شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روانشناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روانشناس نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اجاره ماشین عروس در کیش

  • کد خبر: ۶۱۶۸۴
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
  • ۱
اجاره ماشین عروس در کیش
اکثر مسافران کیش برای گردش و تفریح، به دنبال اجاره ماشین در جزیره هستند تا بتوانند به راحتی بگردند و از ماشین سواری در کیش هم لذت ببرند؛

گزارش آگهی

اکثر مسافران کیش برای گردش و تفریح، به دنبال اجاره ماشین در جزیره هستند تا بتوانند به راحتی بگردند و از ماشین سواری در کیش هم لذت ببرند؛ اما هستند گردشگران و یا ساکنانی که در این جزیره مرجانی ایران تصمیم به ازدواج می‌گیرند و دوست دارند ماشین مورد علاقه‌شان را گل بزنند و به جشن و سرور مشغول شوند.

همانگونه که می‌دانید کیش منطقه آزاد شناخته می‌شود و به همین در آن انواع ماشین های آمریکایی ، ژاپنی ، کره ای ، ایتالیایی ، آلمانی و ... جهت رنت وجود دارد که اجاره هر کدام از  آنها به راحتی امکان پذیر است.

پس نگران نباشید و با خیال راحت ماشین آرزوهایتان را اجاره کنید و به گردش مشغول شوید؛ در جزیره کیش سواری گرفتن از گران ترین ماشین‌های دنیا دیگر رویا نیست و تنها با انجام دادن یک سری مراحل مانند ارائه مدارک و پرداخت بابت اجاره امکان پذیر است.
ماشین های اجاره ای کیش اکثرا لوکس و گران قیمت هستند و ساکنان و یا مسافران کیش در هر سفر به کیش خود ، ماشین های مورد علاقه شان را رنت می‌کنند و از ماشین سواری در جزیره لذت می‌برند.

شاید شما هم  با خواندن این آگهی فکر کنید که اجاره خودرو در کیش هزینه بالایی دارد و ممکن است برای هر مسافر امکان اجاره این خودروها وجود نداشته باشد؛  اما اجاره ماشین ارزان در کیش هم این تجربه به یاد ماندنی را برای تمامی مسافران فراهم کرده است و قطعا تاثیر بسزایی در گشت و گذار آنها می گذارد.

با این حال با هر قصد و هدفی که در رابطه با رنت خودرو در کیش دارید پیشنهاد می کنیم ما را همراهی کنید تا شما را با بهترین و محبوب ترین ماشین های اجاره ای کیش آشنا کنیم .

 

ماشین عروس در کیش

 

بهترین ماشین‌ها را برای اجاره ماشین عروس در کیش بگیرید

اگر از کیش، این جزیره لوکس و مجلل در جنوب ایران بازدید داشته باشید قطعا می‌دانید که این جزیره مرجانی در کنار بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها، تفریحات، جاذبه‌ها و ...، بهترین و مدرن‌ترین خودروهای روز دنیا را هم دارد که می‌تواند با توجه به مدت زمان نیاز شما یکی از ماشین های مورد نظر را در اختیارتان قرار دهد.

اگر به فکر اجاره ماشین در کیش هستید و دوست دارید به بهترین شکل ممکن این ماشین را گل بزنید و برای مراسم عروسی آماده کنید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به اجاره ماشین کروک در کیش بیاندازید و یک شب فوق العاده سپری کنید. همچنین انواع ماشین‌های شاسی بلند در جزیره، مناسب برای برگزاری مراسم هستند و می‌توانند ماشین عروس بی نظیری باشند.

 

لیموزین خودرویی لوکس و تشریفاتی

اگر هم به تجملات و لاکچری بودن علاقه دارید و دوست دارید برای اجاره ماشین عروس در کیش سنگ تمام بگذارید، به خودرو لوکس لیموزین فکر کنید.

لیموزین مناسب افرادی است که تجمل گرایی را دوست دارند و دلشان می‌خواهد شبیه به سوپر استارها و یا افراد مشهور تفریح کنند.

معمولا اجاره لیموزین در کیش برای انواع تشریفات رسمی و غیر رسمی ، گشت در جزیره ، ترانسفر فرودگاهی ، مراسم سورپرایز ، برنامه ویژه ماه عسل و ... انجام می شود که می تواند سفر به کیش را به شدت رویایی و لذت بخش سازد . اما برای داشتن ماشین عروس هم می‌توان از این خودرو زیبا استفاده کرد و یک شب عالی را به ثبت رساند.

شاید امکان اجاره لیموزین در کیش بدون راننده وجود نداشته باشد اما اجاره چند ساعت آن برای برگزاری مراسم عروسی در جزیره به علاقه مندان تشریفات پیشنهاد می شود . این خودروی مجلل را انواع شرکت های اتومبیل سازی لیموزین تولید می کنند . برای مثال اولین خودروی تشریفاتی لیموزین در سال 1902 در کشور فرانسه تولید شده است.

 

اجاره لیموزین

 

خودرو لیموزین کیش از برند کرایسلر بوده و رنگ سفید دارد. مبلمان موجود در این خودرو تماما چرم است که می تواند لذت داشتن چنین ماشین عروسی را در جزیره مرجانی ایران چندین برابر افزایش دهد.

درون خودرو بار نوشیدنی به صورت خطی تعبیه شده است و پذیرایی نوشیدنی و تنقلات با چیدمان فوق العاده زیبا انجام می شود.

 

پورشه خودرویی لاکچری و گران

اما تنها به این مورد هم ذهنتان را درگیر نکنید. پورشه هم می‌تواند انتخاب خوب و بی نظیر، برای داشتن یک ماشین عروس رویایی به حساب بیاید. پورشه از خودروهای لوکس و گران قیمت کشور آلمان در جزیره کیش است و ساخت آن توسط شرکت هلدینگ خودروسازی آلمان با تمرکز بر ساخت خودروهای اسپورت بوده و در مدل های مختلف باکستر، ماکان و پانامرا به جهان ارائه شده است.

 

پورشه خودرویی لوکس

 

پورشه از ماشین های مدرن و لوکس شناخته می شود و به افرادی که دوست دارند یک ماشین عروس ایده‌آل داشته باشند رنت این خودرو پیشنهاد می‌شود. فورد موستانگ ، دوج چارجر ، دوج چلنجر ، هامر ، رنج روور ، مازراتی ، مرسدس مایباخ ، شورلت کوروت، انواع بی ام و و ... نیز از ماشین های زیبا و هیجان انگیز جزیره هستند و طرفدارانشان را جذب می کنند.

همانگونه که می‌دانید تجربه سواری گرفتن از این ماشین ها ممکن است  در شهرهای دیگر ایران برای ما فراهم نباشد . اما باید بدانید که به راحتی می توانید یکی از این ماشین ها را با قیمت هایی مناسب رنت کنید و جذابیت سفر به کیش خود را افزایش دهید.

شما می توانید با هماهنگی و در سریع ترین زمان ممکن ، هر مدل ماشینی که تنها عکسش را دیده اید در اختیار داشته باشید و از رانندگی در خیابان های چراغانی جزیره لذت ببرید و لحظات تکرار نشدنی زندگیتان را برای همیشه به ثبت برسانید.

پیشنهاد می کنیم برای اجاره انواع ماشین در کیش، به سایت کیش بوک به آدرس www.kishbook.com مراجعه کرده و با بررسی قیمت اجاره خودرو در جزیره، یکی از بهترین آنها را اجاره کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساحل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
سفر کوتاه‌تر از اونه که وقتت رو در انتظار تاکسی تلف کنی!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->