برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

انتقاد تند گل‌محمدی از برنامه‌های صدا وسیما و کارشناسان استقلالی

  • کد خبر: ۶۷۰۳۸
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
انتقاد تند گل‌محمدی از برنامه‌های صدا وسیما و کارشناسان استقلالی
یحیی گل محمدی معتقد است صدا و سیما با دعوت از کارشناسان استقلالی عرصه را بر این تیم تنگ کرده است.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، یحیی گل محمدی از جو سازی‌هایی که اخیر ایجاد شده گله مند است. سرمربی پرسپولیس درآستانه دربی به این موضوعات اشاره و حتی سیاست های صدا و سیما را زیر سوال برده است. گل محمدی می‌گوید:« ما از روز اول به برنامه دربی اعتراض را داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد. این تبعیض نسبت به نیم فصل اول وجود داشته و برنامه بازی ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی برای ما درست کردند. ما هم انتظار زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و درخواست عدالت داشتیم. خواسته استقلالی ها این بود که می خواستند بازی برابر ایجاد شود در دربی رفت اما در دربی برگشت این اتفاق رخ نداد. این تبعیض ها وجود داشته و نمی توانیم بگوییم نبوده است و تلاشمان این است که با تمام قدرت جلو برویم.»

گل محمدی درادامه صحبت‌های خود گفت:« با خیلی چیزها در حال مبارزه هستیم. یکی همین برنامه مسابقات است و یکی هم برنامه های چیپ صداوسیما هست که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند. مجری های استقلالی خود را به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی است و حرف های سخیف و بی معنی می زنند. فشار زیادی به تیم داوری می آورند و حتی باشگاه استقلال بیانیه داد. این شرایط نگران کننده است و اینجا از همه کسانی که می توانند تاثیرگذار باشند می خواهیم آرامش را برقرار کنند. اجازه بدهیم داوران کار خود را انجام دهند و امیدوارم در نهایت قضاوت خوبی از تیم داوری داشته باشیم . این خواسته همه هواداران است که عدالت برقرار شود.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->