این آجیل، دیابت را کنترل، کم خونی را درمان و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند ضرر‌های حمام طولانی | زمان استاندارد زیر دوش ماندن چقدر است؟ تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باور‌های اشتباه مردم درباره آبلیمو‌های سنتی تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده سرماخوردگی‌ها کروناست تاکید معاون استاندار خراسان‌رضوی بر راه‌اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت
سرخط خبرها

پرواز‌های اربعین در ۱۱ شهرانجام می‌شود

  • کد خبر: ۶۶۴۶
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
پرواز‌های اربعین در ۱۱ شهرانجام می‌شود
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تاکنون ۱۱ شهر تهران، کرمان، ساری، یزد، مشهد، ایلام، کرمانشاه، تبریز، کیش، اصفهان و شیراز برای انجام پرواز‌های اربعین مجوز دریافت کرده اند که زائران را به مقاصد نجف و بغداد می‌برند.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفرزاده افزود: پرواز‌های اربعین امسال از ابتدا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده بود که قیمت بلیت آن‌ها در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه ثابت باشد و برای جلوگیری از سودجویی‌ها تنها ایرلاین‌ها و دفاتر رسمی آن‌ها مجوز برای فروش این پرواز‌ها به صورت اینترنتی و حضوری را داشتند.
این پرواز‌ها برای مشهد به قیمت دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای دیگر فرودگاه‌های تهران و اصفهان به قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده بود و مقرر شد بقیه فرودگاه‌ها نیز از نرخ تهران تبعیت کنند.
وی اظهار کرد: در راستای ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پرواز‌های ایام اربعین، سازمان هواپیمایی کشوری لیست نمایندگی‌های رسمی فروش بلیط پرواز‌های ایام اربعین جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن‌های آن مراکز را منتشر کرده است و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از طریق سایت‌های خودشان نیز به صورت اینترنتی عمل کنند.
جعفرزاده ادامه داد: قیمت بلیت پرواز‌های اربعین از طریق فرودگاه‌های کرمانشاه و ایلام نیز متفاوت است و با نرخ ۱.۵ میلیون تومان به صورت رفت و برگشت فروخته می‌شود، اما اگر فروش اینترنتی خارج از فهرست سایت‌های مجاز معرفی شده ایرلاین‌ها یا بلیت پروازی خارج از دامنه تعریف شده در بازه زمانی ۱۰ روزه فروخته شود، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مردم در این ایام در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سازمان هواپیمایی کشوری تماس گرفته یا از طریق پرتال این سازمان به نشانی www.cao.ir مراجعه کنند.
در این میان برخی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما، پرواز‌های اربعین را نیز در فهرست خود قرار داده‌اند و در حالی این تخلف از سوی آن‌ها صورت می‌گیرد که قیمت آن نیز بسیار بالاتر از آن‌چیزی است که باید باشد و به عنوان مثال قیمت بلیت پرواز یکطرفه تهران-نجف در تاریخ ۲۰ مهر ماه سه میلیون و ۲۰۰۰ تومان تعیین شده که بیش از دو برابر نرخی است که برای آن در نظر گرفته شده است و دستگاه‌های نظارتی باید با آن برخورد کنند.

پرواز‌های اربعین در ۱۱ شهرانجام می‌شود

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->