ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

اطلاعات ۱.۳میلیون کاربر کلاب هاوس هک شد

  • کد خبر: ۶۳۶۹۲
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
اطلاعات ۱.۳میلیون کاربر کلاب هاوس هک شد
اطلاعات خصوصی حدود ۱.۳ میلیون کاربر شبکه اجتماعی کلاب هاوس روی یک انجمن گفتگوی هکری فاش شد. این اطلاعات شامل داده‌های شخصی افراد از جمله نام واقعی، نام نمایشی، آدرس توییتر، آدرس اینستاگرام، تاریخ ساخت حساب کاربری و آدرس تصویر فرد است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وب‌سایت CyberNews در این باره نوشت، پایگاه داده SQL حدود ۱.۳ میلیون کاربر سرویس کلاب هاوس در یک فروم هکری به رایگان عرضه شده است. این شرکت هنوز به درخواست رسانه‌ها برای تایید این اتفاق واکنشی نشان نداده و مشخص نیست که آن‌ها از این نفوذ امنیتی باخبر بوده‌اند یا نه. این اطلاعات می‌تواند به هکرها اجازه دهد تا به روش‌های مختلفی برای کلاهبرداری از کاربران اقدام کنند.

 

پایگاه داده منتشر شده شامل آیدی کاربری، نام، آدرس تصویر پروفایل، نام کاربری، آدرس صفحه توییتر، آدرس صفحه اینستاگرام، تعداد دنبال‌کنندگان، تعداد دنبال‌شوندگان، تاریخ ساخت اکانت و نام فردی می‌شود که این کاربر را به کلاب هاوس دعوت کرده است. این شبکه اجتماعی از ماه مارس ۲۰۲۰ شروع به کار کرده و در حال حاضر به‌صورت رسمی فقط از طریق دعوت‌نامه در پلتفرم iOS قابل دسترس است.

 

کلاب هاوس به کاربران اجازه ساخت اتاق‌های گفتگو را می‌دهد تا درباره موضوعات گوناگون با یکدیگر صحبت کنند. گزارش‌ها از تلاش نافرجام توییتر برای خرید کلاب هاوس با پیشنهادی ۴ میلیارد دلاری خبر داده بودند و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است تا همین مبلغ را از سوی سرمایه‌گذاران برای ادامه فعالیت‌های خود دریافت کند.

 

اگر می‌خواهید ببینید که حساب کاربری شما هم در این پایگاه داده حضور دارد یا نه، می‌توانید به این صفحه مراجعه و ایمیل خود را در آن وارد کنید. در صورتی که حساب کاربری شما لو رفته، مراقب پیام‌های دریافتی از سوی افراد ناشناس باشید و پسورد خود را عوض کنید. علاوه بر این، همیشه در حساب‌های آنلاین از سیستم‌های احراز هویت دو-مرحله‌ای (۲FA) بهره بگیرید.

 

در چند وقت اخیر شبکه‌های اجتماعی بزرگی هک و اطلاعات کاربران آن‌ها در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده. چند روز پیش اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر لینکدین به فروش گذاشته شد. کمی قبل‌تر هم اطلاعات حساس ۵۳۳ میلیون کاربر فیسبوک در یک فروم هکری قرار گرفت.

 

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->