«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

جزئیات نحوه دریافت مجوز تردد بین شهری در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۶۳۷۲۳
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
  • ۵
جزئیات نحوه دریافت مجوز تردد بین شهری در سال ۱۴۰۰
براساس مصوبه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هر گونه اخذ مجوز برای تردد بین شهری به عهده فرمانداری ها بوده و پلیس راهور مجری اجرای این مصوبه است.

به گزارش شهرآرانیوز، جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: پلیس راهور هیچ گونه مجوزی مبنی بر تردد بین شهری صادر نمی کند و تنها متولی صدور این مجوز فرمانداری ها هستند. مدت زمان این مجوز قابل تمدید نیست و در صورت لزوم باید درخواست جدید صادر شود.

 

وی ادامه داد: بر اساس این مجوز تردد بین شهری در شهرهای قرمزو نارنجی در فرم یکپارچه ای توسط فرمانداری ها تکمیل و برای اجرا به پلیس راهور استان و شهرستان ها ارسال می شود.

 

ابراهیمی با بیان اینکه اکنون ۲۵۷ شهر در وضعیت قرمز و ۱۲۹ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: این مجوز برای افرادی که دارای فعالیت اداری، بهداشتی و قضایی هستند، صادر می شود و براساس این ابلاغیه صدور مجوز برای ماموریت های اداری که دارای مجوز صادره از سوی سازمان ها، ادارت و وزارتخانه ها هستند، ملاک عمل بوده و نیازی به مجوز فرمانداری ها نیست.

 

وی تاکید کرد: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

 

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ادامه داد: ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و تیم های گشتی پلیس صورت می گیرد.

 

ابراهیمی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد شبانه خودروها در همه شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: پلیس راهور اجرای این طرح را تشدید کرده و به صورت محسوس و نامحسوس ورود و خروج خودروها را کنترل می کند.

 

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا ورود پلاک های غیر بومی به شهرهای قرمز ممنوع و متخلفان یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ میلیون تومان جریمه می شوند.

 

به گفته وی، همه شهرها مشمول محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد شده و ۲۰۰ هزار جریمه خواهند شد.

 

منبع: ایرنا


اینجا بخوانید: نحوه گرفتن مجوز تردد بین‎‌شهری در محدودیت‌های کرونا + جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد نوری هستم برای واریز انشعابات آب و برق از شهرقدس به شهرستان تویسرکان روستای کندر اجازه تردد لازم دارم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
با سلام و تبریک سال نو اجازه تردد برای دریافت انشعابات آب و برق به روستای کندر دارم.
محمدرضا مهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
سلام من برای کار پزشکی آمدم تهران برای یک هفته هم از فرمانداری برگه گرفتم ولی باید یک ماه اینجا باشم چکارکنم
مهرنوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
ما برای کار مستاجر باید برویم شهرستان ولی وقتی رفتیم فرمانداری مجوز ندادن اولا فرمانداری مجوز نمیده باید چه کار کنیم
حسنزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
0
یعین شهرای نارنجی خطرناک تر هستند که 500 ملیون جریمه دارن
اخه 500 ملیون از کجا بیاریم واسه یه شب انصاف بدین تو رو خدا
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
0
با سلام عزیزان چه مجوزی اخه مجوزهایی هم که صادر میشه خودم فرماندار که نیست ببینه چه خبره همش با پول و رشوه و زیر میزی و ارتباط اشنا و فامیلی گرفته میشه
یه عده هم بساط کار کاسبی و دلالیشون به راهه مجوزهایی که با پنج میلیون و دو میلیون و دویست و پانصد هزار تومان گرفته میشه ما تا که اخه باید منتظر باشیم همه چی با عدالت اجرا بشه !!!!!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->