معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

گوگل با دورکاری در ایام کرونا بیش از یک میلیارد دلار صرفه‌جویی کرد

  • کد خبر: ۶۵۹۳۵
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
گوگل با دورکاری در ایام کرونا بیش از یک میلیارد دلار صرفه‌جویی کرد
با رفع محدودیتهای کرونایی افراد بیشتری به رزرو آنلاین سفر و هتلها می پردازند که برای کسب و کار تبلیغات گوگل بسیار عالی است و همزمان کارمندان گوگل از خانه کار می‌کنند و با پول این شرکت به سفر نمی روند و این موضوع نیز برای کسب و کار گوگل خوب است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شرکت آلفابت که شرکت مادر گوگل است، در سه ماهه نخست سال میلادی جاری در هزینه‌های مربوط به تبلیغات، سفر و سرگرمی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۶۸ میلیون دلار صرفه‌جویی کرد که عمدتا نتیجه کووید ۱۹ بود.

 

بر مبنای سالانه این میزان صرفه جویی بیش از یک میلیارد دلار خواهد بود. در واقع آلفابت در گزارش سالانه ای که اوایل امسال منتشر کرد، اعلام کرد هزینه های تبلیغات و کمپینها به میزان ۱.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرد زیرا این شرکت هزینه ها را کاهش داد و کمپینها را متوقف یا مجددا برنامه‌ریزی کرد و به‌ دلیل پاندمی، برگزاری برخی از رویدادها را به شکل دیجیتالی تغییر داد. هزینه های سفر و سرگرمی به میزان ۳۷۱ میلیون دلار کاهش پیدا کرد.

 

این صرفه جویی بسیاری از هزینه هایی که مربوط به استخدام هزاران کارمند بیشتر بود را جبران کرد و احتیاط بر اساس شرایط پاندمی به این شرکت اجازه داد با وجود افزایش ۳۴ درصدی درآمد، هزینه های بازاریابی و اداری خود را در سه ماهه نخست ثابت نگه دارد.

 

گوگل برای مزایایی مانند میزهای ماساژ، غذاهای تهیه شده و سرگرمیهای شرکتی معروف است که الهام‌بخش عمده فرهنگ کار سیلیکون ولی شده است اما اکثر کارکنان گوگل از مارس سال ۲۰۲۰ به صورت دورکاری و بدون دسترسی به این مزایا کار کرده اند.

 

بر اساس گزارش بلومبرگ، با این حال گوگل قصد دارد اواخر امسال کارمندانش را به دفتر بازگرداند. روث پورات، مدیر مالی این شرکت به سرمایه‌گذاران اعلام کرد گوگل در حال برنامه‌ریزی یک مدل هیبریدی است و قصد دارد کارکنانش را در فضایی قرار دهد که فشردگی کمتری نسبت به گذشته دارد. پورات همچنین گفت: گوگل به سرمایه‌گذاری در مستغلات در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->