سرخط خبرها

تبریک روز نیروی انتظامی به جان‌برکفان

  • کد خبر: ۶۷۵۱
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵
تبریک روز نیروی انتظامی به جان‌برکفان
کارکنان شهرآرامحله منطقه ۲ در کلانتری شفا حضور پیدا کردند

محبوبه فرامرزی - کارکنان شهرآرامحله منطقه2 با حضور در کلانتری شفا ضمن تبریک روز نیروی انتظامی به جانشین کلانتری سرگرد علی امارلو و مشاوره کلانتری سرگرد مریم زواری، خواستار تعامل بیشتر این کلانتری و شهرآرامحله شدند.
به گزارش شهرآرامحله، در این دیدار مدیر شهرآرامحله منطقه2 خطاب به سرگرد علی امارلو، جانشین کلانتری شفا، بیان کرد: پلیس نیروی انتظامی وقتی صبح از منزلش خارج می‌شود معلوم نیست شب به خانه برمی‌گردد یا نه چون با خطرات زیادی مواجه است.
صادق شیخی ادامه داد: پلیس نیروی انتظامی اگر عاشق کارش نباشد نمی‌تواند در این کار دوام بیاورد چون اگر فردی به دنبال پول باشد مشاغل بسیار دیگری هست که به مراتب حقوق و مزایای بیشتری دارد. پلیس نیروی انتظامی بی‌شک در انتخاب شغلش به دنبال حقوق و مزایا نبود چون حقوقی که دریافت می‌کند در برابر خطرات این شغل چیزی نیست.
وی اضافه کرد: از آنجایی که خدمت سربازی‌ام را در نیروی انتظامی بودم با چم و خم این شغل تا حدودی آشنایی دارم. می‌دانم این شغل روز تعطیل و غیرتعطیل و شب و روز نمی‌شناسد.
مدیر شهرآرامحله منطقه2 در ادامه خواستار تعامل بیشتر کلانتری شفا و شهرآرامحله شد و بیان کرد: شهرآرامحله می‌تواند در زمینه اطلاع‌رسانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم نقش بیشتری ایفا کند.
در ادامه این بازدید جانشین کلانتری 19شفا ضمن اظهار خرسندی از حضور کارکنان شهرآرامحله بیان کرد: 5سال است که عضو شورای اجتماعی محلات هستم و طی این مدت در بیشتر جلسات شورا شرکت کرده‌ام. خودم را از مردم می‌دانم و با حضور در جلسات شورای اجتماعی تلاش کرده‌ام از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوم. طی این مدت اعضای شورا گاهی به کلانتری مراجعه می‌کنند و به راحتی به دفتر کار من رفت و آمد دارند. طوری که در همین ارتباطات ما با مردم در جلسات شورای اجتماعی مدتی پیش ساعت 4صبح شهروندی که شماره همراهم را داشت با من تماس گرفت و اطلاع داد که در محله‌شان فردی در حال سرقت خودرو است همان وقت گشت نامحسوس به محله رفت و سارق را دستگیر کرد.                                                                                      
امارلو در ادامه بیان کرد: نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی با مواد فروشان و داروگیاهی‌های غیرمجاز به طور جدی مقابله می‌کند. در این زمینه پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است. پس از بررسی این گزارش‌ها و هماهنگی با دستگاه قضایی با جدیت و اقتدار تمام با معضل اعتیاد و مواد مخدر مبارزه می‌کند. در این‌باره دستگاه قضایی پشتیبان پلیس مقتدر است و تعاملات شایسته‌ای در این‌باره بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برقرار است.
وی که قدیمی‌ترین نیروی مواد مخدر نیروی انتظامی استان است به اهمیت کمک مردم به پلیس اشاره کرد و گفت: هر کدام از پاکبانان شهرداری پلیس ما محسوب می‌شوند. این افراد در ساعت‌های شب در محلات مختلف حضور دارند و اگر با موردی برخورد کردند با شماره‌ای که زیر کارت پرسنلی‌شان ذکر شده و مربوط به کلانتری است تماس می‌گیرند و مورد را با ما در میان می‌گذارند. هر کدام از افراد جامعه هم می‌توانند پلیس نیروی انتظامی باشند.
جانشین کلانتری شفا به ظرفیت نیروی خدوم بسیج اشاره کرد و گفت: با پایگاه‌های بسیج در حوزه استحفاظی تعامل خوبی داریم و از توان بسیج برای برقراری نظم و امنیت شهروندان بهره می‌بریم.
سرگرد مریم زواری که در این دیدار حضور داشت نیز ضمن خوش‌آمدگویی به کارکنان شهرآرامحله معضل مهم منطقه2 را اعتیاد، اختلافات خانوادگی و سرقت قطعات خودرو ذکر کرد و گفت: رفع مشکلاتی مانند اعتیاد تنها از نیروی انتظامی برنمی‌آید در این زمینه همه سازمان‌های ذی‌صلاح باید وارد گود شوند.
وی در ادامه خواستار حمایت نهادهای ذی‌صلاح و خیران از زنان بدسرپرست شد چراکه زنان بی‌سرپرست از سوی نهادهایی حمایت می‌شوند اما زنان بدسرپرست حامی ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->