واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

مدیر نگارخانه حامی: با برگزاری نمایشگاه آنلاین پویایی خود را حفظ می‌کنیم

  • کد خبر: ۶۵۴۷۳
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مدیر نگارخانه حامی: با برگزاری نمایشگاه آنلاین پویایی خود را حفظ می‌کنیم
نمایشگاه نقاشی گروهی «نور» به‌صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام نگارخانه حامی برگزار می‌شود.

به‌گزارش شهرآرانیوز، این نمایشگاه ۸اردیبهشت‌ماه، هم‌زمان با میلاد امام‌حسن‌مجتبی(ع) برگزار می‌شود و تا ۱۰اردیبهشت‌ماه نیز ادامه دارد. نمایشگاه گروهی «نور» آثار نقاشی ۱۷هنرمند نقاش مشهدی را به نمایش می‌گذارد.

 

 

مدیر نگارخانه حامی: با برگزاری نمایشگاه آنلاین پویایی خود را حفظ می‌کنیم

 

نگارخانه حامی ازجمله نگارخانه‌های خصوصی مشهد است که از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون فعالیتش را به‌شکل مجازی ادامه داده است. این نگارخانه با برگزاری تعداد زیادی نمایشگاه در زمینه‌های مختلف هنری و به‌صورت آنلاین، توانسته است مخاطبان خود را حفظ کند.

مریم رحمتی، مدیر این نگارخانه، معتقد است برگزاری نمایشگاه در وضعیت کرونا تقریبا امکان‌پذیر نبود، ازاین‌رو تصمیم گرفته شد برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان نمایشگاه‌ها را به‌صورت آنلاین برگزار کنند.
او دراین‌باره می‌گوید: معلوم نیست کرونا کی تمام شود. من به‌عنوان هنرمند نمی‌توانم دست روی دست بگذارم و منتظر بمانم کرونا تمام شود. ما با برگزاری نمایشگاه آنلاین هم پویایی خودمان را حفظ می‌کنیم و هم به هنرمندان می‌گوییم در خانه‌هایتان مشغول کار شوید و کارها را اینجا ارائه کنید.

او در بخشی دیگر از صحبت‌هایش می‌گوید: از سویی برگزاری این نمایشگاه‌ها به هنرمندان کمک می‌کند رزومه‌کاری خود را داشته باشند و این برای برنامه کاری آن‌ها مفید است.

مدیر نگارخانه حامی معتقد است در چنین وضعی باید برای مردم فرهنگ‌سازی شود تا در فضای مجازی هم به‌دنبال آثار هنری باشند. ما این کار را از قبل از کرونا هم هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه‌های حضوری انجام می‌دادیم، برای همین حالا که نمایشگاه آنلاین برگزار می‌کنیم، مخاطبان و مشتریان خودمان را داریم که در فضای مجازی به ما اعتماد دارند.

 


بیشتر بخوانید:

گفتگو با علیرضا علیزاده نقاش هنرمند مشهدی | هیچ خط و رنگی بی‌معنا نیست

گفت‌گو با ناهید دلشاد راد، طراح و پژوهشگر دوخت‌های سنتی | میراث‌دار هنر اصیل ایرانی


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->