نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۶۳۷۳۲
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)
مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) در مشهد با حضور معاون وزیر ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و رییس فدراسیون دوومیدانی برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مراسم افتتاحیه اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبانباشی در بخش آقایان، با حضور مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی و جبار قوچان‌نژاد معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا (ع) خوانده شد.
 

علی‌نژاد: میزبانی مشهد رضایت‌بخش است

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزرارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: بسیار خوشحال هستیم که اولین دوره مسابقات را در ایران برگزار و این مسابقات را به نام استاد باغبانباشی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: مشهد میزبان ٩ کشور از قاره آسیا و اروپا است و این دوو میدانی و ورزش بوده است که تمام ورزشکاران در کنار هم قرار داده است.

وی عنوان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات اقدامی بسیار ارزشمندی بود که امیدواریم بازهم شاهد این میزبانی‌ها در سطح کشور باشیم.
 
علی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدوارم ورزشکاران ایام خوبی را در شهر مشهد سپری کنند و خاطرات خوشی را داشته باشند. برگزاری این مسابقات باعث می‌شود که با فرهنگ ایران آشنایت
بیشتر داشته باشند.
 
وی در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از استاندار خراسان رضوی ومدیرکل ورزش و جوانان همچنین مدیرعامل ورزشی آستان قدس داشته باشیم که این مسابقات را برگزار کردند. وزارت ورزش و جوانان حمایت ویژه‌ای از فدراسیون دوومیدانی خواهد داشت تا بهترین عملکردرا داشته باشند.
 

صیامی: دوومیدانی ایران برای نخستین بار میزبان خارجی‌هاست

صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی در خصوص برگزاری اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی بین‌المللی جام امام رضا (ع) اظهار کرد:جا دارد خیر مقدم به ورزشکاران و میهمان این دوره از مسابقات داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد:خیلی خوشحال هستیم که برای نخستین بار میزبان مسابقات بین المللی بودیم و امیدواریم این دوره از مسابقات باعث پیشرفت مسابقات دوومیدانی باشد.
 
صیامی عنوان کرد:اگر بتوانیم در سطح آسیا میزبانی‌های زیادی داشته باشیم جایگاه این رشته را در سطح آسیا بالا خواهیم برد و قطعا باحضور ورزشکاران ایرانی و خارجی که در این مسابقات شرکت کردند قطعا‌
می‌توانیم در آینده شاهد پیشرفت این رشته در سطح آسیا و جهان باشیم.
 
رییس فدراسیون عنوان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که ورزشکاران ایرانی در المپیک افتخارآفرینی داشته باشند تا بتوانیم سطح بالایی از دوومیدانی ایران و آسیا را در سطح جهان نمایش دهیم.
 

پیام محمدرضا کلایی، شهردار مشهد به مناسبت افتتاح مسابقات

همچنین شهردار مشهد نیز پیامی در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) به میزبانی مشهد صادر کرد که در ادامه می‌خوانید:
 
مشهد شهر امام‌رضا (ع) است و زائران و مجاوران این شهر مقدس، آن را متبرک به نام، ولی نعمت ما ایرانی‌ها می‌دانند. یکی از مهم‌ترین وجوه مهم این شهر عزیز، وجه فرهنگی آن و اهمیتی است که در فرهنگ امروز ایران دارد و از آن میان، ورزش مشهد نیز همواره در کانون توجه همه ایرانیان و در موارد بسیاری برای کشور عزیزمان افتخارآفرین بوده است. از این رو، شهر مشهد با این زمینه‌های درخشان و در کنار آن با توجه به زیرساخت‌های موجود، همواره می‌تواند میزبان برگزاری بزرگ‌ترین مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی حتی در سطح جهانی باشد. از سوی دیگر، تجربه زیستن در شرایط کرونایی به ما آموخته است که در عین حال که باید آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه را رعایت کنیم و بیش از هر زمان دیگری مراقب سلامتی خودمان و اطرافیانمان و عموم مردم باشیم، زندگی را نباید تعطیل کنیم و با عادت‌کردن به رعایت ویژه‌تر بهداشت، بکوشیم روز‌های کرونایی را با سلامتی و نشاط بگذرانیم. اینک باعث بسی افتخار است که یکی از مهم‌ترین مسابقات بین‌المللی ورزشی با امتیاز و رنک بالای جهانی در شهر مقدس مشهد و با نام متبرک امام‌رضا (ع) برگزار می‌شود. نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام‌رضا (ع) گرامی‌داشت استاد علی باغبانباشی در روز‌های بیست‌ودوم و بیست‌وسوم فروردین‌ماه امسال در مجموعه ورزشی امام‌رضا (ع) برگزار می‌شود و از آنجا که شعار ویژه این دوره از مسابقات «به کرونا نه بگوییم» است، می‌تواند نشان‌دهنده تلفیق هرچه مبارک‌تر سلامتی و نشاط باشد. استاد علی باغبانباشی که ۲۹ سال رکورددار دو ماراتن ایران بوده و علاوه بر آن صاحب ۲۱۹ مدال رنگارنگ ملی و بین‌المللی در عرصه دو و میدانی است، حق بزرگی در عرصه فرهنگ و ورزش بر گردن اهالی ورزش شهر و کشور عزیزمان دارد و برگزاری این مسابقات محملی برای بزرگداشت ایشان و بزرگداشت مقام همه قهرمانان و پهلوانان ایرانی است. ضمن اینکه پخش زنده این مسابقات از شبکه‌های مختلف صداوسیما می‌تواند بار دیگر ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی شهر مقدس مشهد در عرصه برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی را در برابر نگاه همه ایرانیان بگذارد تا ان‌شاءا... نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام‌رضا (ع) مقدمه‌ای برای برگزاری مسابقات ورزشی بزرگ دیگر در پایتخت معنوی ایران باشد.


در حاشیه افتتاحیه اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا (ع) امیرآذریان و هاشم صیامی از خانواده سردار صیادشیرازی تقدیر کردند.

این دوره از مسابقات باحضور بیش از ۲۰۰ وررشکار از صبح امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) در حال برگزاری است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->