آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب
سرخط خبرها

آتش‌سوزی مهیب در کارخانه الکل شکوهیه قم + فیلم‌ها و تصاویر

  • کد خبر: ۶۵۸۹۲
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
  • ۱
آتش‌سوزی مهیب در کارخانه الکل شکوهیه قم + فیلم‌ها و تصاویر
یک کارخانه تولید الکل در شهرک صنعتی شکوهیه قم دچار آتش سوزی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز (یکشنبه ۱۲ اردیبهشت) در پی بروز آتش سوزی گسترده در یکی از کارخانجات شهرک شکوهیه قم عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند.

مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم نیز با تایید بروز این حادثه همچنین از اعزام اتوبوس آمبولانس و چندین دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه خبر داد.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که چندین کارخانه همزمان در شهرک صنعتی شکوهیه قم در آتش سوختند و چند تن نیز کشته و مجروح شده‌اند.

براساس مشاهدات آتش تا کنار جاده پیش آمده و تعداد زیادی از خودروهای آتش‌نشانی و امدادی در محل حاضر بوده و در حال اطفای حریق و امدادرسانی هستند.

آتش دقایقی قبل مهار شده و در آستانه اطفای کامل قرار دارد.

حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم نیز در خصوص این حادثه گفت: صبح امروز آتش‌سوزی مهیبی در شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌در محل شرکت مولدان رخ داده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تمام منطقه شهرک صنعتی و اطراف آن در حصار دود این آتش سوزی قرار گرفته است، احتمالا شهرک به صورت کامل تعطیل و تخلیه خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم در ادامه افزود: با توجه به این که زمینه فعالیت شرکت مولدان در محصولات شیمیایی می باشد دود برخاسته از این آتش سوزی ممکن است سمی باشد. آتش نشانی قم با اعلام وضعیت بحرانی از تمام دستگاه‌ها از جمله شهرداری، سازمان آب و سپاه درخواست کمک کرده است.

 

ویدئو | آتش سوزی مهیب صبح امروز در کارخانه الکل قم

 

ویدئو | تصاویری جدید از نزدیکی محل آتش‌سوزی مهیب در کارخانه الکل شکوهیه قم

 

ویدئو | آتش‌سوزی مهیب در شهرک صنعتی شکوهیه قم از زاویه‌ای دیگر

 

ویدئو | تصاویر جدید از نزدیکی محل آتش‌سوزی در شهرک شکوهیه قم

 

جزئیات آتش سوزی در شهرک شکوهیه قم از زبان سخنگوی آتش نشانی این شهر

 

تصویری از ماشین آتش نشانی که در حین اطفای حریق در قم طعمه آتش شد

آتش‌سوزی مهیب در کارخانه الکل شکوهیه قم + فیلم‌ها و تصاویر

 
آتش‌سوزی مهیب در کارخانه الکل شکوهیه قم + تصاویر و فیلم‌ها
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اردبیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
قم، رمضان، الکل،ماالشعر، دلستر، حرام، آتش، عذاب،
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->