قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلا فروش‌های مشهد در روز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت

  • کد خبر: ۶۶۸۷۵
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت
یک کاشناس بازار سرمایه معتقد است یک رالی صعودی را در بازار نداریم و یک شیب کاملا ملایم را تجربه خواهیم کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، امروز بازار سرمایه رشدی ۲۰ هزار واحدی را تجربه کرد و بعد از مدت‌ها ارزش معاملات به نزدیک ۵ هزار میلیارد تومان نزدیک شد.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار بعد از یک ترس و هیجان گسترده تمایل و گرایش به تعادل دارد، اما همچنان فشار فروش بالا است و سرمایه‌گذاران باید محتاطانه عمل کرده و وضعیت بلند مدتی را اتخاذ نکنند.
 
نام‌آور درباره تغییر دامنه نوسان و تاثیر آن در بازار سرمایه گفت: تغییر در دامنه نوسان و برگرداندن آن به همان عدد قبلی، مصوبه اثرگذاری در بازار بود، ولی باید توجه داشت که بازار دیگر شکل قبلی را به خود نمی‌گیرد.
 
بازخورد‌های خوب امروز سهامداران و صعود ارزش معاملات و نزدیک شدن آن به ۵ هزار میلیارد تومان نشان می‌دهد که بازار مقداری خودش را جمع کرده است و گرایش به سمت تعادل دارد. این کارشناس بازار در بخش دیگری در این باره افزود: در بازار این نگرانی وجود دارد که عرضه از سمت حقوقی‌ها رخ دهد که اگر این اتفاق بیفتد بازار تا حدی اصلاح می‌شود و دوباره شاهد روند تعادلی هستیم.

وی درباره سیگنال‌های مثبت امروز در بازار توضیح داد: خبر خوب رونمایی از واکسن برکت در بازار امید‌بخش بود و احتمالا تاثیر مثبتی را در این نماد و بازار مشاهده کنیم.

نام‌آور افزود: امروز بعد از یک رشد ۲۰ هزار واحدی، بازار انرژی متوسط و خوبی را تجربه کرد، اما در روز‌های آینده احتمالا از سوی حقوقی‌ها عرضه داشته باشیم و همین مساله باعث اصلاح عمده نماد‌ها می‌شود و با یک ریزش در بازار مواجه خواهیم شد. اما این وضعیت متعادل می‌شود و بازار با یک شیب ملایم و با ترکیبی از نماد‌های مثبت و منفی به کار خود ادامه می‌دهد. اگر گره‌های معاملاتی چند وقت اخیر در بازار باز شوند یک الی ۲ روز مثبتی را خواهیم داشت.
 
این کارشناس بازار در توصیف وضعیت فعلی بازار گفت: شرایط فعلی بازار ملتهب است و با مصوبه اخیر سازمان و تغییر دامنه نوسان بازار می‌خواهد راهش را از یک قانون نادرست پیدا کند، باید توجه داشت که یک رالی صعودی را در بازار نداریم و یک شیب کاملا ملایم را تجربه خواهیم کرد.

وی درخصوص پیش‌بینی روند بازار گفت: بازار با کمک سهم‌های گروه پتروشیمی به دلیل افزایش قیمت پایه محصولات پتروشیمی، گروه نماد‌های بانکی و سهم‌های نفتی می‌تواند تحرکات مثبتی را داشته باشد.

وی همچنین درباره خروج نقدینگی از بازار سرمایه و نبود اعتماد گفت: در وضعیت فعلی و با توجه به شرایط نابسامان در بازار نباید توقع ورود سرمایه را داشته باشیم هر چند که محتمل است خروج سرمایه هم از بازار رخ دهد.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه مقدار نقدینگی از بازار خارج شده است اظهار کرد: در این مورد نظری ندارم، زیرا دیتا‌هایی که از سمت سازمان بورس منتشر می‌شوند از نظر‌ها پنهان و کاملا غیر شفاف هستند و این در حالی است که باید اطلاعات مهم در بازار در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.
 
منبع:تجارت نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->