اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

آیا متیو مک کانهی خودش را برای سمت فرمانداری تگزاس آماده می‌کند؟

  • کد خبر: ۶۷۴۶۴
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
آیا متیو مک کانهی خودش را برای سمت فرمانداری تگزاس آماده می‌کند؟
بنابر گزارشی که امروز منتشر شده است، به نظر می رسد متیو مک کاناهی، بازیگر سریال «کارآگاه واقعی» و فیلم‌های «باشگاه خریداران دالاس» و «بین ستاره‌ای» و «گرگ وال استریت» به طور جدی مشغول واردشدن به دنیای سیاست است و برای همین منظور بی‌سر و صدا با افراد با نفوذ در محافل سیاسی تگزاس تماس گرفته است.

شهرآرانیوز - بنابر گزارشی که امروز منتشر شده است، به نظر می رسد متیو مک کاناهی، بازیگر سریال «کارآگاه واقعی» و فیلم‌های «باشگاه خریداران دالاس» و «بین ستاره‌ای» به طور جدی مشغول واردشدن به دنیای سیاست است و برای همین منظور بی سر و صدا با افراد با نفوذ در محافل سیاسی تگزاس تماس گرفته است.

 

متیو مک‌کانهی ۵۱ ساله، در تگزاس به دنیا آمده و الان با همسر و فرزندانش در آستین زندگی‌ می‌کند. او سال گذشته کتاب زندگی‌نامه‌اش را منتشر کرد و در همان زمان در پادکستی گفت که به فکر پست فرمانداری تگزاس است.

 

مک‌کانهی گفته بود: «به این فکر هستم که نقش رهبری و مدیریت من چیست؟ از آنجایی که فکر می‌کنم چیزهایی برای آموزش و به اشتراک‌گذاری دارم، پس نقش من چیست؟ در فصل بعدی زندگی‌ام که واردش می‌شوم، در چه حیطه‌ای می‌خواهم کار کنم؟»

 

برندان اشتاینهاوزر، کارشناس مسائل سیاسی آستین، به «پولیتیکو» درباره تماس‌های مک کانهی گفته است: «مک کانهی از اینکه سیاست‌مداران تگزاس او را جدی‌ نگرفته‌اند تعجب کرده است. سلبریتی‌های زیادی در این کشور هستند؛ اما او شبیه برخی از بازیگران درجه‌سه نیست که کسی دوست‌شان‌ ندارد. مک‌کانهی جذابیت دارد.»
 
در آمریکا معمولا سیاست و صنعت سرگرمی ارتباط تنگاتنگی دارند. رونالد ریگان پیش از آن که وارد دنیای سیاست شود، بازیگر بود. او ابتدا فرماندار کالیفرنیا شد و بعد به ریاست جمهوری رسید. آرنولد شوارتزنگر هم بازیگر مشهوری بود که به فرمانداری کالیفرنیا رسید. دونالد ترامپ هم قبل از اینکه به ریاست‌جمهوری آمریکا برسد بخش زیادی از شهرتش را مدیون یک برنامه تلویزیونی بود.
 
هنوز نظرات و جبهه سیاسی مک کانهی مشخص نیست. کارل روو، مشاور ارشد جورج دبلیو بوش، آخرین فرماندار تگزاس که رئیس جمهور شد، به «پولیتیکو» گفته است: «حضور مک کانهی در عرصه سیاست غیرمحتمل است، ولی دور از ذهن هم نیست، اما آیا او به‌عنوان یک جمهوری‌خواه نامزد می‌شود یا یک دموکرات یا یک نامزد مستقل؟ او کجای عرصه سیاست است؟ هنوز دیدگاه‌های سیاسی مک‌کانهی مشخص نیست. باید نظرات سیاسی او مشخص شود.»
 
 
منبع: گاردین و پولیتیکو
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->