اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

گل محمدی-استقلال؛ مصاف شانزدهم

  • کد خبر: ۶۷۰۵۰
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
گل محمدی-استقلال؛ مصاف شانزدهم
سرمربی تیم پرسپولیس روز جمعه برای شانزدهمین بار به عنوان سرمربی مقابل استقلال قرار می‌گیرد.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، دو تیم پرسپولیس و استقلال برای نود و پنجمین بار در طول تاریخ به مصاف هم می روند. به همین بهانه نگاهی داشته ایم به آمار و ارقام یحیی گل محمدی، سرمربی سرخ ها در تقابل با آبی پوشان.

به عنوان بازیکن


گل محمدی، سرمربی فعلی سرخ ها ۷ سال به عنوان بازیکن پیراهن این تیم را برتن داشت و در ۸ دربی به میدان رفت که حاصل آن ۳ برد، ۴ تساوی و یک باخت برای او بود. آقا یحیی در دربی پنجاه و پنجم که با برتری ۲ بر یک پرسپولیس همراه بود نخستین گل تیم اش را مقابل استقلال در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند و به عنوان یک مدافع، سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه دارد.

به عنوان سرمربی پرسپولیس

گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس تا کنون ۴ بار مقابل استقلال قرار گرفته که هر ۴ بازی در وقت قانونی به تساوی خاتمه یافته است؛ دربی نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته تا پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید اما آبی ها در ضربات پنالتی، سرخپوشان پایتخت را شکست دادند.
گل محمدی در دربی پیش رو به دنبال آن است که طلسم تساوی با استقلال را بشکند تا این بار به عنوان سرمربی پرسپولیس، طعم برد مقابل استقلال را بچشد.

جمع بندی؛ به عنوان سرمربی

یحیی گل محمدی در مجموع مسابقات لیگ برتر و تا کنون به عنوان سرمربی تیم های پرسپولیس، شهرخودرو(پدیده)، ذوب آهن، تراکتور و نفت تهران در لیگ برتر ۱۵ بار مقابل استقلال قرار گرفته که حاصل آن ۸ تساوی، ۴ برد و ۳ باخت برای او بوده است.

او به عنوان سرمربی ذوب آهن موفق شد ۲ بار در جام حذفی استقلال را ناکام بگذارد؛ یک‌بار در مرحله‌ یک‌چهارم نهایی جام حذفی ۹۴-۹۳ و بار دیگر در فینال جام حذفی ۹۴-۹۵. در هردو فصل نیز ذوب آهن تحت هدایت گل محمدی، قهرمان جام حذفی شد. بنابراین با احتساب دربی ۹۳ در جام حذفی با پرسپولیس، گل محمدی ۳ بار نیز در این تورنمنت مقابل آبی ها قرار گرفته است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->