نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

بازگشت دوباره ایراندوست به تیم ملی فوتبال زنان ایران

  • کد خبر: ۶۶۱۵۹
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
بازگشت دوباره ایراندوست به تیم ملی فوتبال زنان ایران
سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال بانوان پس از ۲ سال تعطیلی مشخص شدند و دوباره با حکم فدراسیون مریم ایراندوست هدایت تیم ملی را برعهده گرفت.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ آخرین‌باری که تیم‌ملی فوتبال بانوان وجود خارجی داشت و در رقابت‌ها شرکت می‌کرد، به حدود ۳ سال قبل بازمی‌گردد؛ در آن زمان مریم آزمون سرمربی تیم بود و زهرا قنبری نیز بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت. پس از ماه‌ها و سال‌ها بی‌خبری حالا دوباره با معرفی سرمربی تیم‌ملی بزرگ‌سالان، قرار است دوباره این تیم در رقابت‌های بین‌المللی ظاهر شود. البته تاحدودی تکلیف تیم‌های پایه نیز مشخص شد.
بر همین اساس، مریم ایراندوست به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی بزرگ‌سالان، مریم آزمون به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی زیر ۲۰ سال و شادی مهینی نیز به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی زیر ۱۷ سال انتخاب شدند.
 
شهره موسوی، نایب‌رئیس جدید فدراسیون در امور بانوان، درباره انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال بانوان گفت: طبق اساسنامه فدراسیون، انتخاب سرمربی تیم‌ملی بانوان و پیشنهاد آن به هیئت‌رئیسه برعهده نایب‌رئیس سوم و رئیس دپارتمان بانوان است. در هر ۳ رده بانوان سرمربی پیشنهادی را به شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون، و سایر اعضای هیئت‌رئیسه اعلام کردیم که خوشبختانه با موافقت اعضا، سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال بانوان منصوب شدند. او خاطرنشان کرد: به‌زودی نشستی با این مربیان برگزار خواهیم کرد.


بازگشت ایراندوست به خانه

ایراندوست، مربی چهل‌وسه‌ساله دارای مدرک بین‌المللی مربیگری A فوتبال آسیا، که تجربه حضور شش‌ساله در تیم‌ملی را در کارنامه خود دارد، حدود ۱۵ سال در لیگ برتر ایران حضور داشته است که مطرح‌ترین دوران مربیگری او برای انزلی‌چی‌ها بوده است. او در فوتبال بانوان چهره‌ای شگفت‌انگیز است و ۲ فصل پیش که هدایت تیم ملوان را برعهده داشت، درحالی‌که تیمش با مشکلات مالی عجیبی روبه‌رو بود، در یکی از دیدار‌های فصل به‌دلیل کمبود بازیکن مجبور شد خودش در سن چهل‌سالگی به میدان برود و پابه‌توپ شود و در دقیقه ۹۰، ۳‌پاس گل داد. او یکی‌دو سال پیش گله کرده بود که سال ۹۲ اردوهایش در تیم‌ملی را لغو کردند و باعث استعفایش شدند.
 
پس از رفتن شجاعی در زمان نایب‌رئیسی عرب عامری و صوفی‌زاده، فدراسیون حتی یک تماس تلفنی هم با او نگرفت تا از تجربیات او در سال‌های گذشته استفاده شود. بااین‌حال، او حالا دوباره بعد از ۸ سال به خانه خود، یعنی تیم‌ملی بانوان، بازگشته است. تلخ‌ترین خاطره او از حضور در تیم‌ملی نیز حذف تیمش از حضور در مسابقات مقدماتی المپیک لندن به‌دلیل حجاب است که ناظر بحرینی آن را انجام داد و پس از آن بازیکنان با اشک دور افتخار زدند و بر پرچم ایران سجده کردند و ورزشگاه را ترک کردند، آن‌هم پس از ۸ماه اردوی سنگین.


معضل رشد تیم‌ملی نوجوانان

شادی مهینی نیز در سمت خود ابقا شد. او بازهم سرمربی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان خواهد بود. مهینی که در ماه گذشته تیم مشهدی سایپا را در لیگ دسته‌یک هدایت می‌کرد، حالا به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی می‌گوید: باتوجه‌به اینکه دور اول رقابت‌های مقدماتی آسیا را شهریور امسال پیش رو داریم و در صورت صعود به‌عنوان تیم اول به مرحله دوم، دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا در آذر برگزار می‌شود، باید با زمان‌بندی دقیق و برگزاری اردو‌های مختلف، وضعیت آمادگی تیم‌ملی را به بهترین نحو برسانیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->