حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

پیام شهردار مشهد به مناسبت افتتاحیه جام بین‌المللی امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۶۳۷۳۰
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
پیام شهردار مشهد به مناسبت افتتاحیه جام بین‌المللی امام رضا(ع)
محمدرضا کلایی، شهردار مشهد پیامی در خصوص آغاز رقابت های بین المللی جام امام رضا(ع) در مشهد صادر کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) در بخش آقایان از امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز شد. محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در همین رابطه پیامی منتشر کرد که به شرح زیر است:

مشهد شهر امام‌رضا (ع) است و زائران و مجاوران این شهر مقدس، آن را متبرک به نام، ولی نعمت ما ایرانی‌ها می‌دانند. یکی از مهم‌ترین وجوه مهم این شهر عزیز، وجه فرهنگی آن و اهمیتی است که در فرهنگ امروز ایران دارد و از آن میان، ورزش مشهد نیز همواره در کانون توجه همه ایرانیان و در موارد بسیاری برای کشور عزیزمان افتخارآفرین بوده است.
 
از این رو، شهر مشهد با این زمینه‌های درخشان و در کنار آن با توجه به زیرساخت‌های موجود، همواره می‌تواند میزبان برگزاری بزرگ‌ترین مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی حتی در سطح جهانی باشد. از سوی دیگر، تجربه زیستن در شرایط کرونایی به ما آموخته است که در عین حال که باید آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه را رعایت کنیم و بیش از هر زمان دیگری مراقب سلامتی خودمان و اطرافیانمان و عموم مردم باشیم، زندگی را نباید تعطیل کنیم و با عادت‌کردن به رعایت ویژه‌تر بهداشت، بکوشیم روز‌های کرونایی را با سلامتی و نشاط بگذرانیم.
 
اینک باعث بسی افتخار است که یکی از مهم‌ترین مسابقات بین‌المللی ورزشی با امتیاز و رنک بالای جهانی در شهر مقدس مشهد و با نام متبرک امام‌رضا (ع) برگزار می‌شود. نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام‌رضا (ع) گرامی‌داشت استاد علی باغبانباشی در روز‌های بیست‌ودوم و بیست‌وسوم فروردین‌ماه امسال در مجموعه ورزشی امام‌رضا (ع) برگزار می‌شود و از آنجا که شعار ویژه این دوره از مسابقات «به کرونا نه بگوییم» است، می‌تواند نشان‌دهنده تلفیق هرچه مبارک‌تر سلامتی و نشاط باشد. استاد علی باغبانباشی که ۲۹ سال رکورددار دو ماراتن ایران بوده و علاوه بر آن صاحب ۲۱۹ مدال رنگارنگ ملی و بین‌المللی در عرصه دو و میدانی است، حق بزرگی در عرصه فرهنگ و ورزش بر گردن اهالی ورزش شهر و کشور عزیزمان دارد و برگزاری این مسابقات محملی برای بزرگداشت ایشان و بزرگداشت مقام همه قهرمانان و پهلوانان ایرانی است.
 
ضمن اینکه پخش زنده این مسابقات از شبکه‌های مختلف صداوسیما می‌تواند بار دیگر ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی شهر مقدس مشهد در عرصه برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی را در برابر نگاه همه ایرانیان بگذارد تا ان‌شاءا... نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام‌رضا (ع) مقدمه‌ای برای برگزاری مسابقات ورزشی بزرگ دیگر در پایتخت معنوی ایران باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->