمپر باتری بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • کیفیت باتری و همچنین آلیاژی که در تولید آن به کار رفته می‌تواند در قیمت باتری تاثیر داشته باشد.
  • نوع تکنولوژی به کار رفته در باتری نیز در قیمت آن بی‌تاثیر نخواهد بود.

امروزه در بازار باتری ماشین در برندها، انواع و آمپرهای مختلف وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها باتری مناسب ماشین خود را انتخاب و خریداری نمایید. ما در ادامه مرکزی را به شما معرفی خواهیم کرد که بهترین باتری پژو را در مدل‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار داده است.

 

درباره فروشگاه دیجی باتری

آیا مایلید بهترین و با کیفیت‌ترین باتری ماشین را به صورت آنلاین و در مدت زمان کوتاه خریداری نمایید؟ سایت دیجی باتری به آدرس الکترونیکی www.digibattri.com  این شرایط را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

فروشگاه آنلاین دیجی باتری زیر نظر شرکت نیمروز گستران یدک در حوزه ارائه و فروش انواع باتری ماشین و باتری‌های صنعتی فعالیت دارد. چنانچه شما باتری ماشین خود را از این مرکز خریداری کنید کارشناسان این مرکز خدمات نصب رایگان را برای خودروی شما انجام خواهند داد.

 

شما با سر زدن به فروشگاه دیجی باتری می‌توانید انواع باتری پژو مانند باتری پژو 206، باتری پرشیا، باتری پژو 405 و 207 را در برندهای مختلفی مانند صبا باتری و سپاهان باتری و... و همچنین در آمپرهای مختلف انتخاب کنید و با اطمینان از کیفیت و کارکرد عالی هر محصول، خرید خود را در زمانی کوتاه انجام داده و بهترین خدمات را از این مرکز دریافت نمایید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->