فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در جهان تا ۲۴ اردیبهشت

  • کد خبر: ۶۷۰۷۴
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
آخرین آمار کرونا در جهان تا ۲۴ اردیبهشت
شمار مبتلایان به بیماری کووید۱۹ ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۱۶۱ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۰۲ نفر رسیده و مرگ سه میلیون و ۳۵۸ هزار و ۷۱۱ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شمار مبتلایان به بیماری کووید۱۹ ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۱۶۱ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۰۲ نفر رسیده و مرگ سه میلیون و ۳۵۸ هزار و ۷۱۱ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها تاکنون ۱۳۹ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۱۲۳ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید۱۹ که تاکنون در ۲۲۰ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته است، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آمریکا تاکنون با بیش از ۳۳.۶ میلیون مبتلا و بیش از ۵۹۸ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید۱۹ قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۲۴ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۱۵.۴ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از ۴۳۰ هزار و هند با بیش از ۲۶۲ هزار جانباخته بالاترین آمار قربانیان کووید ۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند. پس از آن‌ها نیز کشورهای مکزیک، انگلیس و ایتالیا به ترتیب بیشترین تعداد قربانیان این بیماری را در دنیا ثبت کرده‌اند.

تعداد جانباختگان کووید-۱۹ در مکزیک بیش از ۲۱۹ هزار نفر اعلام شده و در انگلیس نیز از ۱۲۷ هزار نفر عبور کرده و این کشور تاکنون بیشترین قربانیان کرونا را در اروپا داشته است. به علاوه هم‌اکنون تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا از ۱۲۳ هزار نفر عبور کرده است و در میان کشورهای اروپایی در رتبه دوم قرار دارد.

همچنین روسیه بیش از ۱۱۴ هزار، فرانسه بیش از ۱۰۷ هزار و آلمان نیز بیش از ۸۶ هزار فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را گزارش داده‌اند.

پس از این کشورها، کلمبیا با بیش از ۷۹ هزار و ۷۰۰، اسپانیا با بیش از ۷۹ هزار و ۲۰۰، ایران با بیش از ۷۶ هزار، لهستان با بیش از ۷۱ هزار، آرژانتین با ۶۹ هزار، پرو با بیش از ۶۵ هزار، آفریقای جنوبی با بیش از ۵۵ هزار، اندونزی با بیش از ۴۷ هزار و ۷۰۰، اوکراین با بیش از ۴۷ هزار و ۳۰۰ و ترکیه با بیش از ۴۴ هزار جانباخته دیگر کشورهایی هستند که تاکنون آمار بالای مرگ‌ و میر ناشی از کووید-۱۹ را ثبت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (جمعه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا: ۳۳ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۹۷ مبتلا، ۵۹۸ هزار و ۵۴۰ قربانی

۲.هند: ۲۴ میلیون و ۴۶ هزار و ۸۰۹ مبتلا، ۲۶۲ هزار و ۳۵۰ قربانی

۳. برزیل: ۱۵ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۸۲۷ مبتلا، ۴۳۰ هزار و ۵۹۶ قربانی

۴. فرانسه: پنج میلیون و ۸۴۱ هزار و ۱۲۹ مبتلا، ۱۰۷ هزار و ۲۵۰ قربانی

۵. ترکیه: پنج میلیون و ۸۳ هزار و ۹۹۶ مبتلا، ۴۴ هزار و ۵۹ قربانی

۶. روسیه: چهار میلیون و ۹۱۳ هزار و ۴۳۹ مبتلا، ۱۱۴ هزار و ۷۲۳ قربانی

۷. انگلیس: چهار میلیون و ۴۴۴ هزار و ۶۳۱ مبتلا، ۱۲۷ هزار و ۶۵۱ قربانی

۸. ایتالیا: چهار میلیون و ۱۳۹ هزار و ۱۶۰ مبتلا، ۱۲۳ هزار و ۷۴۵ قربانی

۹. اسپانیا: سه میلیون و ۵۹۸ هزار و ۴۵۲ مبتلا، ۷۹ هزار و ۲۸۱ قربانی

۱۰. آلمان: سه میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۴۴ مبتلا، ۸۶ هزار و ۲۷۶ قربانی

براساس آمار فوق در حال حاضر در ۲۸ کشور، شمار مبتلایان از رقم یک میلیون عبور کرده‌اند و پس از ایالات متحده، هند و برزیل - که سه کشور رکورددار شمار مبتلایان در دنیا هستند - کشورهای فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، آرژانتین، کلمبیا، لهستان، ایران، مکزیک، اوکراین، پرو، اندونزی، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، هلند، کانادا، شیلی، عراق، فیلیپین، رومانی، سوئد و بلژیک نیز بیش از یک میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->