سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعیین ۴۳۰ حوزه برای برگزاری امتحانات پایه دوازدهم در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۶۷۱۷۲
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
تعیین ۴۳۰ حوزه برای برگزاری امتحانات پایه دوازدهم در خراسان رضوی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۴۳۰ حوزه برای برگزاری امتحانات پایه دوازدهم، با هدف اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در استان تعیین شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۴۳۰ حوزه برای برگزاری امتحانات پایه دوازدهم، با هدف اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در استان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، قاسمعلی خدابنده در این خصوص افزود: به دلیل اهمیت فراوانی که نمرات ۲ پایه‌های نهم و دوازدهم در آینده و سرنوشت دانش آموزان دارد ستاد ملی کرونا تصمیم به برگزاری حضوری امتحانات این پایه ها گرفته است و درخواست ما از خانواده‌ها نیز این است و در این خصوص همکاری لازم را هم با دانش‌آموزان و هم با معلمان و مدیران مدارس داشته باشند.

وی ادامه داد: شمار حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی در این بخش نسبت به پارسال ۶۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:سوالات امتحانات نهایی بر اساس آموزش‌های مجازی طراحی خواهد شد تا دانش‌آموزان بتوانند بر اساس تلاش خود نمرات خوبی کسب کنند.

خدابنده افزود: بر همین اساس ۴٣٠ حوزه برگزاری امتحانات نهایی و ۱۵ حوزه تصحیح اوراق امتحانی در پایه دوازدهم آماده برگزاری امتحانات خردادماه سال ١۴٠٠ هستند.

وی ادامه داد: حفظ سلامت معلمان و دانش‌آموزان اولویت نخست آموزش و پرورش است لذا در این چارچوب همه امکانات و تلاشها به کار گرفته شده است تا کمترین مشکلی در این بخش وجود نداشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: استفاده از ماسک بهداشتی برای دانش‌آموزان و عوامل اجرایی حوزه‌های امتحانی الزامی است همچنین آوردن کیف، موبایل، کتاب و وسایل اضافی به حوزه های امتحانی ممنوع است.

خدابنده افزود: بازه زمانی امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۲۷ اردیبهشت تا ٢۴ خرداد ماه سال جاری خواهد بود و امتحانات هماهنگ پایه نهم نیز در بازه زمانی ٢٩ اردیبهشت تا ١٩ خردادماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ارزشیابی دانش آموزان در دوره ابتدایی نیز در قالب اطلاعات و شواهد جمع‌آوری شده مطابق با اهداف برنامه درسی مصوب هر درس در طول سال تحصیلی و برگزاری آزمون‌های عملکردی توسط معلم و نظارت مدیر مدرسه به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: معلمان و مدیران مدارس دوره ابتدایی تا دهم خرداد ماه فرصت دارند نتایج ارزشیابی‌های کیفی توصیفی را ثبت کنند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->