حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

چرا تا قبل از المپیک نمی‌توان وارد بازار نقل و انتقال بازیکن شد؟

  • کد خبر: ۶۷۰۹۵
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
چرا تا قبل از المپیک نمی‌توان وارد بازار نقل و انتقال بازیکن شد؟
آغاز به کار تیم ملی بسکتبال از ۲۶ اردیبهشت اعلام شده و این در حالی است که برخی باشگاه‌ها در آغاز به کار خود با مشکلاتی بر سر انتقال بازیکن به تیم‌های خود روبرو هستند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، هر سال در پایان بازی‌های باشگاهها، این دغدغه وجود دارد که تیم‌های باشگاهی بسکتبال دوباره از چه زمانی مراحل آمادگی خود را برای بازی‌های فصل جدید از سر می‌گیرند؟
بسیاری از تیم‌ها دو سه هفته قبل و تعدادی دیگر از یک تا دو ماه قبل‌تر از مسابقات برای آماده سازی تیم‌های خود گام برمی‌دارند، اما «انتقال بازیکن» در مهمترین بخش مراحل آماده سازی تیم‌ها کار آسانی نیست.
همزمان با شروع اردو‌های تیم ملی بسکتبال از ۲۶ اردیبهشت، اردو و مسابقات تیم ملی تا اواسط شهریور ۱۴۰۰ (المپیک توکیو پس از آن کاپ آسیا اندونزی) ادامه دارد. یکی از موارد مسأله ساز در نقل و انتقال بازیکن، کادر فنی تیم ملی است که هر کدام در باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.
تعداد قابل توجه بازیکنان ملی‌پوش یا جوانان با مربی مشترک باشگاه – تیم ملی، هر گونه پیشنهادی از سوی باشگاه‌ها را منوط به بعد از بازی‌های تیم ملی می‌کنند، چون در صورت اطلاع کادر فنی تیم ملی با هر گونه مذاکره آنان با سایر تیم‌ها، ممکن است جای خود را در تیم ملی از دست بدهند.
این ایراد به استفاده از مربیان باشگاهی در تیم ملی وارد است که از ابتدای این انتخاب در کنار سایر ایراد‌ها مطرح شد، زیرا مربی باشگاهی با پول هنگفتی که از باشگاه می‌گیرد به فکر قرارداد باشگاهی نیز هست تا پیش از دیگران بهترین‌ها را با رانت تیم ملی در تیم باشگاه گلچین کند؛ بنابراین نباید به برخی باشگاه‌ها که حدفاصل یک ماه حتی کمتر مانده به بازی‌های داخلی یار می‌گیرند خرده گرفت، چون مذاکرات آنان در این روز‌ها بی فایده است. امیدواری آنان تا قبل از شهریور می‌تواند به این باشد که کادر فنی تیم ملی با بازیکنان مورد دلخواه خود تا قبل از آن زمان به توافق رسیده باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->