نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پرسپولیس برنامه لیگ برتر را به هم می‌ریزد؟

  • کد خبر: ۶۵۳۳۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
پرسپولیس برنامه لیگ برتر را به هم می‌ریزد؟
حضور پرسپولیس در هند و شیوع نوع جهش یافته کرونا در هند شاید باعث شود تا برنامه لیگ برتر مجددا با تغییراتی همراه شود.
به گزارش شهرآرانیوز، حضور تیم فوتبال پرسپولیس در هند به منظور برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا همزمان شده با شیوع ویروس کرونای هندی و با توجه به انتقال عجیب و غریب این ویروس و مرگ و میر‌های فراوان هندی‌ها طی چند روز اخیر، نگرانی‌هایی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با بازگشت سرخپوشان از هند به وجود آمده و وزیر بهداشت در نامه‌ای آنی به معاون خود خواستار قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند شده است.

به تازگی معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرد که «بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا همه پرواز‌ها از/ به هندوستان و پاکستان ممنوع شده و هیچ مسافری از این دو کشور را نمی‌پذیریم»، بنابراین به نظر می‌رسد که تنها مسافران هند به ایران کاروان پرسپولیس پس از اتمام رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

در صورت قرنطینه پرسپولیسی‌ها بر اساس دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید منتظر تغییر در برنامه ریزی انجام مسابقات لیگ برتر بود، چراکه بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، هر تصمیمی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شود، از سوی ستاد مقابله با کرونا در فوتبال و باشگاه پرسپولیس اجرایی می‌شود و سازمان لیگ نیز بر اساس تصمیمات اتخاذ شده نسبت به برنامه ریزی مسابقات مبادرت خواهد کرد.

اظهارات مبهم سخنگو پیش از دستور وزیر

علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در اظهاراتش پیش ازنامه آنی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ضرورت قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند، اظهار کرد: تیم‌هایی که خارج از کشور مسابقه می‌دهند، خیلی سخت گیرانه تست هایشان انجام می‌شود و در اردو نیز از آن‌ها تست گرفته می‌شود.

وی ادامه داد:، اما تیم‌ها پس از بازگشت به کشور، باید مجددا تست بدهند و اگر اردوگاهی دارند در آن بمانند تا خیال ما راحت شود و در یک حالت قرنطینه‌ای قرار گیرند.

نکته قابل تامل در مورد اظهارات سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به نحوه قرنطینه پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت از هند مربوط می‌شود، چراکه نه تنها در مورد مدت زمان قرنطینه این تیم حرفی به میان آمد بلکه در زمینه نحوه قرنطینه نیز بر اساس صحبت‌های مطرح شده به نظر می‌رسید سخت گیری وجود ندارد، چرا که طبق اعلام وی قرنطینه باید از سوی پرسپولیسی‌ها انجام شود و مشخص نیست نقش وزارت بهداشت در رابطه با نظارت و قرنطینه این تیم پس از بازگشت از هند چگونه خواهد بود.

در انتظار نتیجه نامه وزیر بهداشت

امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: وزیر بهداشت در نامه‌ای آنی به رئیسی معاون بهداشت، بر ضرورت قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند تاکید کرد؛ در نامه سعید نمکی خطاب به علیرضا رییسی آمده است: «طبق اطلاع واصله تیم فوتبال پرسپولیس کشورمان در قالب یک گروه ۵۰ نفره جهت انجام مسابقات در شهر گوا کشور هندوستان حضور دارد. از قرار معلوم این تیم پس از بازگشت از کشور هند در مسابقات داخلی فوتبال شرکت خواهد نمود؛ لذا ضروریست با توجه به شیوع ویروس موتاسیون یافته هندی و آمار بالای ابتلا و مرگ و میر در کشور مذکور، کلیه افراد این تیم و همراهان آن به محض بازگشت تحت قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه قرار گیرند.»

اکنون باید منتظر ماند و دید پس از دستور آنی وزیر بهداشت به معاونش، چه تصمیمی در رابطه با مدت زمان و نحوه قرنطینه پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت از هند گرفته می‌شود تا سازمان لیگ بتواند بر اساس آن نسبت به برگزاری مسابقات پیش رو در لیگ برتر برنامه ریزی کند.

دیدار هفته ۲۱ پرسپولیسی‌ها در اصفهان مقابل ذوب آهن نامعلوم است، اما این تیم از سری رقابت‌های هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->