ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حساس‌ترین جدال لیگ برتر

  • کد خبر: ۶۶۳۴۶
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
حساس‌ترین جدال لیگ برتر
مسابقات لیگ برتر بعد از ۲ هفته از سر گرفته می‌شود. در این بین رویارویی سپاهان و پرسپولیس، حساس‌ترین بازی آن به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا (شنبه) با انجام سه دیدار آغاز خواهد شد تا پس از حدود ۲ هفته بار دیگر تنور این مسابقات داغ شود.

بازگشت چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به جذابیت مسابقات خواهد افزود. با این وجود در روز شنبه شاهد رونمایی از این تیم‌ها نیستیم.

 

مس رفسنجان- نساجی مازندران

روند تیم محمد ربیعی در این روزها پرنوسان شده است. شاگردان محمد ربیعی در آخرین بازی به نفت مسجدسلیمان باختند و در چهار بازی اخیر تنها یک برد را به دست آورده‌اند. با این وجود آنها برای رسیدن به رده پنجم جدول بی‌تاب این هستند تا نساجی را در خانه از پیش رو بردارند. تیم ساکت الهامی بعد از شروع طوفانی و کسب سه برد متوالی در لیگ و جام حذفی، در ۲ بازی مشکل در لیگ و یک بازی نسبتا راحت در جام حذفی، سه باخت عایدش شد تا دوباره در بحران فرو برود. نماینده مازندران برای فرار از سقوط می‌بایست از رفسنجان با امتیاز برگردد. نساجی در حال حاضر با ۱۶ امتیاز تیم پانزدهم جدول به حساب می‌آید.

 

صنعت نفت آبادان-آلومینیوم اراک

شگفتی‌ساز ابتدای فصل حالا در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ و جام حذفی فقط یک برد داشته که آن هم مقابل تیم دسته چندمی داماش پارسه تهران بوده است. آخرین برد شاگردان سیروس پورموسوی در لیگ برتر به هفته یازدهم برمی‌گردد و آنها در ۱۰ مسابقه بعدی ۶ باخت و چهار تساوی را به ارمغان آورده‌اند. برزیل ایران در ۶ مسابقه آخر خود در لیگ حتی گل هم نزده تا با ۲۵ امتیاز تیم دهم جدول است. حریف صنعت نفت آلومینیوم اراک است. تیمی که درگیر کرونا شده و با حدود هفت غایب به آبادان سفر می‌کند. منصوریان از وقتی که هدایت این تیم را به عهده گرفته در پنج بازی باختی نداشته و ۲ برد را به دست آورده است. نماینده استان مرکزی فعلا با ۲۹ امتیاز در رده پنجم است و شاید کسب یک تساوی در خانه صنعت نفت برایش بد نباشد.

 

ماشین‌سازی تبریز-سایپا تهران

هر ۲ تیم در موقعیت خاصی هستند. ماشین‌سازی چند روز قبل تا آستانه کناره‌گیری رفت و دوباره برگشت. این تیم تبریزی با ۱۰ امتیاز در انتهای جدول است و علیرضا اکبرپور بعد از تساوی مقابل آلومینیوم به دنبال این است تا در خانه دومین برد این فصل تیمش را به دست بیاورد. سایپا هم جزو فانوس به دست‌ها محسوب می‌شود. تیمی که حالا به جای ابراهیم صادقی، فراز کمالوند را روی نیمکت دارد. خودروسازان در ۹ بازی اخیر خود در لیگ و جام حذفی بردی نداشته‌اند و در هر چهار پیکار اخیرشان شکست خورده‌اند. باید دید در این جدال ۶ امتیازی بین ۲ تیم پایین جدولی و بحران زده کدام یک به برتری می‌رسد. هر نتیجه‌ای جز برد، کارایی چندانی برای ماشین و سایپا ندارد.

 

سپاهان اصفهان-پرسپولیس تهران

بدون تردید حساس‌ترین بازی این هفته و شاید فصل، همین مسابقه باشد. تقابل تیم‌های اول و دوم جدول که برنده آن به شانس اصلی قهرمانی تبدیل خواهد شد. بازی رفت در ورزشگاه آزادی برنده‌ای نداشت و حالا تیم محرم نویدکیا با یک بازی بیشتر و ۴۴ امتیاز باید از پرسپولیسِ از آسیا برگشته و ۴۱ امتیازی پیکار کند. سرخپوشان تهرانی در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده مجددا به صدر برمی‌گردند. تساوی در این مسابقه به سود ضلع سوم مدعیان قهرمانی یعنی استقلال خواهد بود. طلایی‌پوشان در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ برد دست پیدا کرده‌اند و باختی نداشته‌اند. پدیده، آخرین تیمی بود که موفق شد تیم محرم را از پیش رو بردارد. یحیی و پرسپولیس هم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تنها یک شکست را تجربه کرده‌اند و اصولا میانه خوبی با باخت ندارند. با این وجود خستگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ممکن است در کار مدافع عنوان قهرمانی تاثیر بگذارد.

 

پیکان تهران-تراکتور تبریز

جدال تیم‌های نهم و هشتم در لیگ برتر، یکی دیگر از جدال‌های جذاب این هفته خواهد بود. تراکتور به واسطه صعود دراماتیکش به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از روحیه خوبی برخوردار است. تی‌تی‌ها برای زنده نگه داشتن شانس خود و اضافه شدن به جمع تیم‌های بالانشین می‌بایست از سد پیکان بگذرند. در سوی مقابل پیکان با مهدی تارتار در سراشیبی سقوط قرار گرفته و در سه بازی اخیر بردی را به دست نیاورده است. آخرین پیروزی این تیم در هفته هجدهم مقابل ذوب‌آهن به دست آمد.

 

استقلال تهران- ذوب‌آهن اصفهان

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی و استفاده از بازی رو در روی سپاهان و پرسپولیس باید از سد ذوب‌آهن بگذرد. دیداری بین تیم سوم و سیزدهم جدول. آبی‌پوشان تهران از ۱۹ بازی به ۳۴ امتیاز رسیده‌اند و راهی جز پیروزی در این مسابقه خانگی پیش رویشان قرار ندارد. در طرف دیگر ماجرا ذوب نیز شرایط خاصی دارد. این تیم با هدایت مجتبی حسینی وضعیت بهتری پیدا کرده و در پنج بازی اخیر در لیگ و جام حذفی به سه برد رسیده و تنها یک شکست داشته است. این تیم برای فرار از منطقه سقوط نیاز به جمع‌آوری حداکثر امتیازات دارد. باید دید ذوبی‌ها می‌توانند مانند بازی با پرسپولیس یک بار دیگر در ورزشگاه آزادی به خواسته خود برسند یا خیر.

پدیده مشهد-گل‌گهر سیرجان

دوئل بین مهدی رحمتی و امیرقلعه‌نویی به خودی خود جذب خواهد بود. در بازی رفت گل گهر به بردی شیرین رسید و حالا هم تیم سیرجانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. گل‌گهر در هر پنج دیدار اخیر به پیروزی دست پیدا کرده و توانسته حالا با ۳۲ امتیاز در رده چهارم جای بگیرد. پدیده هم با ۲۵ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. تیم مهدی رحمتی در پنج بازی اخیر خود در لیگ باختی نداشته اما فقط یک برد را هم به دست آورده است.

بازی ۲ تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان هم در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->